• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    NeverIand schreef:
    Gaan degene die een meisje hebben gereserveerd ook nog een keer hun rol invullen? >_____>

    - Sorry, ik wil heel graag XD. -


    Ik wil ook wel graag. Ik zal ze wel een berichtje sturen


    26 - 02 - '16

    Mirte, als je wilt zou je mijn rol mogen hebben. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lazhar schreef:
    Mirte, als je wilt zou je mijn rol mogen hebben. (:


    Neee Fren, dat hoeft niet.
    Ik wil sowieso graag een jongen – en er was iemand die haar jongen wilde inruilen voor een meisje.

    Jij reageert hier nog in,
    maar degene die een meisje hebben gereserveerd en hier niet reageren, dat vind ik een beetje zonde.


    •

    Hey, ik heb er geen problemen mee. Het mag. Maar anders ga ik nu beginnen. Sorry dat ik jullie zo lang laat wachten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lazhar schreef:
    Hey, ik heb er geen problemen mee. Het mag. Maar anders ga ik nu beginnen. Sorry dat ik jullie zo lang laat wachten.


    No problemo (;


    26 - 02 - '16

    Nooo. Oh, dit kan ik wel missen. Opeens beslist Chrome om af te sluiten, druk ik op 'Pagina's herstellen' en dan op het kruisje om het extra tabblad te sluiten. En ik heb blijkbaar twee keer gedrukt. Kan ik weer opnieuw beginnen. Joepie.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Bash schreef:


    Naam:
    Cassie Elora Mears
    Leeftijd:
    19
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk mét foto:
    Cassie vindt het belangrijk dat ze er goed uit ziet. Je zal haar dan ook niet zo snel in een joggingbroek zien, die draagt ze slechts wanneer ze sport, en te grote truien draagt ze alleen op luie zondagen. Haar kledingstijl is best wel meisjesachtig en ze draagt vaak hakken, al bezit ze ook sneakers, meerdere zelfs, maar dat komt stiekem doordat ze een schoenentik heeft. Haar lichaam verzorgt ze ook goed: ze eet niet veel vette dingen en ze sport. Deels doordat ze erg gezond eet, heeft ze een mooie huid en heeft ze geen foundation nodig. Wel gebruikt ze concealer wanneer ze wallen of zeldzame oneffenheden heeft. Mascara, eyeliner en lipbalsem gebruikt ze altijd. Haar lange, honingblonde lokken wast ze om de dag en het liefst doucht ze elke dag, anders voelt ze zich vies.
    Haar gezichtje ziet er erg onschuldig uit, met grote blauwe ogen en volle lippen.
    Innerlijk:
    Cassie is niet een van de intelligentste personen die je zal tegen komen. Ze kan je van alles en nog wat vertellen over de series die ze kijkt, maar wanneer je haar over wat meer vraagt, dan kan je er bijna vanuit gaan dat je niet het goede antwoord krijgt, al zal zij er vaak van overtuigd zijn dat het wel het juiste antwoord is. Ze is dan ook koppig, maar naïef en bijgelovig, zo klopt ze bijvoorbeeld af. Het is makkelijk haar dingen wijs te maken en haar vertrouwen te winnen.
    Ze is zowat altijd opgewekt en is niet graag alleen, ze is dan ook echt een groepspersoon en werkt liever samen dan dat ze iets alleen moet doen. Ze is erg geïnteresseerd in mensen en doordat ze nieuwsgierig ingesteld is wil ze van alles en nog wat van ze weten, tot de meest persoonlijke details aan toe. Ze helpt ze ook graag. Ze mag dan wel niet zo slim zijn, maar ze kan wel goed advies geven en is een goed luisterend oor. Zelf klopt ze echter niet zo snel aan bij iemand anders als ze ergens mee zit. Ze oogt over het algemeen wel kalm, maar ze raakt echter snel in paniek. Ze is dus wel echt een mensen-mens en ze vindt het verschrikkelijk om te zien dat mensen gepest of gediscrimineerd worden.
    Daarnaast is ze ook niet zo ordelijk en als ze al een planning maakt, dan kost het haar veel moeite om zich daar aan te houden. Bij afspraken kan je er ook gegarandeerd vanuit gaan dat ze te laat komt. Als iemand anders echter te later komt, wordt ze erg ongeduldig. Ze is eigenlijk ook niet echt van de regeltjes.
    Likes: piano spelen, tekenen, schoenen, goocheltrucjes - al kan ze dat zelf niet -, dieren
    Dislikes: viezigheid, roken en rokers, geen geld hebben om kleding te kopen,
    Geschiedenis:
    Cassie heeft een vrij normaal leven gehad, met haar twee ouders, oudere broer - Owen - en geadopteerd zusje - Violet -. Ze heeft nooit echt verplichting gehad van haar ouders, enkel dat ze haar medemens moet helpen. Dat is ook de reden dat ze in de zomer een keer vrijwilligerswerk ging doen en sindsdien doet ze het vaker en ook echt vrijwillig, niet alleen omdat haar ouders willen dat ze het doet.
    Extra:
    • Ze doet vrijwilligerswerk op de kinderafdeling van het ziekenhuis en af en toe in het dierenasiel.
    • Ze is een vegetariër.



