• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    Heeftie ook o.o

    Hij heeft echt veel puisten hoor, serieus. Van dichtbij die je die bobbeltjes allemaal door de make-up heenkomen :'D
    whaha en dan gee zitten afzeiken als je een pukkel ziet..


    Echt he? :'DD
    Het is echt een rel nicht gewoon. But me likes, me don't cares.
    omg rel nicht, hahahaha perfect.
    bill is een relnicht dames en heren!


    You'd took my breath but I'll survive.

    Z'n haar valt nog wel mee, maar die kleren! En dan ook nog zn piercing eruit, wat nou als hij binnenkort zijn wenkbrauwpiercing eruit haalt en zn make up eraf haalt! Dan herken je hem nieteens meer. :O :(
    PIERCING IS ER NIET UIT, waar halen mensen dat vandaan. hallo jullie maken je zelf echt gek door anderen. als ik zeg dat bill eigenlijk moddervet is, omdat ik zn corset zag, geloof je dat dan ook?
    NEE XD DAN LACH IK ME DOOD XD
    ja ik ook


    You'd took my breath but I'll survive.

    WHAHA, DIE WIKIPAGINA IS TE GOED XD

    WHAHA, DIE WIKIPAGINA IS TE GOED XD

    Net zoals die reller bij ons op school. _O- Dat is ook zo'n relnicht. srsly, als er iemand ruzie heeft komt hij ook even zeiken en diegene nog iets meer de grond in boren. En hij houd echt van mensen afkraken en roddelen.
    Dat matched gewoon met Billa :'DD

    Maargoed dit heeft niet ect heel veel temaken met zijn stijl. Naast dat het gayisch is.

    WHAHA, DIE WIKIPAGINA IS TE GOED XD
    jaa echt he. en die reacties!!! whahah, er is volgens mij op die pagina zo'n link : boze emo's
    klik daarop whahahaha vet cool joh


    You'd took my breath but I'll survive.

    WHAHA, DIE WIKIPAGINA IS TE GOED XD
    jaa echt he. en die reacties!!! whahah, er is volgens mij op die pagina zo'n link : boze emo's
    klik daarop whahahaha vet cool joh
    idd, die ben ik nu aan het lezen XD

    WHAHA, DIE WIKIPAGINA IS TE GOED XD
    jaa echt he. en die reacties!!! whahah, er is volgens mij op die pagina zo'n link : boze emo's
    klik daarop whahahaha vet cool joh
    idd, die ben ik nu aan het lezen XD
    en er staat ook nog een brief van een boze leraar


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik vond met die blonde plukjes veel mooier/sexyer
    Toen ik gisteren de Comet zat te kijken, lag ik bijna op de grond van het lachen om die bretels die hij droeg. Die waren echt lelijk.

    Maar hij doet maar zoals hij eruit wil zien, als ze maar mooie liedjes schrijven.


    Think before you act.

    =) geniaal dat ja.
    Ik heb er dagen om vlak gelegen, en werd telkens weer uitgemaakt voor 'nep fan' door kleine meisjes van 14 jaar :'D *uitlacht*

    =) geniaal dat ja.
    Ik heb er dagen om vlak gelegen, en werd telkens weer uitgemaakt voor 'nep fan' door kleine meisjes van 14 jaar :'D *uitlacht*
    KLEINE MEISJES VAN 14 JAAR
    ja hallo zeg, ik ben niet oud maar klein is 3 tm 10 nou jaa 13(A)
    *omg is dom*


    You'd took my breath but I'll survive.

    Voor mij is 14 ook klein :')
    Maar like, ze denken dat ze slim zijn enzo, en cool, maar fase to fase, zijn ze stil enzo :') Helemaal overdondert van mijn coolness :'DDDD [/ego]

    Nee maar vandaar enzo, ik heb wel vaker aanvaringen met meiden die ze pas een jaar kennen er roepen dat ik een nepfan ben :')

    Voor mij is 14 ook klein :')
    Maar like, ze denken dat ze slim zijn enzo, en cool, maar fase to fase, zijn ze stil enzo :') Helemaal overdondert van mijn coolness :'DDDD [/ego]

    Nee maar vandaar enzo, ik heb wel vaker aanvaringen met meiden die ze pas een jaar kennen er roepen dat ik een nepfan ben :')
    hmm jaa idd. nou ik heb daar niet echt mee te maken, maar ze vinden me ook niet een nepfan (denk ik)XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    XD heb zojuist je TOM-MUNT ONTDEKT (en nee, het is niet wat jullie denken dat het is XD)

    http://images.uncyc.org/commons/3/3b/2euro1-dick.jpg

    :P