• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marten wist niet of Marit naar het feest zou gaan - ze hield niet meer van feesten - en daarom ging hij naar haar tent om het te vragen. Hij zag dat Grace voor de tent zat met een boek. Het was een stil meisje en had nauwelijks een woord met hem gewisseld; Marit had verteld over Grace' geschiedenis toen Grace eens was geschrokken toen hij haar aantikte. Hij had haar sindsdien nauwelijks meer durven te benaderen voor een gesprek, omdat hij niet wilde dat ze bang voor hem zou zijn. Misschien moest hij proberen deze vakantie wel wat meer contact met haar op te nemen. Sinds Marits ontvoering was zij veranderd en Grace leek de enige te zijn die nog écht tot haar door kon dringen, door die enorme muur die ze om zich heen had gebouwd.
    'Hallo.' Marten aarzelde even voordat hij haar begroette. 'Is Marit in haar tent, of...' Hij knikte even naar de familietent die achter Grace stond.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Mooi!’ antwoordde Lotte met een stralende glimlach en ze draaide zich om. Raphael liep achter de meiden aan en zuchtte tegen Brian, die naast hem liep: ‘Hopelijk lacht ze aan het einde van de avond nog steeds.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Brian knikte met een ernstig gezicht. 'We moeten geen van de meisjes uit het oog verliezen. Heb jij June trouwens gezien?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oh, gezellig!' zei haloony opgewekt zodra ze bijnen waren. Ze keek Lotte even verontschuldigend aan. 'Sorry, maar mijn eerste dansje is met mijn vriend!'
    Ze trok brian met zich mee en dook de menigte in.
    'Klopt het dat ashlee zo komt?' vroeg ze en ze sloeg haar armen om zijn hals.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, dat zal niet lang meer duren, denk ik,' antwoordde Brian. 'Wees maar een beetje voorzichtig.' Hij kuste haar voorhoofd.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Mooi,’ grijnsde Davey en ze liepen naar het feestgebouw toe. ‘Heb je al een leuk meisje gezien?’ vroeg hij nieuwsgierig. Hij wist niet precies hoe Damien daar in stond na dat gedoe met June, maar het leek hem goed als hij een vakantiescharrel vond waarmee het niet al te serieus werd.

    -
    ‘Ik weet niet waar Marit is,’ antwoordde Grace behoedzaam. Ze kende de jongen niet en wist niet wat Marit van het feit vond dat hij haar zocht. Misschien zat ze wel helemaal niet op hem te wachten. ‘Ze is in ieder geval niet in haar tent.’
    -
    Lotte glimlachte toen Haloony met haar vriendje de dansvloer op stapte. De manier waarop hij haar aanraakte en naar haar keek, deed hem aan haar eigen ex-vriendje denken. Als ze Brian wat beter kende zou ze een foto van hem maken en naar Jasper sturen, om hem te laten zien dat hij een dubbelganger had.

    -
    ‘Volgens mij zag ik haar net bij haar tent,’ antwoordde Raphael. ‘Wil je haar nog meevragen?’
    Hij kreeg geen antwoord op zijn vraag omdat Haloony hem opeens mee de dansvloer op trok, waardoor hij met Lotte en Jochem overbleef. Hij keek even naar zijn moeder en vroeg zich af hoe ze zou reageren als ze erachter kwam dat ze hier met haar zoon en schoonzoon stond. Waarschijnlijk was er niets wat haar ervan zou kunnen overtuigen, maar het was een absurd gevoel. Hij vroeg zich af of zijn vader ook zou komen vanavond, maar vermoedde van niet toen hij Flynn en Mosh al aan de bar zag zitten.
    Hij bewoog een beetje heen en weer op de muziek, die te hard stond om echt een conversatie te kunnen voeren. Hij probeerde al dansend zijn ongemakkelijke gevoelens een beetje van zich af te schudden, maar het wilde niet echt lukken. Om de een of andere reden zat het hem niet lekker dat zie iedereen voorlogen, ook al was dat met de allerbeste bedoelingen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik weet dat ik niet met Flynn moet zoenen, hoor.'
    Ze knipoogde en kuste hem. Dat was toch veel beter.

    ~~

    'Nee, je zit goed, hoor!' lachte Angel. 'Ik vind het hier echt geweldig. Er zijn leuke mensen en er staan ook echt hele leuke activiteiten op het programma.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oké, dan zoek ik nog even verder.' Hij wilde zich omdraaien, maar bedacht zich toen. 'Weet jij toevallig of ze van plan is mee naar het feest te gaan?'

    --

    'Nog niet echt,' grinnikte Damiën. 'Al zal het moeilijk worden om de ouders van de jeugd te onderscheiden.' Hij keek ondeugend naar Davey. 'Jij dan?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hihi Lotte


    Brian grijnsde en hield haar stevig vast. 'Naast al die missies moeten we natuurlijk ook een beetje proberen te genieten van vakantie.'

    --

    'En of! Al leuke jongens gezien?' Ze glimlachte ondeugend,

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 20:14 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Angel grijnsde.
    'Zo veel! Maar ze zijn ook allemaal zo aardig. Dat is al een groot voordeel.'

    ~~

    'Daarom wilde ik ook zo graag even met jou dansen. Ik heb je nauwelijks gezien vandaag.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Sorry, lieverd,' zei Brian oprecht. 'Ik wil niet dat je je buitengesloten voelt.' Hij keek haar schuldig aan.

    --

    Dat is zeker een groot voordeel.' DJ wierp nog even heimelijk een blik op de kampleider en trok Angel mee richting de dansvloer.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 20:36 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Naar wie zat jij nou te loeren?' vroeg Angel nieuwsgierig.

    ~~

    'Dat valt wel mee, hoor. Ik heb me wel vermaakt.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 20:39 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Niemand,' zei DJ haastig. 'Wil je nog iets te drinken? Ik trakteer.'

    --

    'Gelukkig. Dus ik hoef niets goed te maken bij je?' Hij liet zijn hand naar haar middel afdwalen en kietelde haar.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 20:53 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Ze grinnikte om zijn reactie en leunde zo dicht tegen hem aan dat se het warm kreeg. Het was hier ook warm, door al die mensen zo dicht op elkaar, maar dat gaf niet.
    'Ik vind het wel spamnend. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Moeten we nu voorkomen wpdat ze met elkaar zoenen of juist dat Ashlee het niet ziet?'

    ~~

    'Ik geloof je niet,' zei Angel lachend, 'maar als ik doe alsof, krijg ik dan een drankje van je?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik weet niet. Dat laatste, in ieder geval!' zei Brian. 'Anders herhaald de geschiedenis zichzelf en slaat ze opnieuw een glas tegennhaar hoofd.'

    --

    'Eh, tuurlijk.' DJ bloosde. 'Wat drink je?'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 22:21 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?