• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    Waarom komt er steeds meer haat in de wereld en minder liefde en vriendschappen? I don't like this at all...


    True friends stab you in the front.

    Ik voel me geclaimd.


    True friends stab you in the front.

    Quizlet doet vandaag echt raar.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vandaag ga ik echt aan men presentatie...op me ma´s pc..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het moet zaterdag zijn. Ja. Can't waitttttttt.


    We need a bigger boat.

    Oh, perfect! Er is iets in mijn nek geschoten waardoor ik mijn hoofd niet meer kan bewegen. Echt leuk, echt fantastisch. Net nu ik vragen had over mijn GIP!


    Take me to wonderland

    Oude muziek werkt afleidend...


    Your make-up is terrible

    zo moe...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hehe ik zie net iemand helemaal losgaan op z'n muziek op de fiets, nu weet ik dat ik niet de enige ben die dat doet. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Hehe ik zie net iemand helemaal losgaan op z'n muziek op de fiets, nu weet ik dat ik niet de enige ben die dat doet. :'D

    Laatst zag ik nog een meisje dat haar hond aan het uitlaten was, heel hard zingen en grappig huppelen. :'D

    OT: Ik heb zo'n erge hoofdpijn. >.<


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan niet wachten tot vakantie, even geen stress. Voel me zo uitgeput.

    En ik ben weer eens een kwartier te vroeg, zoals gewoonlijk. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ZO. Jurkje besteld. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reageer. Op. De. E-mail. Als ik niet weet waarom je hem af keurt kan ik er ook niks aan doen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh mijn Hel, stop ermee.
    Of ga verder zodat je - je nog meer voor schut kan zetten. I don't care.

    :D.