• Ik heb hier nog geen enkel topic over gezien, dus bij deze. ^^
    De Belgen vieren het pas morgen (toch?) maar aan alle Nederlanders: hebben jullie het gevierd? Hebben jullie iets gekregen?

    Ik ben zelf twee chocoladeletters, een heel pluizige olifant, zes potjes nagellak en een toetsenbordstofzuiger rijker. De hele woonkamer ligt vol met cadeaupapier, want onze hond scheurde het met veel enthousiasme uit elkaar. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, heel droog, I know, maar ik heb dit plaatje van Johnny Depp op een kussen gekregen
    Even voor de duidelijkheid, deze had ik niet gevraagd hoor! xD En nog een hoop andere dingen, maar ik ging helemaal stuk toen ik het kussen zag :') Hij is btw wel héél lekker zacht. Thank you Johnny! <3
    Edit: kijk dit is hem :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 18:30 ]

    Wiarda schreef:
    Thuis hebben we het heel klein gehouden, aangezien mijn broertje en ik afgelopen maand al jarig waren, dus hebben we allebei alleen een Wie is de Mol?-boekje gekregen. Op school deden we het echter uitgebreider, en kreeg ik van mijn (Britse) mentor een bijenwaskaarsje, een glas, een Union Jack-mok met 'keep calm and have a cuppa' erop, zo'n ei dat je in een glas moet doen waardoor er een dinosaurusje in gaat groeien, 488 motivatiestickers, een beschilderbaar bordje met 'hello' erop en het beste cadeau van allemaal; Play-Doh. :'D


    Wow, dat is wel een hele hoop. Hadden jullie lootjes getrokken en had je mentor jou, of kocht hij dat voor al zijn kinderen en leeft hij nu de rest van de maand op water en brood? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Laconiek schreef:
    Ja, heel droog, I know, maar ik heb dit plaatje van Johnny Depp op een kussen gekregen
    Even voor de duidelijkheid, deze had ik niet gevraagd hoor! xD En nog een hoop andere dingen, maar ik ging helemaal stuk toen ik het kussen zag :') Hij is btw wel héél lekker zacht. Thank you Johnny! <3
    Edit: kijk dit is hem :'D



    ... Ben ik de enige die dat ding eng vindt? Ik zou zo'n kussen altijd met de achterkant naar boven neerleggen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    ... Ben ik de enige die dat ding eng vindt? Ik zou zo'n kussen altijd met de achterkant naar boven neerleggen. D:


    Uno problemo, op de achterkant staat dezelfde foto (^-^*)

    Laconiek schreef:
    (...)

    Uno problemo, op de achterkant staat dezelfde foto (^-^*)


    Dan maar binnenstebuiten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wow, dat is wel een hele hoop. Hadden jullie lootjes getrokken en had je mentor jou, of kocht hij dat voor al zijn kinderen en leeft hij nu de rest van de maand op water en brood? :'D

    Al zijn kinderen nog wel. :W

    @Jip, wow. Dat is echt veel te veel, haha. En die dino-eieren zijn echt vet.
    @Laconiek: Ieuw. Wat een eng beest. D:

    En ik heb van Gail (Chicas) 25 credits gekregen om GM mee te kopen. (bloos)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik had op stage sinterklaas en dat was super leuk met die kinderen. In de avond kwam ik thuis lagen er heel veel kadootjes. Ik zou eigenlijk alleen mijn 1D kaartje krijgen maar achteraf heb ik Our Moment parfum en bodylotion, posterboekje, chocoletter gewoon eens de Y van mn naam dusi k was er blij mee.
    Blijkt dus dat mama de parfum al een maand in huis had en sneaky steeeds die folders weg gooide zodat ik ze niet zag en ze steeds smoesjes verzon om mij uit de stad te houden XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    0wja en mbij oma nog ook
    een bruna armani parfum, chocoletter, marsepijnen dat was het maar met kerstkamp doen we ook altijd suprise maar dat is met het budget van 2 kadoos voor 2 euro kopen dus altijd prutzooi
    en met school doen we kerst vieren door kerstdozen met kado's voor arme kindjes met doelgroep 2 tot 3 jaar en daarna gaan we de week later in de avond op school tot 5 uur in de lestijd high tea'en


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Facts schreef:
    (...)
    Al zijn kinderen nog wel. :W

    @Jip, wow. Dat is echt veel te veel, haha. En die dino-eieren zijn echt vet.
    @Laconiek: Ieuw. Wat een eng beest. D:

    En ik heb van Gail (Chicas) 25 credits gekregen om GM mee te kopen. (bloos)


    Al zijn mentorkinderen. It was implied. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dan maar binnenstebuiten. :'D

    HAHAHHAHA


    -

    Ik ben echt blij met mijn kadootjes van dit jaar, heb echt zulke leuke originele dingen gekregen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Square schreef:
    (...)

    Wow, dat is wel een hele hoop. Hadden jullie lootjes getrokken en had je mentor jou, of kocht hij dat voor al zijn kinderen en leeft hij nu de rest van de maand op water en brood? :'D

    We hadden inderdaad lootjes getrokken. Ik had mijn lootje alleen twee grote potten Nutella gegeven, dus voelde ik me wel een beetje schuldig toen ik zo'n enorme tas vol kreeg. >< (Niet dat die jongen er achteraf erg over klaagde; hij is helemaal gek op Nutella en kwam me na afloop persoonlijk vertellen dat hij niks beters voor zichzelf had kunnen verzinnen.) Hij had het dus inderdaad alleen voor mij gekocht. Aaah, de mentorband. :')

    Mijn klas had mijn periode wiskunde leraar overigens ook meegesleurd in de Sinterklaassfeer en hem, heel origineel, een chocoladeletter X en Y gegeven. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb gister sinterklaas gevierd met mijn ouders, mijn opa en mijn zusje.
    We deden lootjes trekken in combi met extra cadeautjes hahaha.
    Mijn zusje had mijn opa, mijn opa had mij, ik had mijn vader, mijn vader had mijn moeder en mijn moeder had mn zusje.
    Wat ik gekregen heb:
    - een moodlight (verandert van kleur, van sommige kleuren word je wakker, anderen rustig, enz enz)
    - een keyboard standaard (nu hoeft mijn keyboard niet meer op de grond te staan maar kan ie daarop)
    - een one direction tas (van mn opa :) )
    - een bordje van "New York" en in de o zit een klok.
    - een wekker die het niet doet
    - Midnight Memories
    Ben ik nog iets vergeten? Nee, volges mij niet.

    Wat ik op school heb gedobbeld/geruild tijdens het sinterklaas in de klas:
    - Een houtenwolfinmekaarzet-set
    - Regenboognagelvijltjes
    - een 16+ moordfilm
    - een gum

    Vandaag vierden de mensen in mijn oma's verzorgingstehuis het, dus heb sinterklaas ook nog in het "echt" gezien :)
    En pepernoten gekregen haha, heel veel pepernoten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly