• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind het wel leuk, maar is het dan niet handig om een selectie voor Nederland en België te maken?


    Your make-up is terrible

    Ik vind het wel leuk. Zoiets was er ook eens met valentijnsdag ^^

    Cas schreef:
    Ik vind het wel leuk, maar is het dan niet handig om een selectie voor Nederland en België te maken?

    Jup maar het lijkt me eerst handig om te kijken of er mensen zijn die überhaupt aan mee willen doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik twijfel nog, maar het idee is zeker leuk.


    Pretty is just a pretty word.

    Festus schreef:
    (...)
    Jup maar het lijkt me eerst handig om te kijken of er mensen zijn die überhaupt aan mee willen doen.


    Ja, ik dus! :3


    Your make-up is terrible

    Oh, nice idea :]
    I'm in.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 22:15 ]

    Kan iedereen die tot nu toe heeft gereageerd alsjeblieft het lijstje invullen zodat ik alles alvast kan gaan sorteren? Alvast dankjewel *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen. Enkel Nederland
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen. Uhm, hooguit een stuk of 5
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor? Alleen kaarten.


    Your make-up is terrible

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Graag alleen Nederland.
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    Hmm, dat maakt me niet echt uit; ik ga gewoon mee met Cas, vijf is genoeg.
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor?
    Cadeautjes vind ik wel een leuk idee :3. Euhm, je kan genoeg kleine dingetjes kopen onder de vijf euro. Maar kaarten vind ik het allerleukst. :3

    1. Nederland.
    2. Het liefst stuur ik zelf maar een kaartje.
    3. Nee, alleen kaartje.

    Ik kan het kaartje alleen versturen voor de kerstvakantie, want in de kerstvakantie ben ik op vakantie.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 22:45 ]


    Pretty is just a pretty word.

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Nederland.
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    Vijf à tien kaarten. Ligt een beetje aan mijn salaris van deze maand.
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor?
    Alleen kaartjes, cadeautjes heb ik helaas geen geld voor.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 22:53 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil meedoen, mits het van mijn moeder mag. Ik woon in Nederland. Het aantal kerstkaarten ligt aan wie ik allemaal wil geven en hoeveel ik over houd.:) voor de rest liever alleen kaarten.=)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 23:22 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen. Nederland
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen. Niet te veel, een stuk of 5?
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor? Ik zou wel een cadeau willen sturen, maar als dat iets groter is dan betaal je meteen meer verzendkosten enzo.. Dus ik denk het niet. Tenzij iemand een oplossing heeft.

    Ik wil wel kaartjes sturen, ik vind het ook harstikke leuk om kaartjes te maken enz. maar mijn ouders weten niet dat ik Q heb...

    Dus ik zou wel kaartjes kunnen versturen, maar geen kunnen ontvangen zo zeg maar...

    Edit: In Nederland kun je natuurlijk gebruik maken van Decemberzegels om de kaartjes te versturen ehh, die zijn ook goedkoper :)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2013 - 8:22 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Ik woon in Nederland, maar vind het niet erg om er ook enkele (max. 5) naar België te sturen.
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    Maximaal 10.
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor?
    Liever alleen kaarten.


    Never look back, don't doubt tomorrow.