• Ik heb hier nog geen enkel topic over gezien, dus bij deze. ^^
    De Belgen vieren het pas morgen (toch?) maar aan alle Nederlanders: hebben jullie het gevierd? Hebben jullie iets gekregen?

    Ik ben zelf twee chocoladeletters, een heel pluizige olifant, zes potjes nagellak en een toetsenbordstofzuiger rijker. De hele woonkamer ligt vol met cadeaupapier, want onze hond scheurde het met veel enthousiasme uit elkaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Uh, ik weet niet hoe jullie het doen, maar bij ons - en voor zover ik weet overal in de rest van Nederland - is pakjesavond de avond waarop je de pakjes uitpakt. :'D De volgende dag vertrekt Sinterklaas alweer.

    Oh, zo. Dan verwarde ik het met iets anders. :'D
    Bij ons zetten de kindjes deze avond hun schoentje - bij ons in de familie noemen ze dat dus pakjesavond, geen idee of dat bij de rest ook zo is - en krijgen we de ochtend daarop de cadeaus te zien. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    OH MIJN GOD!!!
    Ik ben gewoon mijn schoen vergeten te zetten :o!!
    Achja als men moeder iets gekocht heeft van snoep legt ze het er zo wel neer :p
    Al heb ik eigenlijk al 2x sinterklaas gehad ;p sssssst niet doorvertellen! :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Facts schreef:
    (...)
    Oh, zo. Dan verwarde ik het met iets anders. :'D
    Bij ons zetten de kindjes deze avond hun schoentje - bij ons in de familie noemen ze dat dus pakjesavond, geen idee of dat bij de rest ook zo is - en krijgen we de ochtend daarop de cadeaus te zien. ^^


    Ja, schoen zetten doen we ook.
    Maar op 5 december vieren we pakjes avond, en dan krijgt iedereen gewoon cadeautjes ^^

    Wij vieren het zaterdag :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb het niet gevierd, want ik moest werken.
    Wel hebben we daarna met het gezin nog lekker wat gegeten, maar we hebben niks met cadeautjes gedaan.
    Wel vier ik het morgen nog bij mijn opa & oma met alle neefjes en nichtjes.


    Tell me about it, stud.

    Endorphin schreef:
    Ja, Belgen vieren het morgen en ik krijg een leuk proefwerk morgen. :') Maar goed, wij vieren het niet.


    Same. :') Zelfs twee proefwerken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb een H&M giftcard en een chocoladeletter gekregen. De giftcard komt van mijn broer die mij -weer- met surprise had getrokken. Hij is zo inspiratieloos, vorig jaar kreeg ik een giftcard voor bol.com. :W Maar ik klaag niet hoor.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ackerman schreef:
    Ik heb het niet gevierd en ik heb niks gekregen.

    Maar dat klinkt leuk. Vooral die toetsenbordstofzuiger is handig. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wij vieren het best uitgebreid
    We zouden om half 7 beginnen, maar door de storm was mijn zus pas om half 8 hier(4,5 met de trein door de storm)
    We zijn tot half 1 door gegaan
    Dit heb ik allemaal gekregen
    een 1D handdoek
    een 1D schrijfsetje
    Een elektrische borstel
    Een kookboek om taarten te versieren
    Een gewoon boek
    glee the concert movie gebeuren dvd
    Hele leuke wanten
    Oorbellen
    Oorbellen + ketting
    hoesje voor mijn e-reader
    suikerstift gebeuren iets
    Douche gel
    foto lijstje met awesome hungergames quotes plaatjes
    kraskalender
    chocoletter
    En 5 gedichten


    en het was zo super gezellig.
    Maar ik heb wel het eerst lesuur een schoolexamen met heel veel stof, en ik ben helemaal dood van de pakjes polka


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zie nu net dat ik een armbandje dat ik al een hele tijd wilde hebben maar dat te duur was en wat extra leesvoer heb gekregen. ^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 8:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb een reis naar centerparcs en onderbroeken:'D kado gekregen. Met die reis ben in super blij!(yeah)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb wat kleding, een koptelefoon, een zwembril, Percy Jackson and the lightning thief (dvd) en een chocoladeletter gekregen. Verder zijn er nog twee kettingen onderweg (spotgaai & timeturner) c:


    Happy Birthday my Potter!

    Wij hebben het afgelopen zondag gevierd, ik kreeg een schetsboek-suprise met schetsboek, potloden, pennen, onderzetters en cupcakeschaaltjes. (:


    You are beautiful, you are love.

    ik heb woensdag sinterklaas gevierd met de kinderen van mijn stageklas ^^
    gisteren hebben mijn vriend en ik gewoon met een chocoletter op de bank gezeten XD
    vanavond vier ik sinterklaas met de kids van mijn vrijwilligerswerk :)
    volgende week donderdag met mijn medestudenten ^^
    en morgenavond sinterklaas met mijn familie <3


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik heb de Deluxe Soundtrack van Frozen gekregen :Y)
    En het gezelschapsspel Kolonisten van Catan :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wij vieren het niet echt, maar ik heb wel een chocolade letter gehad en een december kraslot waarbij je elke dag een vakje open moet krassen, dat is altijd wel leuk. Normaal gaan we naar mijn oma voor de sinterklaasoptocht bij haar, maar daarvoor was het te slecht weer.


    Your make-up is terrible