• Ladies and gentlemen: The übercool Kletscafé!







    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • Facts • Cafébazin • 12
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Tom • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Hayffie• Barvrouw • 14
    Kim • Newt • Entertainer • 17
    Sylvie • Wintermagic• Serveerster • 19
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • Tukkosopher • Gitarist • 16
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Evelien • Arendelle• Buitenwipper • 18 •
    Fren • Lazhar • Schrijfster • 13
    Kim • Souffez • Servettenvouwster • 17


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Child • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Chicas • Colaverslaafde • 17
    Melissa • Cicero • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina • Chocolademelkverslaafde • 14
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18
    Naomi • Marlon • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 17
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000 • Popcornverslaafde •
    Jaimy • Jaimes• Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Dillon• Seksverslaafde • 18
    Daphne • xAguamenti • Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia • Theeverslaafde • 14
    Eva • wentelteef • 14 • Koetjesreepverslaafde
    Annemarije • Mullingford • 16 • Theeverslaafde


    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:01 ]


    -

    Nou, ik heb zelf een kalender voor 2014 gemaakt voor Lisanne terwijl ik drukke dagen heb en ik krijg gewoon niks? Vindt het echt jammer en ik keek er best naar uit, naar dit lootjesding.


    16 - 09 - '17

    Wintermagic schreef:
    Nou, ik heb zelf een kalender voor 2014 gemaakt voor Lisanne terwijl ik drukke dagen heb en ik krijg gewoon niks? Vindt het echt jammer en ik keek er best naar uit, naar dit lootjesding.

    Daarom dat er ook iets aan gedaan moet worden, vind ik.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jullie moeten eens in Jaimy's gastenboek kijken. Eigenlijk ook even bij Rani voor wat Jaimy stuurde, maar de reactie; hallo zeg.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hooi allemaal. Ik voel me ziek, zwak en misselijk dusja. Wie wil me even bij praten over wat ik zoal gemist heb? En wie hebben allemaal cadeaus gestuurd/gekregen van wie? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We weten niet dat Rani hier een goede reden voor heeft of niet. We weten haar thuissituatie namelijk niet. Ik ga hier niet over oordelen, al is het niet leuk dat je zelfs niks krijgt. Ik heb ooit zoiets in groep zeven gehad, ik had onwijs mijn best gedaan op een surprise en had er echt avonden aan gewerkt, en zelf kreeg ik een soort stoomboot van papier gemaakt met wat pepernoten erin en een kneedgum. Hier was ik toen ook heel kwaad en teleurgesteld over. Ik ken je gevoel dus. Maar Rani leest dit als het goed is ook allemaal en ze weet dat ze fout zit omdat ze niks heeft gestuurd naar je. Ze kan dit moeilijk allemaal negeren en zal hier zelf wel met een oplossing voor komen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gibbs schreef:
    Hooi allemaal. Ik voel me ziek, zwak en misselijk dusja. Wie wil me even bij praten over wat ik zoal gemist heb? En wie hebben allemaal cadeaus gestuurd/gekregen van wie? ^^

    Eh, je hebt in ieder geval gemist hoe iedereen boos is op Rani, omdat die niks gemaakt heeft voor Sylvie terwijl ze wel meedeed en Rick haar wel iets heeft gestuurd. Onder het excuus dat ze het druk heeft buiten Q om. Like nobody else has a busy life.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scribe schreef:
    We weten niet dat Rani hier een goede reden voor heeft of niet. We weten haar thuissituatie namelijk niet. Ik ga hier niet over oordelen, al is het niet leuk dat je zelfs niks krijgt. Ik heb ooit zoiets in groep zeven gehad, ik had onwijs mijn best gedaan op een surprise en had er echt avonden aan gewerkt, en zelf kreeg ik een soort stoomboot van papier gemaakt met wat pepernoten erin en een kneedgum. Hier was ik toen ook heel kwaad en teleurgesteld over. Ik ken je gevoel dus. Maar Rani leest dit als het goed is ook allemaal en ze weet dat ze fout zit omdat ze niks heeft gestuurd naar je. Ze kan dit moeilijk allemaal negeren en zal hier zelf wel met een oplossing voor komen.

    Rani zit niet eens in dit topic :'D
    En ze geeft als excuus dat ze ook een leven heeft buiten Q. Alleen heeft Sylvie die het zelf ook druk heeft, ook gewoon een hele kalender in elkaar gezet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    (...)
    Eh, je hebt in ieder geval gemist hoe iedereen boos is op Rani, omdat die niks gemaakt heeft voor Sylvie terwijl ze wel meedeed en Rick haar wel iets heeft gestuurd. Onder het excuus dat ze het druk heeft buiten Q om. Like nobody else has a busy life.


    Wtf? Heeft Sylvie nu helemaal geen cadeautje van niemand gekregen dan? Tss


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Scribe schreef:
    We weten niet dat Rani hier een goede reden voor heeft of niet. We weten haar thuissituatie namelijk niet. Ik ga hier niet over oordelen, al is het niet leuk dat je zelfs niks krijgt. Ik heb ooit zoiets in groep zeven gehad, ik had onwijs mijn best gedaan op een surprise en had er echt avonden aan gewerkt, en zelf kreeg ik een soort stoomboot van papier gemaakt met wat pepernoten erin en een kneedgum. Hier was ik toen ook heel kwaad en teleurgesteld over. Ik ken je gevoel dus. Maar Rani leest dit als het goed is ook allemaal en ze weet dat ze fout zit omdat ze niks heeft gestuurd naar je. Ze kan dit moeilijk allemaal negeren en zal hier zelf wel met een oplossing voor komen.


    Tialda, Rani is één van mijn beste vriendinnen dus ik weet genoeg van haar en de reden hoe zij doet is er een beetje over. Nu mij maakt het helemaal niet uit als ze mij uiteindelijk niks geeft, maar hoe ze nu doet in Jaimy's gb dat ik der leven buiten Q niet accepteer is erover ... Iedereen heeft drukke dagen en een kleine moeite kon toch best?


    16 - 09 - '17

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wtf? Heeft Sylvie nu helemaal geen cadeautje van niemand gekregen dan? Tss


    Van mij :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arendelle schreef:
    (...)

    Van mij :3


    Ooh oke. Das lief. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mensen ik ga weer op de bank liggen en vreselijk ziek zijn. Doeiixxx

    En ik heb nog helemaal geen cadeautje, boehoehoe :W hahhah kidding, maakt me niet echt uit. Ik wil gewoon beter zijn. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wtf? Heeft Sylvie nu helemaal geen cadeautje van niemand gekregen dan? Tss

    Evelien heeft snel iets in elkaar gezet zodat Sylvie toch nog iets heeft.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Arendelle schreef:
    (...)

    Van mij :3


    Ja, zo lief van je, dankje (:

    En beterschap, Yolanda Panda!


    16 - 09 - '17

    What a mean bitch, Imma ignore her now.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.