• Er zit een slak in mijn kamer >.<
    Iemand enig idee hoe die daar gekomen zou kunnen zijn?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    I dunno. Iemand een suggestie voor een naam? :')


    Ziet hij er toevallig ongeveer zo uit en zegt miauw? Want dan is hij waarschijnlijk weggelopen en moet je hem naar het asiel brengen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wunjo schreef:
    (...)

    I dunno. Iemand een suggestie voor een naam? :')

    Henk!


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wunjo schreef:
    (...)

    I dunno. Iemand een suggestie voor een naam? :')


    Karel. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Wunjo schreef:
    (...)

    I dunno. Iemand een suggestie voor een naam? :')

    Lotta, natuurlijk! (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo'n slak zou bij mij allang het raam uit gegooid zijn. Slakjes horen buiten te zijn. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mullingford schreef:
    (...)

    Karel. :Y)


    McLovin schreef:
    (...)
    Henk!


    Harel dus.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het is maar een slak, wat is daar zo erg aan? Ik laat kleine spinnen ook gewoon in mijn kamer, omdat ik te lui ben om op te staan, ze te vangen en ze dan naar buiten te gooien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gibbs schreef:
    Whahahah omg! *gaat stuk* :W

    Maar neen, ik heb geen idee hoe die daar gekomen kan zijn. Is het een normale slak of een naaktslak? :'D


    Dit. Precies.
    Hoe the hell? Ik snap dat spinnen en vliegen naar binnen komen om warmte te zoeken, maar slakken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Titan schreef:
    Het is maar een slak, wat is daar zo erg aan? Ik laat kleine spinnen ook gewoon in mijn kamer, omdat ik te lui ben om op te staan, ze te vangen en ze dan naar buiten te gooien.


    Spinnen vallen mee. Een slak kom ik alleen liever niet tegen in mijn kamer.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    I dunno. Iemand een suggestie voor een naam? :')

    Ik zou gaan voor Escargot, met als bijna Essie :3


    From these ashes, I will rise

    Wunjo schreef:
    (...)

    I dunno. Iemand een suggestie voor een naam? :')

    Troll :Y)


    -

    Square schreef:
    (...)

    Ziet hij er toevallig ongeveer zo uit en zegt miauw? Want dan is hij waarschijnlijk weggelopen en moet je hem naar het asiel brengen.



    Neh, meer zo:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ahw, Gerrit de Slak! Don't take his warmth away ): Look into those slimy eyes and re-think it over.



    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iew omfg ik ben echt dankbaar dat ik zoiets nog niet heb moeten meemaken.
    (een keer 6 jaar geleden ofzo zat er een pissebed op de rand van mijn bed en toen ik die had gedood en enkele uren later terug in mijn kamer kwam was ik voor de zekerheid extra aandachtig en toen zat er een pissebed aan de andere kant van de rand van mijn bed, ik heb er nog steeds een trauma ;d )


    effort never betrays you

    Bootin schreef:
    Omg, geweldig :')

    Wees maar blij dat je hem nu zag en niet s'nachts wanneer je in bed ligt en die slak in één keer naast je op je kussen ligt.. Ugh.

    /cringes


    ars moriendi