• Sinds kort kan ik dus niet meer. Ik klik op de ruimte waar ik dan zou moeten typen, krijg dan een nieuw venster die binnen vijf seconden sluit en ik kan daarna geen reactie plaatsen.

    Eerlijk gezegd snap ik niet hoe dit kan, ik heb geen instellingen gewijzigd en bij de filmpjes waar ik wil reageren kunnen mensen ook reageren.

    Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Physics is awesome

    Reset je internet? Delete alle cookies, geschiedenis en alles? Ga over op een andere browser?


    nothing is true, everything is permitted.

    Inloggen/Connecten met Google+


    I live for the applause, you will die for it.

    Mutiny schreef:
    Reset je internet? Delete alle cookies, geschiedenis en alles? Ga over op een andere browser?


    Misschien een domme vraag, maar hoe reset je, je internet? Cookies heb ik verwijderd. En een andere browser is wel een goed idee.


    Physics is awesome

    Rivaille schreef:
    Inloggen/Connecten met Google+


    Heb ik al gedaan, ik heb twee of drie keer opnieuw ingelogd bij Google+.


    Physics is awesome

    Google chrome kun je vaak terugzetten naar een eerdere opslag van het systeem


    nothing is true, everything is permitted.

    Dit is dat gedoe met google+. Heb al iemand anders over gehoord en dat het erg vervelend is.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    Dit is dat gedoe met google+. Heb al iemand anders over gehoord en dat het erg vervelend is.


    Heeft hij/zij er ook pas sinds kort last van?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Heeft hij/zij er ook pas sinds kort last van?


    Het is sinds kort ja. Ik heb gewoon mensen erover gehoord dat je dan niet meer kan reageren. Mensen die een kanaal hebben kunnen ook nog eens een hoop subscribers verliezen. In ieder geval waarschuwde een van de mensen die ik volg op Youtube ervoor dat het zou komen.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Het is sinds kort ja. Ik heb gewoon mensen erover gehoord dat je dan niet meer kan reageren. Mensen die een kanaal hebben kunnen ook nog eens een hoop subscribers verliezen. In ieder geval waarschuwde een van de mensen die ik volg op Youtube ervoor dat het zou komen.


    Gelukkig ben ik niet de enige, maar ik vind dit wel balen. Niet alleen voor mij, maar ook voor andere mensen die het nu niet meer kunnen.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Gelukkig ben ik niet de enige, maar ik vind dit wel balen. Niet alleen voor mij, maar ook voor andere mensen die het nu niet meer kunnen.


    Enige oplossing is een google+ account aanmaken en die aan Youtube koppelen. Nu zit ik me trouwens af te vragen of ik zelf ook nog wel kan reageren.


    Stenenlikker

    Delahaye schreef:
    (...)

    Enige oplossing is een google+ account aanmaken en die aan Youtube koppelen. Nu zit ik me trouwens af te vragen of ik zelf ook nog wel kan reageren.


    Ik heb een Google+ account en die is youtube gekoppeld.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ik heb een Google+ account en die is youtube gekoppeld.


    En toch kan je niet reageren? Dat is dan heel vreemd....


    Stenenlikker