• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik houd elf kaarten over om hier te versturen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 9:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Krijg je eigenlijk even veel kerstkaarten als je verstuurd?


    You were born original, don't die as a copy.

    Het blijkt dat ik uiteindelijk toch zes kerstkaarten over heb gehouden.=) Dus zet hier maar zes op.='D
    Enne, wanneer krijgen we de namen en adressen enzo? Ik ben kerstkaarten aan het schrijven nu dusja.="3


    You were born original, don't die as a copy.

    Jaa ! Ik wil ook wel meedoen ! C:
    Het lijkt me echt supertof !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Haha , wait, wel even doorlezen !

    1. Ik woon in Nederland, en heb er geen problemen mee om naar België te verzenden.
    2. Ik wil ongeveer 5 kaarten verzenden, mag meer/minder !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik weet niet of je al bezig bent geweest met de lijst te maken maar je mag mij uitschrijven. Er zijn postbussen (+ kliko’s) uitgebrand in mijn woonplaats en ik ben te lui om naar een andere stad te fietsen, lol.

    Imagines schreef:
    Ik weet niet of je al bezig bent geweest met de lijst te maken maar je mag mij uitschrijven. Er zijn postbussen (+ kliko’s) uitgebrand in mijn woonplaats en ik ben te lui om naar een andere stad te fietsen, lol.

    Hmm jammer. Wie zet er dan ook een postbus in de fik.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Hmm jammer. Wie zet er dan ook een postbus in de fik.


    Jup, naja, het was niet echt brand, maar ze hebben er met vuurwerk tegen aan lopen gooien en eerst haalde ‘t niets uit maar na een tijdje wel.

    Oh, doet me er trouwens aan denken.
    Moet de username ook op het kaartje?
    Het leek me wel leuk aangezien ikzelf echt een hekel heb aan kaartjes van onbekenden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    SPECS schreef:
    Het blijkt dat ik uiteindelijk toch zes kerstkaarten over heb gehouden.=) Dus zet hier maar zes op.='D
    Enne, wanneer krijgen we de namen en adressen enzo? Ik ben kerstkaarten aan het schrijven nu dusja.="3

    Op zijn vroegst pas morgenavond. Vanavond kunnen er namelijk nog altijd mensen inschrijven en ik ga naar de film. En morgen zit ik tot vijf uur vast in een elfenpak om zo door de stad heen te lopen. Maar ik zal proberen het zo snel mogelijk allemaal te doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naerys schreef:
    Oh, doet me er trouwens aan denken.
    Moet de username ook op het kaartje?
    Het leek me wel leuk aangezien ikzelf echt een hekel heb aan kaartjes van onbekenden.

    Oh ja dat kan hoor, als je het leuk vind kan je het er gewoon bij zetten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Op zijn vroegst pas morgenavond. Vanavond kunnen er namelijk nog altijd mensen inschrijven en ik ga naar de film. En morgen zit ik tot vijf uur vast in een elfenpak om zo door de stad heen te lopen. Maar ik zal proberen het zo snel mogelijk allemaal te doen.

    Tara, maak een foto voor me van je in je elfen pak, alsjeblieft?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Talilayu schreef:
    (...)
    Tara, maak een foto voor me van je in je elfen pak, alsjeblieft?

    Zal ik doen hoor!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Zal ik doen hoor!


    En post hem.hier.x3


    You were born original, don't die as a copy.

    zucht.
    Ik wil wel kaartjes sturen en ontvangen maar ik mag dus niet zomaar een adres doorgeven :(
    Ik zit nu dus enorm te twijfelen of ik nou wel of niet mee ga doen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly