• kom je ook ?



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2013 - 8:57 ]

    Guinness schreef:
    (...)maar dit is gewoon achterbaks hoe dacht je dat mensen hierop zouden reageren -.-


    ik weet het niet het is de eerste x dat ik dit doe .
    ehm sorry

    Doos.


    ars moriendi

    Peeling schreef:
    (...)

    ik weet het niet het is de eerste x dat ik dit doe .
    ehm sorry
    gebrek aan normen en waarden? of misschien gewoon een gebrek aan opvoeding. het spijt me hoor, maar hier word ik echt pinnig van.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dude, no.


    Pretty is just a pretty word.

    Nee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Peeling schreef:
    (...)
    ja maar ik durfde niet echt was een beetje bang voor de reacties ..


    Dan kan je toch kijken of andere mensen zo'n topic hebben aangemaakt en hoe daar op word gereageerd door mensen? Of ben ik nou zo simpel?


    Physics is awesome

    Peeling schreef:
    (...)

    ik weet het niet het is de eerste x dat ik dit doe .
    ehm sorry


    Oké, let niet op al die mensen die je af lopen te zeiken. Ik raad je aan om eerst goed na te denken voordat je een topic opent hier op Q, want de mensen reageren vaak nogal heftig. (;
    Je bent nieuw, ik snap het, maar misschien is het beter om eerst in een paar topics te reageren, voordat je er zelf een aanmaakt. Dan leer je de regels en de mensen een beetje beter kennen. Just sayin' ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Guinness schreef:
    (...)gebrek aan normen en waarden? of misschien gewoon een gebrek aan opvoeding. het spijt me hoor, maar hier word ik echt pinnig van.
    Hou alsjeblieft je mond dicht ofzo.

    Zo erg is het ook weer niet wat ze doet. En dan reageer je met gebrek aan opvoeding. Kijk hoe jij reageert, denk dat jij degene bent met gebrek aan opvoeding.
    Walgelijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Guinness schreef:
    (...)gebrek aan normen en waarden? of misschien gewoon een gebrek aan opvoeding. het spijt me hoor, maar hier word ik echt pinnig van.


    Ik snap dat je boos bent, maar om nou over normen en waarden te gaan schrijven/praten en haar opvoeding vind ik een beetje te ver gaan. Het is niet netjes van haar,maar ze zegt sorry.


    Physics is awesome

    -zucht- We houden hier niet van referral crap. Alles behalve. Als je onze hulp wilt moet je er om vragen, anders krijg je dus reacties zoals dit :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Topics leveren vaak heftige reacties op, dat is gezegd.
    Als je aan mensen vraagt om op je te stemmen en je zit pas net op de site, komt het vaak over alsof je alleen een account hebt aangemaakt om stemmen te verkrijgen.
    Bovendien is het helemaal niet goed als je probeert stemmen te krijgen door vals te spelen. Dat is behoorlijk gemeen, vooral omdat je mensen laat denken dat ze een spel spelen. Op Quizlet is dat wel vaker voorgekomen, vandaar dat iedereen dat al weet (ook vote/KIM16 verklaart een hoop). Voortaan, vraag het gewoon.
    Wel goed dat je sorry zegt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 21:25 ]


    Tijd voor koffie.

    Hebben we er nog zo eentje. Als je alleen een profiel hebt aangemaakt op Q om te zoeken naar stemmen mag je wel weer weggaan. Al velen zijn je namelijk voorgegaan en ze hebben gefaald.


    From these ashes, I will rise

    Nein


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -> Ik heb de link verwijderd, zulke automatische links zijn namelijk niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    GreaterGood schreef:
    Topics leveren vaak heftige reacties op, dat is gezegd.
    Als je aan mensen vraagt om op je te stemmen en je zit pas net op de site, komt het vaak over alsof je alleen een account hebt aangemaakt om stemmen te verkrijgen.
    Bovendien is het helemaal niet goed als je probeert stemmen te krijgen door vals te spelen. Dat is behoorlijk gemeen, vooral omdat je mensen laat denken dat ze een spel spelen. Op Quizlet is dat wel vaker voorgekomen, vandaar dat iedereen dat al weet (ook vote/KIM16 verklaart een hoop). Voortaan, vraag het gewoon.
    Wel goed dat je sorry zegt.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.