• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden
    VOL


    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Dillon
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    - Reservatie Halcyon
    -

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Beroep:
    Karakter:
    Uiterlijk + Foto:
    Familie:
    Hoe ontvoerd?(voor de beroemdheden):
    Extra's:

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Speeltopic
    • Praattopic

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 18:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    HaIcyon schreef:
    Als Emiko haar rol niet meer invult, wil ik nog wel een ontvoerder spelen (:
    Oke, ik zet jou erbij!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zoubook zeghen dat iedereen wakker word ja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien kunnen we met z'n alle wat ideetjes uitwisselen?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Hoe het huis eruit ziet.
    De celebs zitten in een kamer van ongeveer zes bij zes meter. Het is een kelder en in het plafond zit een luik naar boven. Er zitten geen ramen in het vertrek en de muren en vloer zijn van beton. Er zit één wc in het vetrek, achter een deur in een hoekje en er is één douche, waar alleen koud water uit komt.
    Het huis ligt ergens in the middle of nowhere. Er is geen bereik met je telefoon.
    Op de begaande grond is een leefgedeelte, waar de twee ontvoerders wonen en op zolder staan martelmachines.
    De celebs zien niet hoe iemand wordt gemarteld, maar horen ze wel schreeuwen van de pijn.
    Alle deuren en ramen in de rest van het huis, zijn gesloten.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Martelmachines, wat een woord…

    Maareh, waar moet ik aan denken met "martelen"? Omdat ik teveel films kijk *.*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Gehejejje ik heb echt al hele belevingen hoer. Le ontvoerders leef je uit met NIall, i donr care..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SnowHeart schreef:
    Martelmachines, wat een woord…

    Maareh, waar moet ik aan denken met "martelen"? Omdat ik teveel films kijk *.*
    Alles wat je kunt verzinnen. Desnoods breken ze je nagels eraf, of zetten ze strijkijzers op je lichaam


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    WHAA DAS ENG OKEEY, EASY GO MET LULU AUB. EN NIALL MOGEN ZE OOK NIKS AANDOEN WANT DAN GA IK DIE ONTVOERDERS EENS EVEN PERSOONLIJK VERTELLEN DAT DAT NIET MAG.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    WHAA DAS ENG OKEEY, EASY GO MET LULU AUB. EN NIALL MOGEN ZE OOK NIKS AANDOEN WANT DAN GA IK DIE ONTVOERDERS EENS EVEN PERSOONLIJK VERTELLEN DAT DAT NIET MAG.

    SAME


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Speeltopic


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Joepppieeee
    Beginnen we bij het moment van ontvoering?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:35 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Joepppieeee
    Beginnen we bij het moment van ontvoering?
    Ja. Iedereen beschrijft zijn of haar ontvoering en komen uiteindelijk allemaal in de kelder


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is dat niet wat moeilijk (omdat je alleen je eigen rol mag besturen)?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:
    Is dat niet wat moeilijk (omdat je alleen je eigen rol mag besturen)?
    Je kunt toch wel zeggen dat je als lulu ergens liep en werd weggesleurd?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zou ik een vrouwelijke ontvoerder maken? Of nog een mannelijke? Ik twijfel D:


    That is a perfect copy of reality.