• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    lijkt me wel leuk hoor


    I am so cool....

    Van de 18 kerstkaarten hou ik er sowieso 4 over!:) dus die kun je alvast erbij zetten!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb alles weer aangepast. En Frotske als je mee wilt doen kun je dan het lijstje invullen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen. Nederland (:
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen. 5
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor? Alleen kaartje

    Leuk idee!

    Ik heb mijn moeder meedegedeeld dat ik meedoe. Ik vroeg het niet: ik zei het, ze had door dat ze er weinig tegen in kon bre ngen.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Ik woon in Nederland, ook liever alleen daar versturen
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    maximaal 5
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor?
    Mag allebei, max bedrag 5 euro ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag je zelf bedenken naar wie je iets stuurt of wordt je gekoppeld aan een paar mensen?

    1. Ik woon in Nederland en ik wil liever geen kaarten naar België sturen
    2. Ik wil maximaal 3 kaarten versturen
    3. Nee, alleen kaarten


    Never forget who you are

    Ja, ik doe mee.
    Heb het nog nooit gedaan, dus voor alles is een eerste keer.

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Ik woon in België maar heb er geen problemen mee om ook wat naar Nederland te sturen.

    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    In totaal 6, waarvan er 3 naar Nederland en 3 naar België.

    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor?
    Liever alleen kaarten, anders gaat het wat te duur worden voor mij.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Imagines schreef:
    Mag je zelf bedenken naar wie je iets stuurt of wordt je gekoppeld aan een paar mensen?

    Gekoppeld. Natuurlijk als je iemand iets wilt sturen kan ik daar rekening mee houden maar het was niet het idee dat ik alle adressen in het topic ging gooien. En als er gekoppeld word weten we ook zeker dat iedereen iets krijgt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mij lijkt het ook wel leuk.

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen. Liever alleen Nederland.
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen. 3
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor? Alleen kaartjes.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 14:38 ]

    Festus schreef:
    (...)
    Gekoppeld. Natuurlijk als je iemand iets wilt sturen kan ik daar rekening mee houden maar het was niet het idee dat ik alle adressen in het topic ging gooien. En als er gekoppeld word weten we ook zeker dat iedereen iets krijgt.


    Eh ik heb liever niet dat mijn adres hier in het topic zichtbaar is, het leek mij handiger als je de deelnemers een aantal adressen door stuurt naar wie zij moeten sturen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Eh ik heb liever niet dat mijn adres hier in het topic zichtbaar is, het leek mij handiger als je de deelnemers een aantal adressen door stuurt naar wie zij moeten sturen?


    Ze zegt dat ze het geen goed idee vindt als alle adessen in het topic worden vermeld. :]

    Jammer, ik mag mijn adres niet geven ;(
    Anders had ik zeker meegedaan.

    Misschien is dit voor Valentijnsdag ook een leuk idee?

    Yes! Leuk!

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen. Nederland en daar houd ik het liever bij.
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen. Een stuk of 5?
    3. Liever alleen kaarten of misschien ook kleine kado's, en wat dan als maximaal bedrag hiervoor? Alleen kaartjes, dat is leuke genoeg!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin