• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    hoe sla jij die youtube filmpjes op?.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Memorie schreef:
    hoe sla jij die youtube filmpjes op?.


    hoe bedoel je?
    of bedoel je dit :
    [youtube]link naar video[/youtube]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nou als je z'n trailer zegmaar maakt. moet je een filmpje opslaan in je gallerij hoe doe je dat?.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Memorie schreef:
    Nou als je z'n trailer zegmaar maakt. moet je een filmpje opslaan in je gallerij hoe doe je dat?.


    nou.. als ik een trailer maak, sla ik het op, op mijn bureaublad. hoe, licht aan de programma die ik gebruik. als ik een het wil downloaden, dan doe ik dat via een willekeurige site. en veder, heb ik geen idee wat er gebeurd, want mijn computer doet alles x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LyraPhoenix schreef:
    Ik heb hem gevonden:

    http://youtu.be/zoyiRis_-ds

    Als het goed is xD


    ik moet je zeggen : je hebt de PERFECTE achtergrondmuziek gekozen :'D ik ga me vermaken terwijl ik je trailer maak :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    maar ik bedoel, als je een filmpje van youtube wilt gebruiken, moet je dat filmpje van youtube eerst in je galerij opslaan, daarna kan je heb pas gebruiken om een trailer te maken. Maar ik weet niet hoe je dat youtube filmpje in je galerij moet opslaan


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    ik moet je zeggen : je hebt de PERFECTE achtergrondmuziek gekozen :'D ik ga me vermaken terwijl ik je trailer maak :')



    Haha het was iets wat ik al vaker in mijn hoofd had oor een trailer.


    Vampire + Servant = Servamp

    Memorie schreef:
    maar ik bedoel, als je een filmpje van youtube wilt gebruiken, moet je dat filmpje van youtube eerst in je galerij opslaan, daarna kan je heb pas gebruiken om een trailer te maken. Maar ik weet niet hoe je dat youtube filmpje in je galerij moet opslaan


    je kunt die filmpje downloaden via een site bv. http://www.keepvid.com/ en dat kun je vervolgens zo opslaan in je galerij.. of niet?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik plaats die van mij vanavond :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Auvrea schreef:
    Ik plaats die van mij vanavond :Y)


    is goed (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LyraPhoenix schreef:
    (...)


    Haha het was iets wat ik al vaker in mijn hoofd had oor een trailer.



    huuuuuuuuuh je video's doen heel erg raar D': het irriteert me dat ik een hele uur bezig ben met je trailer, alleen maar omdat je video's niet correct afspelen :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)


    huuuuuuuuuh je video's doen heel erg raar D': het irriteert me dat ik een hele uur bezig ben met je trailer, alleen maar omdat je video's niet correct afspelen :'(


    Heel raar, er is geen haast bij voor de rest.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Heel raar, er is geen haast bij voor de rest.


    het is af :'D deze trailer verdient om tussen mijn voorbeelden te staan, ik ben er zelf heel erg trots op, hopelijk jij ook (: hij is nu aan het verwerken...


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    tadaaam :


    bekijk het in HD ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=_r1OhsaFh-s

    zo nodig ook in full screen (:

    als er wat moet gaan veranderen, vertel het me!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Don't make panic! Het lijkt heel veel, maar het zijn alleen maar kleine fragmentjes uit trailer's die ik er graag in wil hebben :'D Verder graag middeleeuwse oorlog gevechten / kastelen. Deze kan ik niet vinden D':

    Titel:
    The darkness of the sea

    Beschrijving story:

    Alexandra is geboren uit een groot mis verstand. Haar moeder Bianca werkte in de kuikens bij Buick toen ze haar vader Erak tegen kwam. Hij was zo dronken dat hij met haar het bed in dook en Bianca stierf bij de bevalling. Erak was hier niet aanwezig, maar weet wel dat hij een dochter zou hebben die de naam Alexandra draagt. Later voelt hij toch schuld voor haar en omdat de wereld in oorlog is, wil hij haar nog een keer zien en geeft hij de opdracht aan zijn favoriete Broederband om haar te vinden en weer thuis te brengen.
    Onder weg ontdekken Hal en de rest van de Reigers iets verschrikkelijks. Een nieuw soort wezens zijn ontstaan en proberen elk schip te vernietigen die in hun weg ligt. Alleen een meisje kan er voor zorgen dat ze veilig weg kunnen en Lydia offert zich op voor haar vrienden. Hierdoor raakt Hal de weg kwijt en weet niet meer wat hij moet doen. En blijft hij achter met één doel; Lydia vinden voordat het te laat is.

    Het is Alex op gevallen dat de mensen om haar heen iets voor haar proberen te verbergen, een enorm geheim waarvan alleen zij de vrede in kan brengen. Het irriteerde haar. Want het lijkt alsof iedereen het weet, behalve zij. Dan is er nog een probleem. Alex is Half Araluen, Half Skandier. En ze is woedend. Woedend omdat ze niet weet wie ze is en waarom ze de kenmerken heeft van een Skandier. Hier onder valt natuurlijk het vechten. Op haar vijftiende werd ze uitgeroepen tot beste krijger van Araluen en verslaat een één op één gevecht met haar vader. Maar wanneer een Skandies schip genaamd de Reiger binnen komt varen, weet ze dat ze eindelijk antwoord zal krijgen op haar vragen.


    Tekst in de trailer:
    Both are destined to raise a kingdom, both were told what they must become. both are destined to defeat each other, but both fall in love with the other one

    Achtergrondmuziek:
    Komt zo snel mogelijk!!

    Videofragmenten:
    × 1
          0.04 tot 0.10
          0.56 tot 0.58
          1.30 tot 1.37
          1.59 tot 2.08

    × 2
          0.17 tot 0.18
          0.58 tot 1.01
          1.41 tot 1.45

    × 3
          0.11 tot 0.16

    × 4
          0.18 tot 0.28
          0.36 tot 0.40
          1.20 tot 1.23
          1.39 tot 1.50

    × 5
          1.23 tot 1.27
          1.41 tot 1.42
          1.52 tot 1.53
          1.31 tot 1.34
          3.25 tot 3.27


    Zwartwit/kleur:
          Kleur

    Extra eisen:
    De beelden als het kan het zelfde voor maat (dus niet de een klein en dan de ander groot)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 22:19 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."