• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik had er niet echt rekening mee gehouden dat Belgie en Nederland twee verschillende landen zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik had er niet echt rekening mee gehouden dat Belgie en Nederland twee verschillende landen zijn.


    Haha, dat maakt niet uit (: ! Nu is het nog wel haalbaar! En ik zal meteen mijn adres pb'en ^^.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik wil meedoen !!

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Ik woon in Nederland,, en wil ook graag alleen in Nederland sturen ^^
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    5 tot max 10 ofzo =) ik hou van kaarten sturen ^^


    Superleuk idee ^^ doe je zelf ook mee?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2013 - 20:46 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik wil meedoen !!

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen.
    Ik woon in Nederland,, en wil ook graag alleen in Nederland sturen ^^
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen.
    5 tot max 10 ofzo =) ik hou van kaarten sturen ^^


    Superleuk idee ^^ doe je zelf ook mee?

    Ja ik doe zelf ook mee. Ik heb alle adressen tot nu toe trouwens opgeslagen. En ik zal iedereen die het al heeft ingeleverd een ander kleurtje geven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb alles weer aangepast. Tot nu toe zijn er acht mensen -met mezelf erbij gerekend- van wie ik het adres heb. En nog bedankt voor alle leuke reacties in de pb's ik heb nu geen tijd meer om ze te gaan beantwoorden dus ik doe het maar even zo. Eerlijk had ik niet verwacht dat zoveel mensen mee zouden doen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb een PB verstuurd. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Btw je hebt STRAAT EN HUISNUMMER nodig...just saying.XD


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan trouwens 5 kerstkaarten versturen. Misschien worden het er nog meer voor vrijdag.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik wil ook best wel een kaart versturen. (:
    Kost het meer als je van België naar Nederland stuurt, want daar heb ik eigenlijk totaal geen weet van. Ik heb ook maximaal 5 kaarten denk ik.
    Wordt ik gekoppeld of mag ik zelf een paar mensen uitkiezen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik wil ook best wel een kaart versturen. (:
    Kost het meer als je van België naar Nederland stuurt, want daar heb ik eigenlijk totaal geen weet van. Ik heb ook maximaal 5 kaarten denk ik.
    Wordt ik gekoppeld of mag ik zelf een paar mensen uitkiezen?

    Het is wel iets duurder van Belgie naar Nederland. En je word aan iemand gekoppeld om te voorkomen dat een iemand heel veel kaarten krijgt en de ander helemaal niks. Maar als er iemand is naar wie je graag zou willen sturen kan je het gewoon zeggen en dan koppel ik je daaraan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Het is wel iets duurder van Belgie naar Nederland. En je word aan iemand gekoppeld om te voorkomen dat een iemand heel veel kaarten krijgt en de ander helemaal niks. Maar als er iemand is naar wie je graag zou willen sturen kan je het gewoon zeggen en dan koppel ik je daaraan.
    Oki, ik stuur je dan vanmiddag mijn gegevens op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik wil iemand best wel een kaartje sturen alleen wil ik MIJN adres niet kwijtgeven :$

    1. Woon je in België , Nederland of heb je er geen problemen mee om naar een ander land te versturen. Nederland
    2. Hoeveel kaarten wil je versturen. Ik kan wel een stuk of 5 sturen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Alles is weer aangepast.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Vandaag is de laatste dag dat je je nog kan inschrijven!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."