    Sorry dat de geschiedenis zo kort is, ik wist echt niks .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lazhar is nu Sheridan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    NeverIand schreef:
    (...)

    Neee Fren, dat hoeft niet.
    Ik wil sowieso graag een jongen – en er was iemand die haar jongen wilde inruilen voor een meisje.

    Jij reageert hier nog in,
    maar degene die een meisje hebben gereserveerd en hier niet reageren, dat vind ik een beetje zonde.


    Ja, dat vind ik ook :')
    En ja, ik zou graag een meisje hebben i.p.v een jongen, maar goed :']
    Deze rpg lijkt me te leuk om mijn rol op te geven x'D


    Little do you know

    Ik heb eventjes na gekeken hoever iedereen met zijn rol is dus voor degene die dat eventjes willen weten hier een lijstje :'] Aangezien het me opviel dat sommige rollen wel af zijn maar er nog niet bij staan dus misschien is dit een soort van hulp dingentje :]


    • Child - rol is af en staat erbij
    • Roww - Rol is af en staat erbij
    • Kendizzzzle - De rol is af -volgens mij- maar staat er nog niet bij, je kan hem zien op pagina 2
    • Inermis - Nog niet begonnen of ik heb er overheen gelezen
    • Fullmetal - Rol is af en staat erbij
    • Heap - Is wel begonnen maar nog niet af gemaakt. Staat op pagina 3
    • Bash - Rol is af maar staat er nog niet bij.
    • BarnOwl - Nog niet begonnen
    • Sheridan - Nog niet begonnen
    • Claflin - Rol is af en staat erbij

    Geesten van McAllister's
    • Candira - Rol is af maar staat er nog niet bij. Pagina 10
    • dooddoenervo - Grotendeels klaar maar wordt nog aangepast dacht ik.
    • Emiko - Rol is af en staat erbij
    • Merrow - Nog niet begonnen

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:13 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Die Heap heeft al sinds pagina 3 ofzo niet meer gereageert hier, vind het best wel zonde en jammer dat mensen een rol maken, het niet af maken en ook niet meer van zich laten horen :l

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:06 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Die Heap heeft al sinds pagina 3 ofzo niet meer gereageert hier, vind het best wel zonde en jammer dat mensen een rol maken, het niet af maken en ook niet meer van zich laten horen :l


    Ja klopt.. Een weekend duurt geen 9 dagen. En ze is nu ook gewoon online.. Er zijn meer mensen die een meisje willen, maar zij heeft niet echt een rol ingevuld.

    Ik krijg daardoor het idee dat ze als deze rpg is begonnen ook dan al niet meer gaat reageren =3
    Maar is het niet handig als je ze eerst gewoon een berichtje achterlaat in der gb? Of heeft Erieka dat al gedaan?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Praattopic, mensen, praattopic.


    26 - 02 - '16

    CIaflin schreef:
    Ik krijg daardoor het idee dat ze als deze rpg is begonnen ook dan al niet meer gaat reageren =3
    Maar is het niet handig als je ze eerst gewoon een berichtje achterlaat in der gb? Of heeft Erieka dat al gedaan?


    Dat is al gebeurd ^^


    26 - 02 - '16