• Sinds mijn tante gisteren aan mijn laptop geknoeid heeft omdat ik blijkbaar het conduitvirus erop heb staan, komt het geluid uit mijn oordopjes én speakers. Ik heb al op internet gekeken en daar staat telkens dat ik via opties voor volumeregeling mijn oordopjes moet aanvinken als standaardapparaat, maar het probleem is dus dat mijn oordopjes er helemaal niet bijstaan, alleen mijn speakers. Ik heb trouwens windows 8. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?


    Take risks and conquer your fears.

    Misschien kan je, je oordopjes handmatig toevoegen bij je volumeregeling?


    Physics is awesome

    Ik kan nergens zo'n optie vinden.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik kan nergens zo'n optie vinden.


    Ik heb even gekeken en bij configuratiescherm staat wel zo'n optie bij mij. Maar ik neem aan dat je dat al hebt geprobeerd. Als ik jou was zou ik even Titan om hulp vragen, sorry maar hij is wel degene die wat meer verstand heeft van computers.


    Physics is awesome

    Lukt het wel met andere oortjes of hoofdtelefoons?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wtf, ik had inderdaad andere oortjes al geprobeerd en dat werkte toen niet, maar net probeerde ik het opnieuw en toen deed die het wel gewoon. Nu ik mijn eigen oortjes er weer insteek, doet ie het ook gewoon weer. Nou ja, mijn laptop doet wel meer rare dingen. Toch bedankt voor de hulp (:
    Hier kan een slotje op.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik weet dat je er al een slotje op wou, maar toch:

    Insurgent schreef:
    Sinds mijn tante gisteren aan mijn laptop geknoeid heeft omdat ik blijkbaar het conduitvirus erop heb staan, komt het geluid uit mijn oordopjes én speakers. Ik heb al op internet gekeken en daar staat telkens dat ik via opties voor volumeregeling mijn oordopjes moet aanvinken als standaardapparaat, maar het probleem is dus dat mijn oordopjes er helemaal niet bijstaan, alleen mijn speakers. Ik heb trouwens windows 8. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?


    Daar zit je probleem, windows!


    Tonight is the night.. (Dexter)