• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ik je alsnog vragen voor een trailer? Haha (;


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Heb je nog tijd voor een trailer? (:


    - Titel: Mendacia

    - Beschrijving story: Mendacia, het futuristische Europa dat na de derde wereldoorlog in 3017 is opgericht om oorlogen te voorkomen, is opgedeeld in twee delen: de Oostkant en de Westkant. De westkant is heel erg arm, haha.

    Enkele eeuwen nadat Mendacia werd opgericht, woont Alyssia in de Westkant van Mendacia. Alyssia is een vijftienjarig meisje dat voor haar zusje, Jade van zes, moet zorgen nadat haar ouders zijn gestorven toen Alyssia twaalf jaar was. Alyssia ontmoet een jongen genaamd Emanuel. Ze komt erachter dat hij haar ouders heeft gekend, en dat haar ouders niet zijn omgekomen bij een brand. Samen met Emanuel gaat ze op zoek naar antwoorden, tegelijkertijd ontstaat er ook een liefde tussen de twee. ^^

    - Tekst in de trailer: Ja, het liefst bv dat het verhaal een beetje wordt beschreven, van 'haar leven is net weer een beetje op orde na de dood van haar ouders, wanneer ze Emanuel ontmoet' etc. Snap je? (:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil. Geen audio haha.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer) Verdrietige & spannende muziek, instrumentaal. Ik heb geen idee welke muziek, als jij een idee hebt?

    - Videofragmenten: Een bang meisje, ze heeft een natuurlijke kleur rood haar, heel bleek gezicht en opvallende blauwe ogen (kan je zo iemand vinden? ;o) ze is rond de 16 jaar. Verder video fragmenten die passen bij het verhaal (als je niets weet, bedenk ik wel iets wat er misschien bij past?) en het liefst ook dat word duidelijk gemaakt dat ze Emanuel ontmoet en ze verliefd worden ^^. Emanuel is knap, heeft ongeveer een uiterlijk zoals Taylor Lautner, dus misschien kan je die gebruiken?

    - Zwartwit/kleur: Gewoon in kleur, niet zwart wit.

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) : Het liefst zo snel mogelijk, maar voel je niet verplicht en doe het als je er zin en tijd voor hebt! (:

    - Extra eisen: /

    Edit: ik was vergeten erbij te zetten dat het een Engelstalige story word, dus de trailer het liefst ook in het engels (de tekst, haha).

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:47 ]

    AnnaxElsa --> Curuxa


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Uuh sorry mensjes, ik had de laatste tijd heel erg druk en al de prulletjes die ik nodig had voor jullie trailer, die in een mapje in mijn computer stond, zijn verdwenen doordat mijn vader mijn computer opnoeuw aan het instellen was. Hopelijk krijg ik het zo snel mogelijk weer terug. Sorry voor het onwijs lang wachten, en sorry soryy sorry sorry SORRY voor Nightingalex, je bent al zo lang aan het wachten, echt waar, SORRY iedereen!!!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 23:18 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Uuh sorry mensjes, ik had de laatste tijd heel erg druk en al de prulletjes die ik nodig had voor jullie trailer, die in een mapje in mijn computer stond, zijn verdwenen doordat mijn vader mijn computer opnoeuw aan het instellen was. Hopelijk krijg ik het zo snel mogelijk weer terug. Sorry voor het onwijs lang wachten, en sorry soryy sorry sorry SORRY voor Nightingalex, je bent al zo lang aan het wachten, echt waar, SORRY iedereen!!!

    Maakt niet uit, succes!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Je maakt geweldige trailers en als je gaat stressen worden ze er niet beter op, relax a bit! (Hier, neem maar een koekje van de zaak)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dankjewel, ook dankjewel voor die koekje (: (dat zag er verrukkelijk uit)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    - Titel:
    4 nations, 1 destiny (TLA)
    - Beschrijving story:
    De ergste en meest vreselijkste oorlog is voorbij, maar na die 425 jaar is de vuurnatie nog steeds bezig om aan de macht te komen en te kunnen heersen over alle elementen. Avery kan vuur en water sturen, en leert ook hoe ze aarde en lucht moet sturen. Ze lijkt de opvolger van Avatar Aang te worden, maar zo voelt ze zich niet. Avery wil dat er weer vrede heerst over alle elementen. Maar zal dat haar lukken met behulp van haar vrienden?
    - Tekst in de trailer:
    Gebruik de beschrijving van het verhaal, misschien kun je daar wat mee :)
    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)
    Flow Like Water van James Newton Howard
    - Videofragmenten:
    Wat van de live-action film 'The Last Airbender' en van de Zuid-Koreaanse zangeres Nam Ji-Hyun
    - Zwartwit/kleur:
    Kleur is het mooiste
    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :
    Maakt niet uit
    - Extra eisen:
    Het zou leuk zijn als het net ongeveer één zou worden als die van Flaming Eyes, maar dat mag je zelf weten.

    (Wat voor programma('s) gebruik jij hiervoor? Dan kan ik hopelijk zelf ook iets testen)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 22:23 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Windows live movie maker. Ik ga jammer genoeg morgen pas weer beginnen met het maken van al jullie trailers, want mijn vader had mijn computer helemaal vernieuwd waarbij alles weer opnieuw geïnstalleerd moest worden. En morgen heb ik die prpgramma hopelijk weer terug. Dan verzeker ik jullie dat morgen avond de eerste paar trailers weer online komen te staan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Windows live movie maker. Ik ga jammer genoeg morgen pas weer beginnen met het maken van al jullie trailers, want mijn vader had mijn computer helemaal vernieuwd waarbij alles weer opnieuw geïnstalleerd moest worden. En morgen heb ik die prpgramma hopelijk weer terug. Dan verzeker ik jullie dat morgen avond de eerste paar trailers weer online komen te staan.


    Oké, dank je voor je antwoord :)
    En dat maakt niet uit, we zien ze wel :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Obliviate7 schreef:
    Windows live movie maker. Ik ga jammer genoeg morgen pas weer beginnen met het maken van al jullie trailers, want mijn vader had mijn computer helemaal vernieuwd waarbij alles weer opnieuw geïnstalleerd moest worden. En morgen heb ik die prpgramma hopelijk weer terug. Dan verzeker ik jullie dat morgen avond de eerste paar trailers weer online komen te staan.



    YAY! Waar kun je dat trouwens downloaden?? K wil ook wat proberen (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Windows live movie maker download : dat heb ik gewoon in Google ingetypt en klaar :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••