• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    me kapper vind hem aantrekkelijkXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik riep op het concert van 4 maart, kei hard toen bill net op het podium stond, WAT IS HIJ TOCH GAY
    gelijk zo'n wijf heel boos kijken, en ik zo big smile + (8)i feel so claustrofobic here..(8)XD


    niet je schreeuwen tegen mij wat is hij toch een nicht
    (6) OK chill man(cool)Just go with tha flow
    laat maar

    Haha hij is ook een nicht :'D
    Maar wel een geile <3

    dus hij mag zich ook best zo kleden van mij hoor. Maar als hij zo'n verschrikkelijk zilveren/gouden jasje aanheeft ken ik hem even niet meer hoor, ofzo. *fluit* Maar dat komt bijna niet voor, gelukkig. Ik vond dat zilveren truitje echt wel meevallen, vergeleken met die andere achterlijke dingen die hij aan heeft gehad [ik wijs op die kutjasjes en die rok :')]

    ik riep op het concert van 4 maart, kei hard toen bill net op het podium stond, WAT IS HIJ TOCH GAY
    gelijk zo'n wijf heel boos kijken, en ik zo big smile + (8)i feel so claustrofobic here..(8)XD


    niet je schreeuwen tegen mij wat is hij toch een nicht
    (6) OK chill man(cool)Just go with tha flow
    laat maar
    jezus, slim kind, maar ik zei het, en een meisje voor me keek focking boos om. ze had kort blond haar! dus whatever ze hoorde het


    You'd took my breath but I'll survive.

    Haha hij is ook een nicht :'D
    Maar wel een geile <3

    dus hij mag zich ook best zo kleden van mij hoor. Maar als hij zo'n verschrikkelijk zilveren/gouden jasje aanheeft ken ik hem even niet meer hoor, ofzo. *fluit* Maar dat komt bijna niet voor, gelukkig. Ik vond dat zilveren truitje echt wel meevallen, vergeleken met die andere achterlijke dingen die hij aan heeft gehad [ik wijs op die kutjasjes en die rok :')]
    dat witte tasje is sooo gay! dat hebben van die sletjes bij ons op schoolo.0'


    You'd took my breath but I'll survive.

    ja ok maar bij die rok ik bedoel hoe oud was ie toen 12 ofzox] en hij heeft wel erge dingen aangehad ja.. maar dat sjaaltje maakt dit toch wel t walgelijkst hoe ik bill ooit heb zien lopen hoorx] echt zo een leernicht is t nu.. maar wel een geile ja<3

    Hahaha zo'n SM nicht :'DDDDDDDDDDDDDDDDD
    Sorry liet me even gaan enzo ^^'

    En ja die rok was toen hij 13 was, maar hé, hij had hem wel aan. *wbw* he's born to be a girly guy

    ik riep op het concert van 4 maart, kei hard toen bill net op het podium stond, WAT IS HIJ TOCH GAY
    gelijk zo'n wijf heel boos kijken, en ik zo big smile + (8)i feel so claustrofobic here..(8)XD
    WHIII IK MOEST ZO LACHEN XD ZO DROOG ''i feel so claustrofobic here..'' XD

    Hahaha zo'n SM nicht :'DDDDDDDDDDDDDDDDD
    XD

    ja ok maar bij die rok ik bedoel hoe oud was ie toen 12 ofzox] en hij heeft wel erge dingen aangehad ja.. maar dat sjaaltje maakt dit toch wel t walgelijkst hoe ik bill ooit heb zien lopen hoorx] echt zo een leernicht is t nu.. maar wel een geile ja<3
    wat ook erg nichterig was, dat zilvere jasje van by de NRJ AWARDS en dan dat lipglossjeXD whahaha. me kapper heeft dat ook he.
    ohh wat me ook stoort: die 1000 kilo foundation op zn smoel


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik riep op het concert van 4 maart, kei hard toen bill net op het podium stond, WAT IS HIJ TOCH GAY
    gelijk zo'n wijf heel boos kijken, en ik zo big smile + (8)i feel so claustrofobic here..(8)XD
    WHIII IK MOEST ZO LACHEN XD ZO DROOG ''i feel so claustrofobic here..'' XD
    duh, ik heb gewoon humor *ahum*


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hmhm, hij heeft wel veul make-up op ja. Maargoed dat mag wel van mij hoor -aait-
    Enzo, ja what more can I say?

    Lache heur, fans zeggen nu dat billa net een wijf lijkt, maar worden altijd nog boos om de bill-is-een-wijf-hyve :'D

    :'DDD Blijf het komisch vinden sorry.

    Hmhm, hij heeft wel veul make-up op ja. Maargoed dat mag wel van mij hoor -aait-
    Enzo, ja what more can I say?

    Lache heur, fans zeggen nu dat billa net een wijf lijkt, maar worden altijd nog boos om de bill-is-een-wijf-hyve :'D

    :'DDD Blijf het komisch vinden sorry.
    whhaa ik word er niet echt boos om, net zoals die fake wikipedia ding, my gosh, ik lag echt dubbelXD
    voor de rest, ehmm, ojaa mensen in de klas (lees: jongens) zeggen ook vaak bill is een wijf, maar ik vind het zo leuk om in discussie te gaan. love it. net zoals ruzie dat geeft macht. oehh<< laat dat maaar weg. *en toch typ ik het, en klik op "plaats reactie"*


    You'd took my breath but I'll survive.

    Zijn haar is cool enz , maar waarom veranderd hij ineens zijn stijl ô.
    Zijn stijl was zo apart , maar kei mooi/stoer. ô

    ja ok maar bij die rok ik bedoel hoe oud was ie toen 12 ofzox] en hij heeft wel erge dingen aangehad ja.. maar dat sjaaltje maakt dit toch wel t walgelijkst hoe ik bill ooit heb zien lopen hoorx] echt zo een leernicht is t nu.. maar wel een geile ja<3
    wat ook erg nichterig was, dat zilvere jasje van by de NRJ AWARDS en dan dat lipglossjeXD whahaha. me kapper heeft dat ook he.
    ohh wat me ook stoort: die 1000 kilo foundation op zn smoel
    idd o.o je zou bijna gaan dneken dat hij 3 millioen puistjes heeft ofzo xD