• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ik dacht sowieso dat reserveringen maar 3 dagen bleven staan.


    •

    Child schreef:
    (...)

    Dat is al gebeurd ^^


    Oke ^.^

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:29 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    NeverIand schreef:
    Ik dacht sowieso dat reserveringen maar 3 dagen bleven staan.


    Heat heeft wel een 'rol' gemaakt, maar eigenlijk alleen met een naam en een foto.

    Het is dat Roww al een rol heeft, anders mocht zij mijn meisje en Mirte haar jongen. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb echt gewoon nog geen tijd gehad om te beginnen, al heb ik wel m'n play-by en naam :'D
    Gisteren in de voormiddag gepoetst en m'n huishouden (aangezien dit weer door m'n stage deze week versloft is), en dan in de middag kwam m'n broertje met z'n gezin op bezoek, tot 's avonds. En dan vandaag heerlijk uitgeslapen en zijn daarna naar m'n ouders geweest, tot ongeveer een half uur geleden... en ik weet niet wat de verdere planning is voor vanavond, aangezien de kleine eindelijk weer eens na veel te lange tijd uitlogeren is. Ik ga zo wel een kleine start maken, maar afgeraken zal ze nog niet, vrees ik. Ik ga in ieder geval m'n best doen om m'n personage zo snel mogelijk af te krijgen, maar ik wil het ook niet overhaasten en het daardoor afraffelen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Naam: Serena Rossini
    Leeftijd: 18 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: Op het eerste oog lijkt Serena een verlegen, onzeker en een stil meisje dat niemand kwaad zou kunnen doen en geen ruzie zoekt echter als je haar beter kent en als ze je vertrouwt kan ze sneller haar mond opentrekken en daardoor wat gemeen over komen dat voornamelijk als iemand een van haar vrienden pijn doet of kwetst. Ze wilt altijd haar vrienden helpen en troosten en advies geven wat echter niet altijd lukt en waardoor ze dus zich soms rot voelt.
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    Ik maak de rest morgen even af, innerlijk maak ik misschien ook nog wat anders/uitgebreider.

    Oeps klein foutje gemaakt. Er moet eigenlijk staan 'euphemia' niet -euhpemia. My mistake xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sheridan schreef:
    Het is dat Roww al een rol heeft, anders mocht zij mijn meisje en Mirte haar jongen. (:


    Wel, er was iemand -ik weet niet meer wie, Shame on me :x- die wilde een jongen, en ik heb een jongen, dus ik dacht, miss als er een rol vervalt omdat iemand gewoon niet reageert dat ik m'n rol geef aan haar, zodat zij een jongen kan , iedereen blij :P


    Little do you know

    Dacht hetzelfde. En dat was Mirte ;] Laten we gewoon nog eventjes wachten. Misschien schrijft iemand zich uit van de meisjes :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    Dacht hetzelfde. En dat was Mirte ;] Laten we gewoon nog eventjes wachten. Misschien schrijft iemand zich uit van de meisjes :3


    Hehe, ja, I secretley hope so :x
    Maar dan zo iemand die uiteindelijk toch niks van zich zal laten horen ofzo.. niet iemand die leuk is :P
    Maar ik wacht sws wel ^^
    Heb wel geduld, James zal ook wel leuk zijn om te spelen x'D


    Little do you know

    Voor mijn part, mag Roww mijn meisje en Mirte haar jongen. Ik heb er echt geen problemen mee. Daarbij is Mirte een véél, véél leukere tegenspeelster dan dat ik ben. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hier alvast een groot deel van m'n personage, om te laten zien dat ik er toch aan bezig ben geweest (: Vandaag of morgen volgen er nog foto's en vul ik het stukje 'extra' nog in. Als er tot dusver iets veranderd moet worden, laat het me weten want dan kan ik dat direct doen ^_^

