• [eigenlijk weet ik niet of dit nou bij creativiteit of bij school hoort, maar ik start dit dus maar hier]

    Voor school - voor een gedichtenproject - moest ik een Engels gedicht schrijven. Dat heb ik dus gedaan, over "Thoughts". (Ik ga het gedicht hier niet plaatsen aangezien ik hem moet inleveren in Magister en daar plagiaatcontrole op zit).

    Maar nu zit ik een beetje met een probleem, er moet een achtergrond bij, die erbij past. Maar ik heb geen enkel idee wat ik daarvoor zou moeten gebruiken, dus daarom vraag ik jullie; Waar denken jullie aan bij "Thoughts" of gewoon gedachten? Ik wil graag de achtergrond zelf in elkaar zetten dus ik morph wat plaatjes, maar ik weet dus niet aan welk soort plaatjes ik moet denken. Wolken worden hem niet, denkwolkjes en denkende mensen ook niet.

    Hopelijk weten jullie iets haha

    xx


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet het trouwens vanavond ingeleverd hebben haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou er wolken bij doen... maar daar heb je niets aan xD [/ik had niet alles gelezen]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 17:52 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou er wolken bij doen...

    Ja, maar ik kan geen mooie plaatjes van wolken vinden... Wolken zijn zo... wit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jawel ! Kijk op WeHeartIt ! Daar heb je best vaak mooie plaatjes , van natuur, perffect voor een achtergrond !
    Succes !

    http://weheartit.com/xdutchdirectionerx : mijn link, ik heb een aantal hearts geleden een plaatje staan rotsen en golven, maybe ?c:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    xVixncxiex schreef:
    (...)
    Ja, maar ik kan geen mooie plaatjes van wolken vinden... Wolken zijn zo... wit.
    Wit met blauw:



    Life is hard and then we die

    Meliuscule schreef:
    Jawel ! Kijk op WeHeartIt ! Daar heb je best vaak mooie plaatjes , van natuur, perffect voor een achtergrond !
    Succes !

    http://weheartit.com/xdutchdirectionerx : mijn link, ik heb een aantal hearts geleden een plaatje staan rotsen en golven, maybe ?c:


    Weheartit plaatjes zijn zo lastig te kopieren :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jaa of tumblr ook supermooie.

    Ik zou voor een rustige achtergrond gaan, van de natuur of de zee. Vaak kun je dat soort dingen wel op Tumblr vinden.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Foxfire schreef:
    Jaa of tumblr ook supermooie.


    Kan niet zo goed met tumblr overweg, weet niet hoe ik daar plaatjes moet zoeken die ik wil enzo haha :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Explosions schreef:
    Ik zou voor een rustige achtergrond gaan, van de natuur of de zee. Vaak kun je dat soort dingen wel op Tumblr vinden.


    Hmm, zoiets?



    Vind deze wel mooi..
    maar het slaat nu niet echt op "thoughts" XD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Weheartit plaatjes zijn zo lastig te kopieren :(


    Nee hoor. Je doet het precies zoals het hierin beschreven staat, onder het knopje 'Als het plaatje op internet staat'. Als het je echt niet lukt, zou ik 'm downloaden op je computer en dan uploaden via TinyPic.


    Some people are art and do art at the same time

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Hmm, zoiets?



    Vind deze wel mooi..
    maar het slaat nu niet echt op "thoughts" XD


    Ja, iets in die trant. Alleen zou ik er een nemen zonder personen erop. Ik kan wel even voor je kijken of ik wat kan vinden?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Explosions schreef:
    (...)

    Ja, iets in die trant. Alleen zou ik er een nemen zonder personen erop. Ik kan wel even voor je kijken of ik wat kan vinden?


    Graag :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nee hoor. Je doet het precies zoals het hierin beschreven staat, onder het knopje 'Als het plaatje op internet staat'. Als het je echt niet lukt, zou ik 'm downloaden op je computer en dan uploaden via TinyPic.
    Het hoeft niet op internet te staan haha, het gaat erom dat ik ze naar powerpoint kan kopieëren (ja, ik photoshop met powerpoint, dat is misschien raar maar ik vind het heel makkelijk)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Thoughtception o.o


    From these ashes, I will rise