• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    Humm ja ikmis zijn blonde plukjes ook wel maar zo is het ok wel coowl .
    Ach en Bill blijft sexy!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aaah,<3 Ik vind da hem veel super secci staan hoor. Alleen da sjaaltje is een wijf ding.. En dat zilveren jasje is ook lelijk! Maar dat zwarte haar zo stijl vind ik dus vet cool ! Eindelijk heeft ie het weer een keer zo hangen :) Maa da poef haar was ook cool! Maar i like it :)

    xx


    I do not hook up.

    ik vond z'n haar plat wel leuker, maar dit vind ik echt niet zo... leuk o.o

    Whaah die blonde dingen zijn er al zo'n 3 maanden uit :') Ik vond dat blonde tussendoor juist onnatuurlijk lelijk.

    Maarja ^-^ Dan ben ik.

    Whaah die blonde dingen zijn er al zo'n 3 maanden uit :') Ik vond dat blonde tussendoor juist onnatuurlijk lelijk.

    Maarja ^-^ Dan ben ik.
    echt? XD da wist ik inet :X

    Schatties bij de goldene camera had hij ook een afschuwlijk zilver jasje aan. Dát was lelijk.

    Dit is beter. :D

    Maar kom op, maak er niet zo'n probleem van. Normaal loopt hij er niet zo bij, alleen voor 'speciale gelegenheden.'

    Whaah die blonde dingen zijn er al zo'n 3 maanden uit :') Ik vond dat blonde tussendoor juist onnatuurlijk lelijk.

    Maarja ^-^ Dan ben ik.
    echt? XD da wist ik inet :X


    Haha echt niet? :'DDD
    We hebben toen nog gefeest dat het eruit was enzo, dat was euh net na ahoy dat hij het heulemaal zwart had gedaan.

    Duss ^^ old news.

    Whaah die blonde dingen zijn er al zo'n 3 maanden uit :') Ik vond dat blonde tussendoor juist onnatuurlijk lelijk.

    Maarja ^-^ Dan ben ik.
    echt? XD da wist ik inet :X


    Haha echt niet? :'DDD
    We hebben toen nog gefeest dat het eruit was enzo, dat was euh net na ahoy dat hij het heulemaal zwart had gedaan.

    Duss ^^ old news.
    ja oke, maar die kleren dan o.o

    Die kelren zijn gaaf, en vast vreselijk duur :')

    Oké dat grijze ding en sjaaltje waren bespreekbaar, maar dat zwarte ding is de sex gewoon.

    Die kelren zijn gaaf, en vast vreselijk duur :')

    Oké dat grijze ding en sjaaltje waren bespreekbaar, maar dat zwarte ding is de sex gewoon.
    ik vind die laarsen echt erg hoor 8|

    Ehm. Misschien een beetje overdreven?
    Laat Bill het gewoon mooi vinden! x)
    En trouwens, ik vind het gaaf.
    P-u-h


    I recycle my thoughts.

    hij begint steeds meer op Michael Jackson te lijken XD

    Euh, alleen omdat hij zwart stijl haar heeft? Sorry mups maar dat vind ik nergens op slaan.

    Micheal Jackson heeft zo'n mislukte kop, like, Bill niet? Dat is het voornaamste kenmerk van die Jackson en dat is dus iets heul anders dan de stijl die Billa heeft.

    Trouwens, zoek hem eens op, je zult zien dat hij een totaal andere stijl heeft dan Bill. Billa zoekt gewoon een beetje, en probeert van alles wat uit. So, care? Daar hoef je hem toch niet op aan te vallen. Als hij het wil, dat doet hij dat. Hebben wij niets over te miepen.

    Euh, alleen omdat hij zwart stijl haar heeft? Sorry mups maar dat vind ik nergens op slaan.

    Micheal Jackson heeft zo'n mislukte kop, like, Bill niet? Dat is het voornaamste kenmerk van die Jackson en dat is dus iets heul anders dan de stijl die Billa heeft.

    Trouwens, zoek hem eens op, je zult zien dat hij een totaal andere stijl heeft dan Bill. Billa zoekt gewoon een beetje, en probeert van alles wat uit. So, care? Daar hoef je hem toch niet op aan te vallen. Als hij het wil, dat doet hij dat. Hebben wij niets over te miepen.


    Agree. Michael Jackson gaat echt wat té ver.


    I recycle my thoughts.

    die blonde stukken zaten er anders nog in toen ze in Amerika waren hoor -.- dus Bomba, dat ze er in de Ahoy al uitwaren, klopt niet.. en btw, dat zilveren jasje, is FEL SEXYY! zn mooiste jasje ever vind ik het!

    en die foto die je toont van Bill , die staat op mn schermafbeelding, wnt ik vind het wel een mooie foto ö je moet gwoon ffe wennen aan de nieuwe Bill, dan zal je het uiteindeljk ook wel mooi vinne ;) maar die kleren zijn idd niet meteen mn ding...
    maarja, als Bill het mooi vind, moete we daar niet over zitte zeiken ^^