• Ik heb hier nog geen enkel topic over gezien, dus bij deze. ^^
    De Belgen vieren het pas morgen (toch?) maar aan alle Nederlanders: hebben jullie het gevierd? Hebben jullie iets gekregen?

    Ik ben zelf twee chocoladeletters, een heel pluizige olifant, zes potjes nagellak en een toetsenbordstofzuiger rijker. De hele woonkamer ligt vol met cadeaupapier, want onze hond scheurde het met veel enthousiasme uit elkaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wij vieren het morgen omdat mijn broer en ik allebei ruim een uur verder weg studeren en dus altijd laat thuis zijn op een doordeweekse dag. Wij gaan gourmetten, maar krijgen geld in plaats van cadeaus. Mijn moeder is het zat dat mijn broers nooit weten wat ze voor sinterklaas willen hebben en zij weer de hele stad tien keer af moet struinen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Normaal vieren wij het niet thuis met het gezin, maar Sinterklaas had een zake met wat chocolade achter gelaten. Wat een lieve man! :')
    En ja, surprise met de familie natuurlijk. Dat is altijd weer een feest.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb op Q een Verhaal gekregen (Echt super mooi :D) En ik heb thuis een chololadeletter gekregen en een nieuwe dolk :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oeh, een sinterklaastopic! Ik vier het morgen, vandaag is er al een familielid jarig :) Maar wij doen het met lootjes sinds vorig jaar.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Wij gingen gewoon gourmetten. Zonder cadeaus, gewoon voor de gezelligheid.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Aanstaande Zaterdag c:


    Tijd voor koffie.

    Wij hebben het niet gevierd, maar we hadden wel een chocoladeletter. Kerst vieren we overigens dit jaar ook niet. Het komt gewoon niet uit momenteel. Maar dat is niet erg. (:

    Ik heb op Q trouwens wel een zeer leuk verhaal gekregen. :3

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 13:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wij vieren sinterklaas op tweede kerstdag aka sinterkerst :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik doe vanavond met de schoon familie, surprises ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bij ons komt de sint vannacht, haha (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat surprises school en thuis maar verder niet gevierd.


    Some people are art and do art at the same time

    Wij vieren de laatste jaren altijd kerst in plaats van Sinterklaas.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Wij vieren het thuis niet meer, maar ik heb het gister wel met een aantal vriendinnen gevierd. We zijn naar de bios geweest en zijn daarna bij iemand thuis gaan gourmetten.
    Ik heb trouwens vulpotloden, twee mini schildersezeltjes en twee chocolade letters gekregen ^^


    Stenenlikker

    Ik vierde het gister bij mn oom en tante, want mn neefje gelooft nog, dus dat was wel leuk.
    En ik kreeg een reflecterend hesje voor t hardlopen, een iTunes giftcard, candy corn, lip butter en douchegel.


    As travars

    Thuis hebben we het heel klein gehouden, aangezien mijn broertje en ik afgelopen maand al jarig waren, dus hebben we allebei alleen een Wie is de Mol?-boekje gekregen. Op school deden we het echter uitgebreider, en kreeg ik van mijn (Britse) mentor een bijenwaskaarsje, een glas, een Union Jack-mok met 'keep calm and have a cuppa' erop, zo'n ei dat je in een glas moet doen waardoor er een dinosaurusje in gaat groeien, 488 motivatiestickers, een beschilderbaar bordje met 'hello' erop en het beste cadeau van allemaal; Play-Doh. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.