• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Dooddoenervo schreef:
    Ik ga mij toch maar uitschrijven.
    Zoals je al gemerkt hebt heb ik hier niet veel tijd voor.
    Sorry!


    No problemo (;
    Veel succes met wat je gaat doen


    26 - 02 - '16



    Naam •
    Agnes Meryl Ellery
    Leeftijd •
    Achttien
    Geslacht •
    Vrouw
    Uiterlijk mét foto •
    Qua uiterlijk is Angnes een doorsnee persoon. Geen overdreven make – up, geen rood – blauw – groen of knalroze haar, geen gelnagels die elke week van patroon veranderen of valse wimpers waardoor ze haar ogen niet op een degelijke manier zou kunnen openen of sluiten. Ze heeft van nature uit een blonde haarkleur. Als kleuter, tot haar zeventiende, kreeg ze vaak complimenten, die betrekking hadden op haar haar, dat eruit zag alsof de prinses uit het sprookje van Repelsteeltje – eigenlijk Repelsteeltje zelf – haar lokken eigenhandig had gesponnen. Na die tijd kreeg haar kapsel een honingachtige kleur, die bij bepaalde lichtinval een rood – 'rosse' ondertoon kreeg. Net als haar honingblonde lokken hebben haar ogen ook al een reeks kleurenwissels doormaakt. Van zilver, lichtgevend grijs naar 'metalic' blauw, van zachtblauw naar iets wat volgens haar op groen leek en dan naar de zachtgrijze kleur die haar blik nu heeft. Op vlak van gestalte is Agnes vrij gemiddeld. Ze is niet overdreven groot, noch klein en haar gewicht en model zijn altijd ongeveer meegegroeid met elkaar en kwamen overeen met haar leeftijd. Tot haar zeventiende heeft ze een beugel gehad, een verzameling kleurrijke elastiekjes aan de blokjes 'sierden' haar gebit. Maar de oprechte schoonheid volgde ná die behandeling.
    Innerlijk•
    Haar zachtaardige karakter tekent Agnes, maar ook om haar kortere lontje. Die combinatie kan voor vreemde momenten zorgen. Verstarrende blik – verwoed proberen om zichzelf kalm te houden – een afwezige ondertoon in de stem – zo zijn er nog wel een aantal dingen. Bovenal is ze bezorgd, om zichzelf of om de buitenwereld. Ze zal zichzelf wegcijferen, waar het kan en soms ook waar het eigenlijk niet kan. Aangezien Agnes op een zeer bekwame manier is opgevoed, zal ze bijna nooit de jeugdtaal van tegenwoordig in de mond nemen. Op dat, maar niet alleen op dat vlak, is ze erg ouderwets. Zo heeft ze, op achttienjarige leeftijd, nog geen alcohol gedronken, laat staan dat ze ooit gerookt heeft of zich heeft laten meeslepen in het succesverhaal dat drugs heet en al vele jongeren de grond in geboord heeft. Deze manier van leven en in het leven staan, heeft Agnes positieve en negatieve aspecten opgeleverd. Weinig van naar klasgenoten steunen haar, de meeste onderhen vinden haar een vreemd en conservatief wezen dat het niet eens waard is om bekeken te worden. Dit schaadt haar echter niet. De kleine vriendenkring, die er wel degelijk is, is hechter en meer op elkaar afgestemd dan de vriendschappen die ontstaan tussen make-up en gekwetter over jongens.
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 9:06 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Amanda Seyfried ;P
    Ik doe haar ook vaak voor mijn personage's x'D


    Little do you know

    Wanneer gaan we beginnen? ^-^


    How far is far

    Ik moet die rol toch eens afkrijgen? Asdfghjkl.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kendizzzzle schreef:
    Wanneer gaan we beginnen? ^-^


    Nog vijf rollen in te vullen, aangezien de reservatie van Neverland al is ingevuld en op de vorige pagina gequote is, volgens mij.
    Dus nog vijf rollen en dan beginnen we, neem ik aan :P

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 19:08 ]


    Little do you know

    Schopt dit omhoog.


    •

    Haha x'D


    Little do you know

    Ik laat mijn reservering gaan. Ik krijg het maar met voor elkaar om een leuke en goede rol te krijgen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    I'm sorry, maar kunnen we niet gewoon beginnen? Er wordt namelijk al een eeuwigheid gewacht op sommige rollen en ik denk niet dat ze nog verder ingevuld gaan worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    I'm sorry, maar kunnen we niet gewoon beginnen? Er wordt namelijk al een eeuwigheid gewacht op sommige rollen en ik denk niet dat ze nog verder ingevuld gaan worden.


    How far is far

    Ja, ik heb ook zo het idee dat sommige rollen niet ingevuld zullen worden.. :l
    We kunnen wel gwn al beginnen en als iemand er dan bij komt dat die iets had waardoor die later bij het huis aan komt??


    Little do you know

    Ik ben er ook voor om gewoon te beginnen.


    •

    Ik ben ook voor om te beginnen.
    Ergens krijg ik nu zin om hier een gif bij te zetten die hier geweldig goed bij past maar ik doe dat maar niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Ik ben ook voor om te beginnen.
    Ergens krijg ik nu zin om hier een gif bij te zetten die hier geweldig goed bij past maar ik doe dat maar niet.



    •