• [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 23:43 ]

    Nou, wat dacht je van: Laat hem met rust en ga niet zitten stoken in andermans relatie?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat lijkt mij nogal vrij duidelijk. Het feit dat zij een pauze hebben ingelast betekent niet meteen dat je het bed in mag duiken met de vriend van een vriendin van jou. Het feit dat je er alleen al over nadenkt vind ik misselijkmakend.


    The odds are néver in our favor.

    Mijn gezond verstand zegt niet doen, maar omdat ik hier geen ervaringen oid mee heb, kan ik het niet echt onderbouwen.
    Wat ik wel kan zeggen: luister goed naar zowel je gevoel als je verstand, probeer niet blindelings op één van de twee te vertrouwen, want daar kun je spijt van krijgen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Die hele relatie lijkt niet te kloppen, als hij echt met jou dingen wil doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Je moet wachten tot het definitief over is en zelfs dan zou ik niet meteen op hem duiken, dat is onrespectvol.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nou, ik denk eerder dat 'ie z'n pik achteraan loopt en hij jou gewoon het bed probeert in te krijgen, omdat het nu slecht gaat in z'n relatie en hij (zoals je al had gezegd) droog staat. Niet doen zegt m'n gevoel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Knight schreef:
    Dat lijkt mij nogal vrij duidelijk. Het feit dat zij een pauze hebben ingelast betekent niet meteen dat je het bed in mag duiken met de vriend van een vriendin van jou. Het feit dat je er alleen al over nadenkt vind ik misselijkmakend.
    + Ik vind het een beetje ordy


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Je hebt de vriend van een vriendin van je zitten opvrijen toen ze nog iets hadden? Lekkere vriendin ben je dan :'D Doe vooral wat je zelf wilt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."