• Mijn eerste reactie: (het spijt me echt :S)
    AAAAAAHHH!!! O.O
    TOEN IK DOE FOTO ZAG SCHROK IK ME DOOD O.O
    SERIEUS O.O
    IK VIND HET NIET MOOI O.O
    Z'N HAAR, OKE, MAAR DIE KLEREN O.O

    ___

    foto: (heb momenteel geen grotere) : http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_4_V0Kx.jpeg

    GROTE FOTO: http://85.17.151.62/253900001-253950000/253922701-253922800/253922722_6_V0Kx.jpeg



    (bericht aangepast door een moderator)

    Ná ahoy, en in amerika had hij er ook heul weinig/geen.

    ^^
    Sorry maar die discussie hebben we echt al sinds hun bezoek aan luxenburg. :') belive it or not.


    We hebben toen nog gefeest dat het eruit was enzo, dat was euh net na ahoy dat hij het heulemaal zwart had gedaan.


    Lees goed ;)

    ik weet het, ik ben alleen enorm geschrokken, ik bedoel, WAT DOET DIE JONGEN MET ZIJN LEVEN??? O.O

    Hij mag het zelf weten hoor, maar ik schok er gewoon even van...

    ik weet het, ik ben alleen enorm geschrokken, ik bedoel, WAT DOET DIE JONGEN MET ZIJN LEVEN??? O.O

    Hij mag het zelf weten hoor, maar ik schok er gewoon even van...


    Wat bedoel je met WAT DOET DIE JONGEN MET ZIJN LEVEN??? O.O

    :x


    I recycle my thoughts.

    Je overdrijft wel heul erg hoor. Damn het zijn maar kleren die hij waarschijnlijk toch nooit meer aandoet.

    ik weet het, ik ben alleen enorm geschrokken, ik bedoel, WAT DOET DIE JONGEN MET ZIJN LEVEN??? O.O

    Hij mag het zelf weten hoor, maar ik schok er gewoon even van...


    Wat bedoel je met WAT DOET DIE JONGEN MET ZIJN LEVEN??? O.O

    :x
    ik bedoel meer like: je mag best iets uitproberen, maar verdrink niet in je secces, vroeger had hij altijd van die leuke 2e-hands kleren aan en broeken mer gaten enzo, nu heeft hij allemaal dure designdingen o.o

    Ik vond zijn haar echt de sex hoor <3 o.o

    Dat poef haar ziet er niet uit. Dat haar lijkt bijna een eigen leven te leiden dan. o.o;;;;

    Maar laat hem, als hij zo graag een meid wil zijn, care? *bigsmile*
    Jullie waren toch fan tot in de eeuwigheid? Dus ook als hij er zo utiziet.

    Persoonlijk vond ik dat gouden jasje wat hij eerder aanhad veul erger, maar die was ook écht lelijk. Billa heeft nu eenmaal een rare stijl. Maar, me likes, meestal. Soms niet ^-^ Maargoed dat zwarte ding van de cometen was sex gewoon <3 echt <3


    helemaal gelijk :]
    ergens zag het er toch best geil uit , uhuh :'D


    Beyond imagination, lie the answers to your dreams.

    Ik vond zijn haar echt de sex hoor <3 o.o

    Dat poef haar ziet er niet uit. Dat haar lijkt bijna een eigen leven te leiden dan. o.o;;;;

    Maar laat hem, als hij zo graag een meid wil zijn, care? *bigsmile*
    Jullie waren toch fan tot in de eeuwigheid? Dus ook als hij er zo utiziet.

    Persoonlijk vond ik dat gouden jasje wat hij eerder aanhad veul erger, maar die was ook écht lelijk. Billa heeft nu eenmaal een rare stijl. Maar, me likes, meestal. Soms niet ^-^ Maargoed dat zwarte ding van de cometen was sex gewoon <3 echt <3


    helemaal gelijk :]
    ergens zag het er toch best geil uit , uhuh :'D
    ik mis de billy die er nog een beetje normaal uitzag o.o
    Ik bedole, dat geglitter hoeft van mij helemaal nite :'( en mijn lievelings bill/broek [XD] is die ene met die gaten waar hij er dan nog een onder heeft [fotoshoot in parijs]

    Die is al een jaar weg hoor. Hij loopt al maaanden in gucci en dior kleding.
    Laat hem z'n geld uitgeven, zijn stijl verandert, hij wordt ouder. Dan veranderen mensen. Tom heeft toch ook altijd merk? Boeiend.
    Ze worden professioneler, dus hij ook. i don't really care.

    dat haar gaat nog wel
    maar die kleren vin ik echt helemaaaaaaal niks
    maaja
    wat hij wil

    Die is al een jaar weg hoor. Hij loopt al maaanden in gucci en dior kleding.
    Laat hem z'n geld uitgeven, zijn stijl verandert, hij wordt ouder. Dan veranderen mensen. Tom heeft toch ook altijd merk? Boeiend.
    Ze worden professioneler, dus hij ook. i don't really care.
    weet ik, maar ik mis het gewoon :(

    Care, dat is de oude Bill van 2 jaar terug. Van die tweedehands jasjes is hij eind 2006 al afgestapt heur. :')

    Care, dat is de oude Bill van 2 jaar terug. Van die tweedehands jasjes is hij eind 2006 al afgestapt heur. :')
    IK WEET HET :(:(:(:(:(:(:(

    Hahaha :'D Ben je serieus zo depri erover?
    Let it be, let it beee (8)

    mij maakt het nii heel veel uit hoe bill's haar eruit ziet. bill is bill!! hoe hij zich ook kleed, zijn haar doet, zijn piercings er nou wel of nii erin zitte, meer tattoos op zijn lichaam komen, bill blijft bill, van binnen. en DAT is wat telt!!! eigenlijk is het wel een beetje zonde van zijn haar, want ik vond het toch wel leuker toen hij nog blonde plukjes had en het rechtop stond, maar ja, WIJ kunnen er niks aan doen!! of wel??


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag