• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:37 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2013 - 18:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat nooit je vader tegen de moeder, die eigenaar is van het Chinees restaurant, zeggen dat je haar zoon leuk vind hahahah. Hij was helemaal verlegen toen zij het aan die arme jongen vertelde LOL


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    YES!!!!!
    DONDERDAG 4DE UUR UIT!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ... dat valt me echt tegen.. ohwell, we zien wel weer.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jeeeuj. Paillettenshort gekocht voor de kerst. ^^ Past leuk bij mijn shirt met enorme strik!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Olicity schreef:
    Ik weet echt niet wat ik moet doen. Volgens mij is gewoon niks goed genoeg, hoe hard ik ook mijn best doe en ik word er echt helemaal gek van.

    Die mopshondjes zijn te schattig voor woorden. Mijn hart smelt als ik er een zie.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is 0:11 en ik kijk Sword art online terwijl mijn geschiedenisboek naast me wordt genegeerd.

    Ik moet echt iets met mijn leven gaan doen.


    Searching heavens for another earth

    Ik ben moe maar ook weer niet.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    ik lig klaar wakker in mijn bed


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    verdorrie! dit is al de 10e keer dat mijn kaak uit de kom schiet. ik haat jou kaak. ik maak het uit met jou!!:@:S

    [ bericht aangepast op 9 dec 2013 - 0:39 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik ben er echt klaar mee. I'm not taking this shit anymore. --"


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    you know something's wrong when you wake up at 00:30 :/


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Houd nou gewoon op met die ruzie, alsjeblieft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wacht het af en anders verbreek ik het met nieuw jaar. Het moet afgelopen zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    omg, een date. Nu alweer zin in zaterdag dus.


    We need a bigger boat.