• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Leuk,' glimlachte DJ. 'Ben je met vrienden hier?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ruben knikte. 'Ja, een hele groep.' Hij glimlachte. 'Erg veel om op te noemen. Jij dan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee, ik ben alleen,' zei DJ. 'Al heb ik wel een paar leuke mensen ontmoet, tot nu toe.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Ik denk het ook.’ June aarzelde. ‘Moeten we niet naar de feestzaal gaan? Om te zien wat er gebeurd?’
    Het was niet dat ze per se sensatie waren zien, maar de komst van Ashlee in het leven van hun ouders, was de uiteindelijke reden dat hun gezinnen nu verscheurd waren. Bovendien was het ook de reden dat zij hier nu waren en het voelde niet goed om hun hoofd in het zand te steken.

    -

    Mosh grijnsde toen Angel wat uitdagender danste. Het was best een tijdje geleden dat hij zo met een meisje gedanst had, doordat hij een poosje een vriendin had gehad. 'Het was heel vet.'
    Hij nam niet de moeite om een nieuw gespreksonderwerp aan te kaarten, want het roepen vermoeide hem en hoewel Angel hartstikke aardig was, vond hij het ook prima om gewoon alleen met haar te dansen, was ze was echt een hele goede danser.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Faella was eigenlijk een beetje teleurgesteld dat al haar vriendinnen al naar het feest waren gegaan toen zij eenmaal klaar was met douchen. Ze had hardgelopen en op het srand had ze ontzettend veel zand in haar haren gekeegen, waarmee ze zich echt niet wilde vertonen.
    Eenmaal in de zaal, wist ze niet goed waar ze naartoe moest gaan. Het deed haar nogal pijn om Rosita vrolijk met Abigail te zien dansen, want Rosita was in haar buurt nooit vrrolijk. Ze kon alleen maar zeuren en botte opmerkingen maken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat knap, dat je alleen op vakantie bent.' Ruben voelde zich een leugenaar door zijn toneelspel en nam gauw een slok van zijn cola om zijn rode gezicht te verbergen.

    --

    Marit knikte. Ze vroeg zich af of Angel en Flynn elkaar opnieuw hadden opgezocht en Ashlee dan weer zo door zou draaien. Ze hoopte van niet, maar tegelijk was het wel belangrijk dat hun ouders achter Ashlees ware aard zouden komen.
    Ze stond op en keek Grace even aan. 'Ik blijf niet feesten,' zei ze. 'Ga je dan mee?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ach, ik was er gewoon aan toe. Thuis zit mijn moeder me nogal vaak op de huid, zeker omdat ik de jongste ben. Het is gewoon fijn ommeven alleen te zijn.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ruben kon niet anders dan DJ's situatie vergelijken met die van June. DJ had June ook altijd behoorlijk op de huid gezeten, zeker na de ontvoering. Het was begrijpelijk, maar het was niet goed voor June geweest en het was raar om DJ te horen zeggen dat ze er moeite mee had.
    'Dat is lastig. Dan snap ik dat je eruit wilde.' Hij glimlachte even. Ze stonden ver bij de boxen vandaan, waardoor hun gesprek enigszins verstaanbaar was. 'Waren er niet vriendinnen die met je mee hadden gewild?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee. Sommigen gingen nog met hun ouders mee en een aantal konden het niet betalen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Het is ook wel duur, ja.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat is zo'n vliegreis en alles wat er bij komt zeker.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ruben knikte beschaamd. Hij had hier geen cent voor betaald, maar toch zei hij: 'De vliegreis is behoorlijk duur. En je wilt hier natuurlijk ook niet zuinig moeten leven. Heb je voor deze vakantie gespaard?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Angel glimlachte enkel naar Mosh en zocht met haar ogen opnieuw even naar DJ, om te zien of zij zich nog vermaakte. Angel grijnsde toen ze zag dat die met een jongen praatte. Het viel allemaal reuze mee, dacht ze. DJ hoefde nergens bang voor te zijn.
    Het dansen met Mosh was leuk, maar na een tijdje werd ze toch wel dorstig en ze vroeg of hij meeliep naar de bar.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Grace zuchtte, maar voelde er niets voor om in haar eentje achter te blijven en daarom kwam ze overeind. ‘Ja, oké.’

    -
    Mosh had ook wel zin in een koud biertje en liep met Angel mee naar de bar. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar haar terwijl ze de barman werkte. Het was zeker een van de mooiste meisje die hier aanwezig was en hij voelde zich immens tevreden dat het zo snel gelukt was om een dansje met haar te wagen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rosita wilde ook wat drinken. Ze zag haar tante bij Mosh staan, maar vond dat dat eigenlijk wel goed was. Als ze niet met Flynn zoende deze avond, zou ze ook geen vete tussen haar en Ashlee uitlokken.
    'Ik ga wat drinken,' deelde ze Abigail mee. Ze was wel weer even klaar met dat gedans en liep naar de bar, zonder iemand aan te kijken. Ze bestelde wat te drinken en keek wat om zich heen. Haar vader zou nog niet komen en op haar moeder hoefde ze al helemaal niet te wachten.

    ~ ~

    Angel gaf hem een biertje aan en pakte zelf haar glas wijn van de bar.
    'Zeg, doe je ook niet iets om deze vakantie te betalen of krijg je dat van je ouders?' Ze glimlachte en nam een slokje van haar drinken.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 18:53 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes