• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Natas)
    Allison Evers – 22 (Snowqeeun)
    Angel Wings – 18 (Alicia)
    Archie Aegean – 21 (Alicia)
    Ashlee Doren – 19 (Natas)
    Brian Gates – 21 (Rosanne)
    Cyrith Evans – 20 (Natas)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjanne)
    Darwin Phoenix – 17 (Alicia)
    Davey de Waal – 22 (Natas)
    DJ Turner – 17 (Rosanne)
    Ethan de Bruin – 23 (Rosanne)
    Faella Aegean – 19 (Alicia)
    Flynn Aegean – 19 ((Alicia)
    Helen Beekman – 19 (Rosanne)
    Grace Broadsword – 20 (Natas)
    Haloony Kirzer – 20 (Alicia)
    Ilse Keuring – 17 ((Marjanne)
    Jelle Wings – 16 (Alicia)
    Jochem Rademakers – 20 (Alicia)
    Johan Leeuwens -–18 ((Marjanne)
    June Gates – 19 (Natas)
    Lotte Berkman – 18 (Natas)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjanne)
    Marten van der Heide – 21 (Marjanne)
    Mosh de Waal -–18 (Natas)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjanne)
    Raphael Evans – 21 (Natas)
    Rosita Wings – 19 (Alicia)
    Ruben van Haagen – 20 ((Marjanne)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Natas)
    Shenae Beekman - 21 (Rosanne)
    Simon van der Heide – 18 (Marjanne)
    Steve Farnham – 22 (Natas)
    Thomas de Boer -–18 (Marjanne)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Schrijftopic 1

    NIEUWE TOPIC

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik neem wel wat jij neemt,' zei Angel die zich al had voorgenomen om DJ het volgende drankje te geven. 'Maar ik weet zeker dat je ergens naar keek, maar je hoeft het niet te seggen, hoor.'

    ~~

    'Ja. Wat nou als ze niet zoenen? Dat lijkt me ook niet goed.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Grace schudde nogmaals haar hoofd en richtte haar blik toen weer op het boek, in de hoop dat hij weer weg zou gaan. Er waren nog maar weinig mensen op het kampeerveld en misschien dat het beter was als ze wel de menigte in zou gaan, voordat een jongen het straks nodig vond om haar gezelschap te houden. Twijfelend bleef ze naar de letters staren, wetend dat ze zich op beide plekken niet op haar gemak zou voelen.

    -
    Davey had de lat nogal hoofd voor zichzelf gelegd en was niet van plan om echt verliefd te worden. Hij zou echter wel doen alsof en hij wilde dat zijn vriend daarin mee zouden gaan. Voorlopig. Zodat niemand zich versprak.
    ‘Ik ook nog niet,’ antwoordde hij daarom. ‘Maar ik houd mijn ogen open.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    DJ ging op de barkruk zitten. 'Naar een veel te knappe jongen die mij toch nooit zal zien staan,' zei ze luchtig. Ze gaf Angel een malibu cola. 'Maar goed, er zijn genoeg leuke jongens, toch?' Ze glimlachte flauwtjes.

    --

    'Nee, we ,oeten ervoor zorgen dat ze elkaar leuk gaan vinden!' zei Brian. 'Dus ze moeten wel zoenen, ja.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 22:54 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik heb ze nog miet een keer zien praten,' zei Haloony peinzend.
    Ze stak haar nek even uit, maqr zag ze in ieder geval niet bij elkaar staan.

    ~~

    'Waarom zou hij niet op je vallen?' vroeg Angel niet-begrijpend. 'Hij is gewoon een mens, hoor.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:12 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nieuwe missie dus?' zei Brian. 'Ze staat bij mijn moeder. Haar hou ik het liefste weg bij alle jongens. Was m'n vader maar vast hier.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ach, zij heeft nog een jaar zonder liefdesverdriet en onzekerheden voor de boeg. Daar is niks mis mee.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hij laat het contact verwateren zodra ze in Nederland zijn, ik wil niet dat hij weer de kans krijgt om haar te kwetsen,' zei Brian.

    --

    'Hij lijkt wel een fotomodel,' zei DJ, die vastbesloten was om niet meer naar hem te kijken. 'Ik pas er niet bij, in dat plaatje.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Angel moest lachen. 'Tuurlijk wel. Zo'n fotomodel wil heus wel met jou op een familiefoto. Wat maakt het uit hoe hij eruit siet?'

    ~~

    'Dat bedoel ik ook,' zei Haloony die zich afvroeg waarom ze een vestje had aangetrokken. Ze knoopte het kledingstuk om haar middel en gaf Brian een kusje op zijn wang. 'Ze hoeft toch niks met Ethan te krijgen? Als ze maar wat met je pa krijgt.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, ik wil alleen niet dat ze in de tussentijd weer op Ethan valt. Hij heeft haar slecht behandeld, uiteindelijk.' Zijn gezicht veranderde even in een boze frons.

    --

    'Hij is een jonge god!' zei DJ. 'Ik pas daar niet bij,' vond ze. 'Ik heb gewoon niet... het figuur dat jullie ook hebben. Ik krijg niet echt heel erg vaak aandacht van jongens. Ze vinden me vast te dik.'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Maar hij ging ook sood,' zei haloony die daar de rillingen bij kreeg. 'Ik zou het niet erg vinden als hij bleef leven. Liever hij dan - dan die gast die Cyrith heeft ontvoert. Hoe heet hij?'

    ~~

    Angel keek naar haar figuur. Het was beslist anders dan dat van haarzelf, maar daarom niet minder mooi.
    'Hoe bedoel je jullie?' wilde ze weten. 'Er is toch niks mis met je figuur? Je bent zoals je bent en ik zou jou nooit als dik omschrijven. Dat doet toch nie,amd?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oké. Nou, zeg haar maar dat Marten wel naar het feest is gegaan en dat ik haar heb gezocht, als je haar nog ziet,' zei Marten. 'Bedankt.' Hij vond het lastig nu hij geen bereik had, want dan had hij Marit even een sms'je gestuurd. Hij stak nog even zijn hand op naar Grace, maar ze zat met haar neus in haar boek en hij vroeg zich af hoe ze nu over hem dacht. Ze was nogal afstandelijk en hij vermoedde dat ze hem angstaanjagend vond, wat hij begrijpelijk vond, maar waar hij wel moeite mee had.
    Hij hoopte dat er wat bekenden op het feest waren. Hij kende nog niet veel mensen hier en hoewel ze hem wel aardig leken, was het lastig om hen te doorgronden. Ze hadden nogal wat meegemaakt en dat was te merken in hun gedrag jegens hem, een vreemdeling die ze niet goed kenden. Toch wilde hij ook niet steeds bij Marit en Myrthe omhangen. Myrthe had genoeg moeite met het verlies van haar vader (en het weerzien van zijn jonge versie) en voor Marit was het juist belangrijk dat ze weer wat meer onder de andere mensen kwam. Ze leunde veel op hem en op Grace, te veel.

    --

    Damiën grijnsde. 'Mooi. Jij herkent vast de jonge versies van iedereen wel. Dan mag je me mooi vertellen wie geschikt is en wie not done is.' Hij was niet van plan om een vakantieflirt te krijgen, laat staan echt verliefd te worden. De gevoelens die hij toentertijd voor June had ontwikkeld, waren moeilijk genoeg en hij wilde zichzelf niet weer in een lastig parket brengen. Hij werd langzaam aan weer steeds socialer, maar kon nog vreselijke terugvallen hebben waarin hij verschrikkelijk onredelijk was en ook bang, en het zien van June stimuleerde die terugvallen. Hij moest er mee leren omgaan, want hij wilde niet dat hij haar nooit meer zou kunnen zien, maar toch bracht ze gevoelens en angsten in hem boven die hij het liefste vermeed.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee, ik wil hem ook niet dood,' zei Brian. Dat verdiende niemand. Behalve sommigen dan. 'Thorne heeft hem ontvoerd' zei hij, met opeengeklemde kaken. 'Samen met Ashlee. Ik hoop dat ze allebei weg fikken in de hel.'

    --

    'Gewoon, Lotte en zo,' mompelde DJ. 'Ik ben niet jaloers hoor. Ik probeer altijd af te vallen, en het lukt maar nooit. Het helpt niet. Misschien moet ik maar een foto van jullie op mijn koelkast hangen.' Ze glimlachte.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 13:17 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nou ja!' Angel keek haar half serieus en half lachend aan. 'Niemand lijkt op al die meiden uit een modellenblad. Dat is allemaal nep.'

    ~~

    Haloony kuste zijn lippen. 'Rustig, rustig. Dat is niet goed voor je karma.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Jullie lijken er op,' vond DJ. 'Ik zou graag Doutzen Kroes willen zijn. Dromen mag, toch?' knipoogde ze.

    --

    Brian gniffelde. 'Mijn karma?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, je karma. M'n moeder doet een of andere spirituele cursus.'
    Ze grijnsde en danste sierlijk om hem heen. Intussen bleef ze om zich heen kijken. Ze wist niet wie Ashlee was, alleen dat ze blond was en ook niet het meest mainstream type, maar daar bleef het bij.


    ~~

    Angel snoof, wanr ze vomd zich helemaal niet op een fotomodel lijken. Ze had natuurlijk een goed lichaam, dat kwam wel door haar werk, maar ook zij zag haar mindere kanten als ze ij de spiegel keek.
    'Zullen we maar eens wat jongens soeken op de dansvloer?' vroeg se omdat haar drankje in,iddels wel op was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes