• We zoeken nog steeds mensen!



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Uitleg Rangen

    President - de leider van de club.
    Vice-President - de vervanger van de president bij diens afwezigheid
    Secretary - secretaris (noteerd bijv. alle dingen die besproken zijn tijden een vergadering).
    Sergeant at Arms - zorgt voor discipline binnen de club.
    Treasurer - penningmeester (beheerd de boekhouding en controleerd of iedereen binnen de club op financieel gebied eerlijk is).
    Member - lid.
    Prospect - aspirant-lid, in afwachting van "full membership" of "the full patch" (Zij gaan nu door een test periode, de club zal ze dan ook uittesten op hun loyaliteit. Ze worden vaak ingezet bij de rot klusjes, maar worden wel net zo beschermd als een normaal lid)
    Hangaround - Dit zijn mensen die vertrouwd worden in de club zonder een lidmaatschap of aspirant lidmaatschap. Deze mensen worden dan ook eerder aan genomen als aspirant lid.


    Tijdelijke stop op vrouwen.

    The lost ones
    (1) President - [Moet mannelijk zijn en ouder dan 30] - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (1) Vice-President - Magnus James [29] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1)Secretary - Sloane Monroe (rain) [28] - Karakter omschrijving - Nikolaevna
    (1) Sergeant at Arms - Bain Lucas [27] - Karakter omschrijving - KiliOfDurin
    (1) Treasurer - Yasmin Evy Stormland (Yes) [27] - Karakter omschrijving - Muninn
    (10) Member -
    - Elena Alicia Abernathy [25] - Karakter omschrijving - Elvithien
    (2) Prospect -
    (oneindig)Hangaround -
    - Daniël Blair Rileys[31] - Karakter omschrijving - Sigil


    Burned Rubber
    (1) President - Domenico Hunnam (Bull) [30] - Karakter omschrijving - Door Omamori
    (1) Vice-President - John Richard Ashborne (bear) [45] - Karakter omschrijving - Muninn
    (1) Secretary - Stephanie Mabel Warrington (Red) [30] - Karakter omschrijving - Door Candira
    (1) Sergeant at Arms - Jezebel Marlin Lux (Lux) [28] - Karakter omschrijving - Assassin
    (1) Treasurer - Damon Rileys [28] - Karakter omschrijving - Sigil
    (10) Member -
    - Gereserveerd door VitaIncoluma
    (2) Prospect:
    (oneindig)Hangaround -
    - Aiden Dante Halliway [25] - Karakter omschrijving - Assassin

    Het cijfer binnen de haakjes geeft aan hoeveel er maximaal mogen in die rol.

    Kleding van de Clubs, op de hangarounds na

    Ze dragen over het algemeen motorkleding, zo niet dragen ze wel altijd hun Club vest. Dit een eer om te dragen en is daarom ook heilig binnen de club. Wanneer je deze kwijt raakt, raak je ook je waardigheid en respect kwijt binnen de club. Op je vestje staat de naam (Als je een nickname hebt, staat deze daar) van de Club het logo en de rang die je geniet. Eventueel andere patches die er zelf opgezet zijn.
    Voorbeeld:


    Aspirant leden hebben ook een zelfde vestje maar zonder het logo, met groot Prospect op de rug. De andere patches krijgt men als zij member worden.

    Hangarounds ontvangen vaak een patch die zij op een eigen jasje kunnen zetten, die patch bestaat uit een klein logo met hun rang.


    Om Mee te doen graag het volgende lijstje invullen:

    MotorClub:
    Rang:
    Volledige Naam:
    Leeftijd: [niet jonger dan 25]
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Geschiedenis:
    Extra:

    (Geef even aan wanneer je rol compleet is, wanneer ik hem goedkeur zet ik hem in de Story)


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic zodra deze is geopend
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Guinness opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!


    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 19:19 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Omg, ik ben ook al meteen gek op Daniel! Ookal mag zijn broertje er ook wezen :+!

    MotorClub: Burned Rubber
    Rang:Member
    Volledige Naam: Flora Margret Smith. Ze heeft de bijnaam Black Swan, omdat haar haar zo zwart is als de nacht en haar huid zo bleek is als sneeuw.
    Leeftijd: [niet jonger dan 25] 25
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: Flora heeft heel zwart, krullend haar en een bleke huid. Ze heeft donkerbruine ogen, rozige, smalle lippen. Ze heeft een spitse neus en smalle wenkbrauwen. Ze is ongeveer 1.80 en weegt ongeveer 50 kilo. Ze heeft een tatoeage van een tijger op haar linker onderarm.


    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Flora is voornamelijk stil en in zich zelf gedoken. Ze is niet iemand wat veel praat en weinig bedoeld. Flora bemoeit zich nooit met zaken die er niet aan gaan en laat de dingen die er gebeuren over haar heen komen. Ze heeft een enorm minderwaardigheidscomplex,waardoor ze het gevoel heeft dat alles en iedereen op aarde beter en mooier is dan haar. Ze is niet iemand wat in slechte situaties meteen het ergste zal denken, ze zal positief blijven, maar wel realistisch. Ze niet zeggen dat als het zeker is dat iets gebeurt dat het dan niet gebeurt enz. Flora geeft haar fouten altijd snel toe en zal altijd proberen om, hoe dan ook, ze recht te zetten. Ze is verder ook enorm godsdienstig en gelooft dat God haar het leven heeft geschonken zoals het nu is en dat je daar God dankbaar voor moet zijn. Ze staat altijd klaar om iemand te helpen en is vooral niet nieuwsgierig. Ze stelt geen vragen, ze doet het gewoon.
    Geschiedenis: Door een auto-ongeluk met haar vriendin, ze had een gebroken arm en haar vriendin is doodgebleven, heeft ze besloten om zelf te gaan rijden en zich nooit meer te laten rijden. Dan kon ze zich altijd zelf de schuld geven. Omdat ze de auto niet genoeg vond, heeft ze besloten om ook motor te gaan rijden. Toch is ze heel erg trots op haar auto. Ze is getrouwd geweest en heeft drie kinderen gehad, de eerste twee zijn na een tijdje gestorven aan kanker en het laatste is door de vader ontvoerd naar Mexico en daar heeft Flora nog nauwelijks contact mee, hier zit ze erg mee.
    Extra: rode suzuki
    haar auto

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 18:44 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mijn beide rollen zijn nog niet helemaal compleet.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Dit Is de motor van Damon die ik heb aangepast, maar nog niet aangepast is in de karakter beschrijving. Vet stom dat de link t niet meer deed, want vond die motor echt mooi. Maargoed deze is het geworden dus, dan hoef je em niet zo te zoeken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil hie deed je de link zo, want ga zelf ook zo doen voor de motor en de cabriolet van stephanie


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    ik ga het morgen ff bijwerken op tablet gaat het heel moeilijk en de vaste pc is dus nu stuk >.< morgen kijkt mn pa ernaar en word ie gemaakt.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    ik ga het morgen ff bijwerken op tablet gaat het heel moeilijk en de vaste pc is dus nu stuk >.< morgen kijkt mn pa ernaar en word ie gemaakt.


    Die probleem heb ik ook, mijnlaptop is niet goed en dus naar de maker gebracht. Zit zelf nu ook op de tablet, snap je volkomen dat het lastig is


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik heb Flora wat aangepast, maar ik denk dat ze nog niet helemaal klaar is...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    The title is awesome! AC/DC <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoever zijn we hier ? :)

    VitaIncoluma schreef:
    MotorClub: The Lost Ones
    Rang: President
    Volledige Naam: Jonathan Abraham Yates. Maar iedereen noemt hem Jack, van Jack the Ripper.
    Leeftijd: 40
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk: Hij is kaal, heeft hoge jukbeenderen, ingevallen wangen en bruine, bijna zwarte ogen. Hij is ongeveer 1.90 en 78 kilo zwaar. Hij heeft een goed getraind lichaam en heeft tot tegenstelling van de andere clubleden geen tatoeages of piercings. Hij heeft smalle lippen en borstelige wenkbrauwen. Z'n sleutelbenen steken een beetje uit. Hij heeft ook een klein beetje flaporen. Hij wordt snel bruin in de zon en heeft altijd wel een bruinig tintje, dus geen melkwit gezicht en benen.



    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]: Jonathan is een man die krokant van buiten is en smeuïg van binnen. Hij houdt van orde binnen The Lost Ones en laat dit ook merken. Hij kan tegen zijn vijandig venijnig en hard uitvallen, terwijl hij tegen vrienden ontzettend aardig is. Hij geeft veel om zijn vrienden en familie. Jonathan laat ook duidelijk merken als hij iets of iemand niet vertrouwd en zal er alles aan doen om hem/het/haar weg te werken. Hij is ontzettend oplettend, elk detail valt hem op, niets gaat hem langs. Hij kan soms goed uit de hoek komen met grappen en opmerkingen. Verder is hij heel goed in nadenken. Hij laat zich niet snel afschepen en is niet verlegen om een potje knokken. Maar hij zal nooit een kind of een vrouw pijn doen. Hij is hard voor beginnende members en voor prospects, zodat ze leren hoe het er aan toe gaat in de bende.
    Geschiedenis: Hij is met 25 bij de bende gekomen en heeft zich binnen de bende omhoog getrokken. Toen de voormalige president gestorven is in een duel, werd hij aangewezen als nieuwe president. Deze rol heeft hij sinds z'n 35e vervuld en hij is niet van plan deze rol op te geven. Hij heeft een vrouw en twee dochters, die hij het liefste buiten de bende laat. Jonathan wilde al vanaf jongs af aan motor rijden en hij heeft deze droom wezenlijk gemaakt. Hij werd vroeger op basis- en middelbare scholen niet altijd geapprecieerd omdat hij zo veel vocht met de andere leerlingen, ook verhuisde hij veel en ging hij dus van school naar school. Hij heeft nooit echt vrienden gehad totdat hij bij de bende kwam. Een meisje van z'n eerste basisschool is voor hem altijd bijzonder gebleven, niet in de zin van liefde maar in de zin van een soort van zus van hem. Hij was thuis enigskind en hij heeft altijd broertjes of zusjes gewenst, maar nooit gekregen.
    Extra:
    Zijn motor
    Hij rookt. Jonathan heeft ook een herdershond die altijd bij hem is.
    Ik mis nog een foto van het uiterlijk


