• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Tenacious
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - SnowHeart
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    BEGIN:

    De vrienden willen gaan kamperen in het bos, maar komen een soort portaal tegen. Door een ongeluk vallen ze erdoorheen, daarna zal ik de eerste brief van de Geheime Afzender sturen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 13:21 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Harry Styles
    Zacht knikte ze, en giechelde even toen ze Liam en Mylene hoorde praten. Het was ook wel lachwekkend, vooral omdat Liam nog gelijk had ook. Madge werd nu duidelijk ongeduldig en ik drukte mijn lippen stevig op de hare voordat ik bij haar naar binnen kwam en een kreun liet horen. Ik verplaatste mijn lippen naar haar nek waarna ik ritmisch begon te stoten.


    Because I love him, do I need another reason?

    (Petals went Tenacious)


    Because I love him, do I need another reason?

    -Ik reageer rond een uur of drie, vind het wat raar om dit op school te gaan schrijven xd -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Dat kan ik me voorstellen, ja :'D)


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij drukte zijn lippen stevig op de mijne en kwam in me. Ik kermde zacht. We hadden dit al een hele tijd niet meer gedaan, en ik kon maar niet wennen aan zijn grootte. Hij kreunde zacht en drukte zijn lippen in mijn nek, waarna hij begon te stoten, en na een paar seconden was de pijn weer weg, en maakte plaats voor genot. Ik hijgde nu zachtjes, en zette mijn nagels lichtelijk in zijn rug. 'Harder, Harry.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Crap, verkeerde topic.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:22 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze kermde zacht, wat ik logisch vond aangezien het al best een tijd geleden was dat we dit hadden gedaan, maar het voelde zo goed. Na een extreem korte tijd leek haar pijn te verdwijnen wat ze hijgde nu lichtelijk en zette haar nagels in mijn rug wat een schok door me heen liet gaan. 'Harder, Harry,' hijgde ze, en dat liet ik me geen tweede keer zeggen. Ik greep haar heupen nu stevig vast zodat ik kon voldoen aan haar wens en ging harder waardoor ik de kreun die over mijn lippen rolde niet kon tegenhouden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij pakte mijn heupen vast, en begon harder te gaan, waardoor meerdere kreunen me ontsnapten. Ik legde mijn hoofd in mijn nek en greep hem nog wat beter vast. 'Ja, zo. Ah, dat voelt goed.' kreunde ik. Ik besefte nu pas hoeveel ik dit had gemist, en ookal was ik met mijn vrienden op vakantie, dat weerhield me er niet van om te genieten van de geweldige aandacht van mijn vriendje.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Gelijk verlieten een aantal kreunen haar mond toen ik mijn bewegingen versnelde, en ze gooide haar hoofd in haar nek om me vervolgens strakker vast te grijpen. 'Ja, zo. Ah, dat voelt goed,' kreunde ze, waardoor een grijns nu rond mijn lippen speelde. De gedachte dat alleen ik haar zo goed kon laten voelen krikte mijn ego altijd behoorlijk op.
    'Ik hou van je, zo ontzettend veel,' kreeg ik er tussen mijn, nu best wel luide, gehijg door, waarna ik mijn lippen weer op de hare drukte en er met mijn tong overheen ging voor toestemming.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij begon steeds luider en sneller te hijgen. 'Ik hou van je, zo ontzettend veel.' Ik opende mijn ogen en keek hem aan. 'Ik ook van jou, Harry,' zei ik half kreunend. Ik maakte me totaal niet druk meer over dat we zo luidruchtig waren, en opende mijn mond direct toen Harry me kuste. Ik voelde hoe ik steeds dichter bij mijn hoogdepunt kwam, en ik sloeg mijn benen om hem heen zodat hij nog dieper kon gaan. Daarmee ging ik ook mijn grens over, en mijn lichaam begon te trillen. Luid kreunend kwam ik klaar. 'Oh fuck, Harry.' hijgde ik.

    - Pervpervperv. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze opende nu haar ogen en keek me aan. 'Ik ook van jou, Harry,' zei ze half kreunend. Ze reageerde gelijk op mijn lippen en opende haar mond, waar ik gretig gebruik van maakte. Het was me duidelijk dat ze het niet lang meer kon volhouden, want ze sloeg haar benen om me heen zodat ik automatisch dieper ging. Dat deed het hem voor haar en al kreunend kwam ze klaar. 'Oh fuck, Harry,' hijgde ze, wat mij over de grens joeg en met een nogal luide kreun kwam ik ook klaar. Hijgend rolde ik mezelf naast haar, om daarna een arm om haar middel te slaan en een kus op haar voorhoofd te drukken. Ik grinnikte zacht bij het idee wat ze buiten allemaal niet gehoord moesten hebben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Harry kwam ook, en hij kreunde luid. Hijgend rolde hij zich naast me, en hij sloeg een arm om mijn middel om een kus op mijn voorhoofd te drukken. Hij grinnikte zacht, en ik deed mee. Ik kuste hem nog voor een paar seconden, om mijn handen naar beneden te laten glijden en hem zacht af te trekken. 'Ik hou van je, met heel mijn hart.' zei ik zacht hijgend. Ik keek hem aan en glimlachte breed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ze grinnikte zacht mee, om me vervolgens nog heel even te kussen, en liet haar handen naar beneden glijden. Haar actie liet mijn ademhaling, die ik net een beetje onder controle had, gelijk weer versnellen. Ze glimlachte naar me, volgens mij zich onbewust van wat ze me nu aandeed. Ik legde mijn hoofd in mijn nek en beet zacht op mijn lip. 'Sneller,' kreunde ik zachtjes, wat bijna klonk als smeken. Ze had me altijd volledig in haar macht op dit soort momenten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Madge Fresno.
    Hij legde zijn hoofd in zijn nek, zijn aademhaling versnelde weer en hij beet op zijn lip. 'Sneller,' smeekte hij kreunend. Ik grijnsde, maar deed voor deze keer wat me gevraagd werd. 'Do you like this?'

    -sorry dat hij zo kort is :c -

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 18:01 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik wist bijna zeker dat ze aan het grijnzen was, wat voor mij meestal niet veel goeds betekende, maar toch deed ze wat ik haar vroeg. 'Do you like this?' vroeg ze, waarna ik snel knikte. 'Yes, more please,' Oké, ik was nu officieel aan het smeken. Maar daar zou ze nog wel voor boeten, daar zou ik wel voor zorgen. Ik wist niet hoe, maar dit was ook niet echt het perfecte moment om daar over na te denken, aangezien ik nu niet in staat was mijn hoofd erbij te houden.


    Because I love him, do I need another reason?