• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2013 - 18:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Titan schreef:
    Dat topic, gewoon wauw. What the fuck is wrong with people these days?

    Welk topic?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *Mama komt mijn kamer binnenvallen, ik zet de anime die ik aan heb staan op pauze*
    Mama: Mag ik niet zien waar je naar kijkt, of zo?
    Doooooooh, betrapt. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wil zoveel zeggen, maar er komt niks uit en ik kan het ook niet verwoorden, dus reageer ik maar raar.


    Your make-up is terrible

    What have I become? My sweetest friend... Everyone I know goes away in the end...


    You are beautiful, you are love.

    Ooooh ik heb zo'n zin in morgen! :3

    En ik wacht nog steeds wanhopig. Meh. Waarom doe ik dit mezelf aan?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Parachutes schreef:
    *Mama komt mijn kamer binnenvallen, ik zet de anime die ik aan heb staan op pauze*
    Mama: Mag ik niet zien waar je naar kijkt, of zo?
    Doooooooh, betrapt. ><


    Dit heb ik dus, maar niet met animes.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 19:16 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Parachutes schreef:
    *Mama komt mijn kamer binnenvallen, ik zet de anime die ik aan heb staan op pauze*
    Mama: Mag ik niet zien waar je naar kijkt, of zo?
    Doooooooh, betrapt. ><


    Hihi wat was je aan het kijken? ;d.
    Mijn mam begint dan heel de tijd mij aan te tikken.. En dan zet ik hem op pauze en dan of is het; 'Hoi!' of het is 'Heb je nu je stukje op pauze moeten zetten? (A)'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is misschien een beetje mal, maar ik ben een kerstbal.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shion schreef:
    (...)

    Hihi wat was je aan het kijken? ;d.
    Mijn mam begint dan heel de tijd mij aan te tikken.. En dan zet ik hem op pauze en dan of is het; 'Hoi!' of het is 'Heb je nu je stukje op pauze moeten zetten? (A)'


    Ik zat Sekaiichi Hatsukoi, het tweede seizoen te kijken. :'D En ik voel me stiekem toch wel behoorlijk betrapt als ik naar shounen ai anime's zit te kijken en mensen zien dat... ;x

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 19:53 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou dit echt heel leuk voor je vinden. (:


    :)

    Aarghh.. niet goed zijn in een vak en daardoor niet gemotiveerd zijn, helpt niet echt mee als je morgen een proefwerk hebt...


    There is nothing more badass than being yourself

    Bleeeeeeeeergh.


    Your make-up is terrible

    Ook weer thuis, het was echt heel leuk en gezellig enzo, maar ik ben toch liever in Nederland.


    'Darling, just hold on'

    JESH. De tachtig uur zijn binnen :Y)
    Nu nog wat smokkelen zodat het niet té perfect lijkt x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vroeg of je m'n formules wilde opvragen, niet om een preek. Stomme kutvent.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov