• [eigenlijk weet ik niet of dit nou bij creativiteit of bij school hoort, maar ik start dit dus maar hier]

    Voor school - voor een gedichtenproject - moest ik een Engels gedicht schrijven. Dat heb ik dus gedaan, over "Thoughts". (Ik ga het gedicht hier niet plaatsen aangezien ik hem moet inleveren in Magister en daar plagiaatcontrole op zit).

    Maar nu zit ik een beetje met een probleem, er moet een achtergrond bij, die erbij past. Maar ik heb geen enkel idee wat ik daarvoor zou moeten gebruiken, dus daarom vraag ik jullie; Waar denken jullie aan bij "Thoughts" of gewoon gedachten? Ik wil graag de achtergrond zelf in elkaar zetten dus ik morph wat plaatjes, maar ik weet dus niet aan welk soort plaatjes ik moet denken. Wolken worden hem niet, denkwolkjes en denkende mensen ook niet.

    Hopelijk weten jullie iets haha

    xx


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou zoiets gebruiken, ik weet alleen niet of jij het iets vindt.

    Klik
    Klik
    Klik

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 18:09 ]


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Explosions schreef:
    Ik zou zoiets gebruiken, ik weet alleen niet of jij het iets vindt.

    Klik
    Klik
    Klik


    Dat tweede. I like it so much.


    Some people are art and do art at the same time

    Zoiets?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Explosions schreef:
    Ik zou zoiets gebruiken, ik weet alleen niet of jij het iets vindt.

    Klik
    Klik
    Klik


    Huh waarom stond er een gosupermodel jurk bij? O.o

    DIE ENE MET DIE BOMEN EN DIE MIST IS ECHT SUPERMOOI, DIE GA IK SOWIESO GEBRUIKEN :)

    Nog iets anders?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    LilacNiall schreef:
    Zoiets?



    Wauw die is ook mooi :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Huh waarom stond er een gosupermodel jurk bij? O.o

    DIE ENE MET DIE BOMEN EN DIE MIST IS ECHT SUPERMOOI, DIE GA IK SOWIESO GEBRUIKEN :)

    Nog iets anders?


    Lol, haha. Mijn nichtje had dat even gekopieerd, omdat ze dat nodig had voor haar GoSuperModel.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik weet niet of je kleuren bedoelt, maar deze vind ik ook wel mooi.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'



    Ik heb nu dit, wat zou ik er nog bij kunnen doen? als het zou kunnen zou ik het gedicht in dit topic plaatsen maar dat is dus helaas niet mogelijk :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly




    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het is gelukt, heb een mooie achtergrond met het gedicht er al in verwerkt waardoor ik hem niet kan posten, maar goed.

    Hier kan een slotje op :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (..)

    Ik heb nu dit, wat zou ik er nog bij kunnen doen? als het zou kunnen zou ik het gedicht in dit topic plaatsen maar dat is dus helaas niet mogelijk :(



    Ik zou ze eigenlijk meer bij elkaar flansen, zeg maar. Ik bedoel, wat vind je van ongeveer zoiets?



    Ik heb het ook even snel gedaan via PicMonkey, hoeft niets voor te stellen.

    Edit: Niet meer nodig, ik zie nu pas dat het al gelukt is. Nouja, deze post laat ik gewoon staan voor 't geval er iets gebeurt.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 18:42 ]


    Some people are art and do art at the same time






    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okay, dan zet ik er een slotje op (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.