• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    Je hebt ook een foto dat ie rookt hé, en ik vind da eerlijk gezegt wel geil xD (hoe slecht het ook is maar ik vond da sexy XD) da zag er zo stoer, mannelijk en rebels uit

    wel jmmr van zn tongpiercing die was sexy!
    maar Bill is nog steeds leuk ik bedoel ik zou hem nog lkkr vinden als hij in een roze minirok cowboylaarsen en een truitje met V-hals liep!!


    take me away

    Je hebt ook een foto dat ie rookt hé, en ik vind da eerlijk gezegt wel geil xD (hoe slecht het ook is maar ik vond da sexy XD) da zag er zo stoer, mannelijk en rebels uit
    jah egt wel!!!da was sexy maarjah tis wel slegt voor hem :P


    take me away

    how how wacht wacht, bill een nieuwe look? x.x

    snel kijkn dan :O

    omg, dat haar is erg x.x

    Ik weet nie, iki heb er geen last van, hij heeft even wat anders aan, maak t uit? je moet toch dragen wat je leuk vind? dat doe ik wel in iedergev. waarom zou je er moeilijk over gaan doen want veranderen kunnen we toch niet, maar met die witte lok was wel leuker, dat geef ik toe...

    Bobbi


    Ik vind het leuk.
    Hij vast ook.
    Laat het zo.
    Waarom zo'n heel drama om zijn uiterlijk? -.-


    I recycle my thoughts.

    It's all about the inside people..

    x)
    Luister naar de wijze woorden van Eva


    I recycle my thoughts.

    ik heb er ook 1,, maar die staat bij mij op de pc..
    hij heeft iig 2 dingen thuis laten liggen;
    1. zijn verstand
    2. zijn gevoel voor mode :|


    je hebt helemaal gelijk.
    zijn haar kan nog wel een beetje.
    maar, het is niet meer de bill die we gewend waren om het zo maar ff te zeggen.
    en die kleding. nee, sorry bill, geef mij maar je stoere leren (motor)jacks, en dat soort dingen..
    maarja, hij moet het zelf weten hea:P

    Zijn haar was SJIEK, en dat sjaaltje dat eigl kettingen zijn (:O) vond ik ook wel nice, maar dat grijze bloesje, damn Bill toch.
    Maar dan op die uitreiking zelf, die bretellen, waw! Best gedurfd!

    ik vind zn nieuwe look leuk:) hij is en blijft sexi;)


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    SECXII SEXCII TOGH^^ alleen dat ding over sn shirt niet xD


    HenkAddicted <33

    ohw xD op de awards zelf had die iets anders aan xD maar ditt vint ik ook wel hipp exept dat sjaaltje dan


    HenkAddicted <33

    Hij verpest zichzelf.
    Ik stap over naar oliver sykes <3


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik vind het andere mooier, met die blonde plukken, en ik denk dat ik nog leukere kleding heb dan dat Bill aanhad,

    Hij moet dat oude laten..!!!(A)


    My fairytail stinks, does yours?