• Na een pauze van twee maanden heb ik besloten om opnieuw covers te gaan maken. Vul het onderstaande lijstje in en ik maak er een voor je.

    Tekst :
    Gelieve hier alle tekst te zetten die je op de cover wenst: titels, ondertitels en usernames.
    Plaatjes:
    Let erop dat de plaatjes die je geeft scherp genoeg zijn. Als je wil, kan ik ook enkele plaatjes zelf zoeken of alle plaatjes voor je zoeken.
          - Mag ik ook plaatjes vervangen/er zelf bijvoegen?:
    Inleiding en/of link naar de story:
    Vanzelfsprekend genoeg moet je enkel naar de story linken als deze al online is. Dit doe ik om een beter beeld te krijgen van het verhaal en de sfeer die de cover moet brengen.
    Eventuele voorkeuren:
          - Lettertypevoorkeur:
          - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...):
          - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...):
          - Horizontaal of verticaal:
          - Iets anders:


    Voorbeelden






    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 16:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tekst :
    Red Crossbow
    Plaatjes:
    Let erop dat de plaatjes die je geeft scherp genoeg zijn. Als je wil, kan ik ook enkele plaatjes zelf zoeken of alle plaatjes voor je zoeken: Je mag zelf plaatjes zoeken. Ik heb liever wel dat Daryl Dixon er op staat samen met een meisje. (Haarkleur meisje: Bruin of blond)
    - Mag ik ook plaatjes vervangen/er zelf bijvoegen? Ja
    Inleiding en/of link naar de story:
    Vanzelfsprekend genoeg moet je enkel naar de story linken als deze al online is. Dit doe ik om een beter beeld te krijgen van het verhaal en de sfeer die de cover moet brengen.
    - Ik heb de story nog niet online staan omdat ik er nog mee bezig ben. Maar het verhaal wijkt af van de serie The walking dead. Een verhaal dat gaat over zombies, dus horror/actie.
    Eventuele voorkeuren:
    - Lettertypevoorkeur: Maakt niet uit.
    - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...): Iets wat donker maar niet té. Het mag een beetje zandkleurig zijn. Zoiets als jouw 3e voorbeeld foto
    - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...): Eng/mysterieus.
    - Horizontaal of verticaal: Horizontaal

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 19:43 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    [Mijn topics]


    ~

    [Mijn Topics]

    Lotta heb je nog iemand nodig die je helpt? Ik vind het ook hartstikke leuk om dingen te doen met Photoshop. Maar ik heb niet echt tijd om er een eigen topic voor te maken. Maar als ik hier kan helpen zou dat echt fijn zijn :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    they are bjoetifull.


    GYSDFUWERSERSER. ~ Ik

    Scandaleyes schreef:
    [Mijn topics]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Tekst:
    Rechtsonder Microwave (username) in het wit. Hoeft niet heel groot.
    De titel van het verhaal is: “A Christmas To Remember”. Maakt niet uit waar je deze plaatst, doe maar waar jij het mooi vindt.
    Plaatjes:
    Kerstsfeer Als achtergrond (als je zelf andere kerstsfeer plaatjes hebt, mag je die ook doen)
    All I Want For Christmas Is You De tekst mag in een hoek komen.
    Korfbalveld + spelers Zou je die balk onder aan het plaatje er af kunnen snijden of wil je dat ik dat zelf doe? Ook deze een beetje op de achtergrond a.u.b.
    Meisje]Meisje De achtergrond hoeft niet echt in beeld
    Jongen Ook hier mag de achtergrond uit het beeld en gaat het vooral om de jongen.
    Je mag ook zelf plaatjes bijvoegen, maar het liefst zou ik wel de bovenstaande er in terugzien.
    Inleiding:
    Het gaat over een meisje en een jongen. Het meisje is al een tijdje verliefd op de jongen. Deze weet dat echter niet. Op kerstavond als de vriendengroep, waar ze allebei toe behoren, uit gaat en het meisje daar de jongen betrapt met een ander meisje, wordt alles duidelijk voor de jongen.
    Korfbal is ook een belangrijk punt in het verhaal, vandaar ook dat er een korfbalveld bij de plaatjes zit.
    Eventuele voorkeuren:
    De sfeer moet dus kerst uitstralen, maar ook een beetje donker.

    Alvast heel erg bedankt (flower)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 13:06 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Het spijt me dat ik zo laat ben, maar PicMonkey deed gisteren opeens raar en viel uit, juist op het moment dat ik tekst aan de cover wilde toevoegen. Ik moet nu dus alles opnieuw maken. Sorry als ik dus wat laat ben met jullie covers! ;c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CityOwl schreef:
    -Tekst;
    Ik ben niet bang...
    -Plaatjes;
    1
    2
    3
    Lettertype;
    Laat ik aan jou over. Graag wel schuingedrukt
    Sfeer;
    Een beetje donkerachtig
    Horzontaal of verticaal;
    Kies maar wat het mooiste staat

    Het spijt me ontzettend dat het zo lang duurde! Ik had alleen wat problemen met PicMonkey - de fotobewerksite die ik gebruik - en heb het momenteel erg druk voor de examens. Ik vind 'm ook niet zo geslaagd, jammer genoeg, maar hopelijk ben jij er wel tevreden mee ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Zoiets?



    Ik vind hem mooi.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 19:27 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Het spijt me ontzettend dat het zo lang duurde! Ik had alleen wat problemen met PicMonkey - de fotobewerksite die ik gebruik - en heb het momenteel erg druk voor de examens. Ik vind 'm ook niet zo geslaagd, jammer genoeg, maar hopelijk ben jij er wel tevreden mee ...


    Ik vind hem goed hoor! :3 nu kan ik starten eindelijk ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer denk je dat die van mij af is? ;$


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Possessive schreef:
    Wanneer denk je dat die van mij af is? ;$

    Wat een toeval, ik ben er nu namelijk mee bezig, haha. Zo meteen, denk ik. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Wat een toeval, ik ben er nu namelijk mee bezig, haha. Zo meteen, denk ik. :Y)


    Oh hahaha! okee ;3


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Possessive schreef:
    Tekst :
    Red Crossbow
    Plaatjes:
    Let erop dat de plaatjes die je geeft scherp genoeg zijn. Als je wil, kan ik ook enkele plaatjes zelf zoeken of alle plaatjes voor je zoeken: Je mag zelf plaatjes zoeken. Ik heb liever wel dat Daryl Dixon er op staat samen met een meisje. (Haarkleur meisje: Bruin of blond)
    - Mag ik ook plaatjes vervangen/er zelf bijvoegen? Ja
    Inleiding en/of link naar de story:
    Vanzelfsprekend genoeg moet je enkel naar de story linken als deze al online is. Dit doe ik om een beter beeld te krijgen van het verhaal en de sfeer die de cover moet brengen.
    - Ik heb de story nog niet online staan omdat ik er nog mee bezig ben. Maar het verhaal wijkt af van de serie The walking dead. Een verhaal dat gaat over zombies, dus horror/actie.
    Eventuele voorkeuren:
    - Lettertypevoorkeur: Maakt niet uit.
    - Kleurvoorkeur (bv. donker, zwart-wit, rode tint, ...): Iets wat donker maar niet té. Het mag een beetje zandkleurig zijn. Zoiets als jouw 3e voorbeeld foto
    - Sfeer (bv. mysterieus, macaber, vrolijk, nostalgisch, ...): Eng/mysterieus.
    - Horizontaal of verticaal: Horizontaal

    Geen idee of dit is wat je in gedachten had, maar ik heb maar wat geprobeerd. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    PapiIlon schreef:
    (...)
    Geen idee of dit is wat je in gedachten had, maar ik heb maar wat geprobeerd. :]



    Opzich wel gaaf maar ik vind het meisje zelf niet echt er bij passen ;x Ik zoek toch iets anders ;p
    Als je wil en nog kan zou je dan iets anders willen proberen? ;$
    Maar wel heel erg bedankt hoor! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.