    Sigil schreef:
    Heb je eigenlijk al een president gevonden van burned rubbers. Want ik ben eigenlijk best wel excited geworden om te beginnen :D:$

    nog niet marshall reageert niet op mn gb...

    VitaIncoluma schreef:
    MotorClub: Burned Rubber
    Rang:Member
    Volledige Naam: Flora Margret Smith. Ze heeft de bijnaam Black Swan, omdat haar haar zo zwart is als de nacht en haar huid zo bleek is als sneeuw.
    Leeftijd: [niet jonger dan 25] 25
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: Flora heeft heel zwart, krullend haar en een bleke huid. Ze heeft donkerbruine ogen, rozige, smalle lippen. Ze heeft een spitse neus en smalle wenkbrauwen. Ze is ongeveer 1.80 en weegt ongeveer 50 kilo. Ze heeft een tatoeage van een tijger op haar linker onderarm.


    Innerlijk: [denk ook aan kernwaarden binnen de club]
    Flora is voornamelijk stil en in zich zelf gedoken. Ze is niet iemand wat veel praat en weinig bedoeld. Flora bemoeit zich nooit met zaken die er niet aan gaan en laat de dingen die er gebeuren over haar heen komen. Ze heeft een enorm minderwaardigheidscomplex,waardoor ze het gevoel heeft dat alles en iedereen op aarde beter en mooier is dan haar. Ze is niet iemand wat in slechte situaties meteen het ergste zal denken, ze zal positief blijven, maar wel realistisch. Ze niet zeggen dat als het zeker is dat iets gebeurt dat het dan niet gebeurt enz. Flora geeft haar fouten altijd snel toe en zal altijd proberen om, hoe dan ook, ze recht te zetten. Ze is verder ook enorm godsdienstig en gelooft dat God haar het leven heeft geschonken zoals het nu is en dat je daar God dankbaar voor moet zijn. Ze staat altijd klaar om iemand te helpen en is vooral niet nieuwsgierig. Ze stelt geen vragen, ze doet het gewoon.
    Geschiedenis: Door een auto-ongeluk met haar vriendin, ze had een gebroken arm en haar vriendin is doodgebleven, heeft ze besloten om zelf te gaan rijden en zich nooit meer te laten rijden. Dan kon ze zich altijd zelf de schuld geven. Omdat ze de auto niet genoeg vond, heeft ze besloten om ook motor te gaan rijden. Toch is ze heel erg trots op haar auto. Ze is getrouwd geweest en heeft drie kinderen gehad, de eerste twee zijn na een tijdje gestorven aan kanker en het laatste is door de vader ontvoerd naar Mexico en daar heeft Flora nog nauwelijks contact mee, hier zit ze erg mee.
    Extra: rode suzuki
    haar auto

    wederom mis ik een foto

    Elvithien schreef:
    Hoever zijn we hier ? :)

    wat bedoel je...?



    Wilt iedereen die een karakter op gereserveert heeft staan zijn rol nu af maken, de rollen die ik heb gemist nog een keer quoten zodat ze weer als melding bij mij komen. Check even of ik wat gemist heb, ik heb namelijk een @$%# week gehad dus kijk snel over dingen heen.
    Dus verbeter mij waar ik dingen ben vergeten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)
    nog niet marshall reageert niet op mn gb...

    Echt wel. Ik heb er wel op gereageerd op app. Heb alles toen uitgelegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    (...)
    Echt wel. Ik heb er wel op gereageerd op app. Heb alles toen uitgelegd.
    wut serieus? ik ben echt een leeg hoofd -.- sorry vergeef me mijn stomkoppigheid, ik ben echt stukken van mijn week kwijt...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De foto's staan in de spoiler bij mij...
    Kan ik het ook morgen/dinsdag afmaken aangezien ik nu op vakantie ben en op mijn mobiel zit en morgen terug kom?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Guinness schreef:
    (...)wut serieus? ik ben echt een leeg hoofd -.- sorry vergeef me mijn stomkoppigheid, ik ben echt stukken van mijn week kwijt...

    Oke..


    Don't walk. Run, you sheep, run.