• Er zit een slak in mijn kamer >.<
    Iemand enig idee hoe die daar gekomen zou kunnen zijn?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    lol


    ©1998

    Vriendin van mij had vandaag een kikker in haar huis. o.o
    Wat een rare wereld leven wij in hahaha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hahahaha


    26 - 02 - '16

    Bij mijn vriendin liggen er altijd pissebedden in haar bed.
    Echt, euw.

    Orbis schreef:
    Bij mijn vriendin liggen er altijd pissebedden in haar bed.
    Echt, euw.

    Dat is gewoon ranzig T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Whahhaha, dit is echt vet genius. x'D
    Maar gelukkig zijn slakken mét huisje minder erg om weg te halen dan naaktslakken. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eigenlijk vind ik van die vieze spinnen erger, omdat ik daar simpelweg een hekel aan heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Orbis schreef:
    Bij mijn vriendin liggen er altijd pissebedden in haar bed.
    Echt, euw.

    In haar bed? O.O


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vroeger ging ik wel eens bij een vriendin spelen en die hele zolder zat vol met pissenbedden :a Echt super nasty, vooral omdat haar speelgoed daar altijd lag en we dat dan moesten halen.

    Ik zelf heb trouwens nooit slakken in mijn kamer gehad, maar wel eens een soort lieveheersbeestjes invasie. Man, ik haat die beesten en had er ineens een stuk of 6, yuk. (Ik heb een erg kleine slaapkamer, dus dat was nogal gauw erg veel)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 17:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha doet me denken aan vroeger toen we altijd slakjes hielden in bakjes en ze de namen van mensen uit GTST gaven.


    Alleen maar tranen van geluk

    Orbis schreef:
    Bij mijn vriendin liggen er altijd pissebedden in haar bed.
    Echt, euw.

    Wat.


    ars moriendi

    Dit doet me denken aan die keer dat ik midden in de nacht opeens wakker werd en er een spin boven mijn gezicht bungelde. Ik heb nog nooit zo hard gegild geloof ik... Ik sloeg hem aan de kant en rende schreeuwend de gang op, toen ik later terugkwam (ik had iedereen wakker gegild maar niemand wilde hem weghalen) was hij weg D:
    Ik ben nog steeds bang dat hij ergens in mijn kamer zit en een keer wraak komt nemen....

    Veel plezier verder met je slak! :Y)


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    noem hem bobbie!! xD


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    of justin bieber en gooi m uit het raam xD


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik geef dit topic op voor de nieuwsbrief. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it