• Na een pauze van twee maanden heb ik besloten om opnieuw covers te gaan maken. Vul het onderstaande lijstje in en ik maak er een voor je.

    Tekst :
    Gelieve hier alle tekst te zetten die je op de cover wenst: titels, ondertitels en usernames.
    Plaatjes:
    Let erop dat de plaatjes die je geeft scherp genoeg zijn. Als je wil, kan ik ook enkele plaatjes zelf zoeken of alle plaatjes voor je zoeken.
          - Mag ik ook plaatjes vervangen/er zelf bijvoegen?:
    Inleiding en/of link naar de story:
    Vanzelfsprekend genoeg moet je enkel naar de story linken als deze al online is. Dit doe ik om een beter beeld te krijgen van het verhaal en de sfeer die de cover moet brengen.
    Eventuele voorkeuren:
          - Lettertypevoorkeur:
          - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...):
          - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...):
          - Horizontaal of verticaal:
          - Iets anders:


    Voorbeelden






    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 16:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)



    Is dit ongeveer wat je zocht? (:


    oh ja! die is echt heel mooi geworden :D misschien kan de jongen en de darjk mark maar een kleeeeein klein maar een klein beetje doorzichtiger?, want anders lijkt het te druk! voor de rest is die perfect !!!

    edit : heel klein beetje doorzichtiger !

    Edit : sorry voor mijn overdreven enthousiasme maar het us precies zo geworden hoe ik het wauw =)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 0:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Tekst:
    The Legend of Thanasis
    Plaatjes:

    Louis Tomlinson (liefst een rijke weergave/Look)
    Anna Kendrick (liefst een arme weergave/Look
    De Titanic (foto naar keuze/keuzes)

    Als je wil dat ik er zelf zoek, moet je het maar even zeggen.
    Inleiding en/of link naar de story:
    Louis komt uit een rijke familie en vertrekt op cruise. Een arm meisje Madison wil ook graag op die cruise, maar is te arm. In het kleine café aan de haven waar ze werkt zitten tientallen mensen die bijna op cruise vertrekken. Ze besluit een kaartje te stelen en raakt zo op het schip. Alleen wat niemand weet is dat er iets mis is op het schip ..

    Eventuele voorkeuren:
    Sfeer
    Het verschil tussen rijk en arm goed weergeven, als dat mogelijk is natuurlijk. Een dramatisch effect, samen met een lichte toets van romantiek.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 23:55 ]


    16 - 09 - '17

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    oh ja! die is echt heel mooi geworden :D misschien kan de jongen en de darjk mark maar een kleeeeein klein maar een klein beetje doorzichtiger?, want anders lijkt het te druk! voor de rest is die perfect !!!

    edit : heel klein beetje doorzichtiger !

    Edit : sorry voor mijn overdreven enthousiasme maar het us precies zo geworden hoe ik het wauw =)

    Dat is leuk =).
    Ik kan het proberen, maar ik zal de cover dan wel opnieuw moeten maken, aangezien ik mijn computer al had afgesloten en de overlays niet meer kan verenderen. Je zal dus even moeten wachten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is dit iets beter?
    Het is mogelijk dat ze niet helemaal hun originele grootte en positie hebben, maar ik hoop dat je dat zo min mogelijk merkt.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    Is dit iets beter?
    Het is mogelijk dat ze niet helemaal hun originele grootte en positie hebben, maar ik hoop dat je dat zo min mogelijk merkt.



    het is echt perfect, dankjewel !!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Gylani schreef:
    Tekst:
    The Legend of Thanasis
    Plaatjes:
    Louis Tomlinson (liefst een rijke weergave/Look)
    Anna Kendrick (liefst een arme weergave/Look
    De Titanic (foto naar keuze/keuzes)

    Als je wil dat ik er zelf zoek, moet je het maar even zeggen.
    Inleiding en/of link naar de story:
    Louis komt uit een rijke familie en vertrekt op cruise. Een arm meisje Madison wil ook graag op die cruise, maar is te arm. In het kleine café aan de haven waar ze werkt zitten tientallen mensen die bijna op cruise vertrekken. Ze besluit een kaartje te stelen en raakt zo op het schip. Alleen wat niemand weet is dat er iets mis is op het schip ..

    Eventuele voorkeuren:
    Sfeer
    Het verschil tussen rijk en arm goed weergeven, als dat mogelijk is natuurlijk. Een dramatisch effect, samen met een lichte toets van romantiek.

    Ik vond deze cover erg lastig om te maken, omdat ik geen goed plaatje voor Anna Kendrick vond. Hopelijk vind je 'm alsnog goed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh oh, ik zou graag een cover willen voor mijn verhaal

    Hier staan alle dingen die ik graag erin wil. En ook een beetje een uitleg van het verhaal ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Facts schreef:
    (...)
    Ik vond deze cover erg lastig om te maken, omdat ik geen goed plaatje voor Anna Kendrick vond. Hopelijk vind je 'm alsnog goed.



    Dankjewel, ik vind hem goed zo (:


    16 - 09 - '17

    Kun je wat met mijn opgave? :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tekst: Sorrows of tomorrow
    Plaatjes:
    Plaatje 1
    Plaatje 2
    Plaatje 3
    Kun je ervoor zorgen dat het tweede plaatje aan de linkerkant komt en het derde plaatje aan de rechterkant, dus dat de persoon op het derde plaatje naar het meisje kijkt? Zou het eerste plaatje een beetje de achtergrond kunnen worden (dat het lijkt dat het meisje daar naartoe kijkt)?
    Eventuele voorkeuren:
    - Lettertypevoorkeur: -
    - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...): Zwart-wit
    - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...): Grauw
    - Horizontaal of verticaal: Verticaal


    There is nothing more badass than being yourself

    Dorchadais schreef:
    Kun je wat met mijn opgave? :)

    Nee. Ik vind echt geen geschikte plaatjes, vooral niet met die zieke jongen. :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Nee. Ik vind echt geen geschikte plaatjes, vooral niet met die zieke jongen. :x

    En zonder de zieke jongen?
    Zal ik anders plaatjes proberen zoeken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dorchadais schreef:
    (...)
    En zonder de zieke jongen?
    Zal ik anders plaatjes proberen zoeken?

    Misschien is dat wel zo handig, ja. Bedankt! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    HarrysBum schreef:
    Tekst: Sorrows of tomorrow
    Plaatjes:
    Plaatje 1
    Plaatje 2
    Plaatje 3
    Kun je ervoor zorgen dat het tweede plaatje aan de linkerkant komt en het derde plaatje aan de rechterkant, dus dat de persoon op het derde plaatje naar het meisje kijkt? Zou het eerste plaatje een beetje de achtergrond kunnen worden (dat het lijkt dat het meisje daar naartoe kijkt)?
    Eventuele voorkeuren:
    - Lettertypevoorkeur: -
    - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...): Zwart-wit
    - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...): Grauw
    - Horizontaal of verticaal: Verticaal

    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 18:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    -Tekst;
    Ik ben niet bang...
    -Plaatjes;
    1
    2
    3
    Lettertype;
    Laat ik aan jou over. Graag wel schuingedrukt
    Sfeer;
    Een beetje donkerachtig
    Horzontaal of verticaal;
    Kies maar wat het mooiste staat


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.