    Naam: Helen Eleanor McAllister
    Leeftijd: 62 jaar
    Geslacht: Vrouw

    Uiterlijk: Helen heeft kort, zilverwit haar en haar ogen zijn donkergroen, al kleuren deze met bepaalde lichtinval bruin weg. Ze heeft een lengte van 1,69, wat haar niet bijzonder klein maakt, maar ook zeker niet één van de grootsten. Ze weegt zo’n 65kg, waardoor ze ook een tamelijk goed figuur heeft, maar zeker niet te mager. Ze draagt enkel en alleen haute couture en ziet er dus ook altijd zeer gedistingeerd uit. Haar gelaatstrekken zijn vaak in een kille, afstandelijke trek geplooid en haar totale houding is dan ook niet bepaald vriendelijk en uitnodigend te noemen. Ze heeft dan ook een bepaalde hooghartigheid en arrogantie over zich heen, dat andere mensen snel doet afschrikken om toenadering te zoeken.
    Naar haar familie en geliefden toe, is haar houding niet veel anders. Het is maar heel zelden dat ze haar koele houding laat afzwakken, al is ze zeker wel in staat om enige genegenheid te tonen. Helen heeft dan ook een zeer hautaine uitstraling en een zeer denigrerende blik.

    Innerlijk: Helens uiterlijk heeft het feitelijk allemaal al gezegd. Ze is een zeer gedistingeerde vrouw, die zeer kil en afstandelijk is. Ze toont zeker niet snel haar liefdevolle, genegen kant waardoor men zich algauw kan afvragen of ze deze wel heeft. Helen is dan ook goed in het denigreren en kleineren van anderen, en speelt veelal in op de onzekerheden en angsten van een persoon. Ze geniet ervan als anderen voor haar kruipen en wilt alle controle zelf in handen hebben. Ze is streng en eist enkel en alleen het beste, en dit geldt echt niet alleen voor anderen, maar dit eist ze ook van zichzelf. Ze neemt geen genoegen met minder, waardoor ze ook niet snel tevreden zal zijn. Helen is heel simpel verwoord geen persoon die snel tevreden te stellen is.

    Familie: Naar haar familie zelf toe, is Helen dan ook zeker niet de gemakkelijkste persoon. Als moeder toont ze weinig liefde en warmhartigheid. Ze verwacht enkel het beste, en dan vooral van haar oudste dochter. Al zal het feitelijk nooit goed genoeg zijn. Althans, dat is hetgeen wat ze laat zien. Meer dan een zweem van een glimlach toont ze nooit aan haar dochter, wanneer ze trots is op haar, en deze plooi rond haar mondhoeken gebeurt echt maar zelden.
    Naar Lily toe gedraagt Helen zich iets gemoedelijker, mede ook doordat dit haar tweede kind is en ze dus veel minder verwacht van haar. Maar echte, moederlijke liefde toont ze ook niet aan deze dochter.
    Knuffels zijn zwaar uit den boze, evenals emotioneel gehuil, zelfmedelij of geklaag.
    Naar haar man Carl toe, laat Helen over het algemeen haar kille houding ook niet afzwakken. Toch zeker niet in het openbaar. Ze behoudt zelf graag alle controle en wilt deze dan ook zeker over haar man behouden. Nu zal ze haar man nooit openlijk tegenspreken en hem ook zeker in de waan laten dat hij degene is die alle beslissingen maakt, maar uiteindelijk weet ze altijd – onopmerkelijk – op hem in te spreken en gedeeltelijk te manipuleren.

    Geschiedenis: Helen is zelf van rijke komaf, waardoor haar gesofisticeerde houding er zo in gedirigeerd is. Waar Carl rijk is geworden door ervoor te moeten werken, is Helen rijk geboren waardoor haar familie haar liever niet met Carl zag trouwen. Maar doordat Helen in haar jeugd een meer gepassioneerde, tegendraadse vrouw was, heeft ze dan toch haar ja-woord gegeven aan de man. Dit natuurlijk tot grote ergernis van haar ouders. Haar familie heeft haar man en gezin dan ook nooit in zijn totaliteit ervaart.
    Helen heeft het altijd al afgrijselijk gevonden om in de bossen te gaan wonen, en dit neemt ze Carl tot op heden nog kwalijk. Vooral sinds ze vervloekt zijn en als doden vastzitten in het verrekte huis.

    Extra: Volgt nog

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 11:11 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow, je heb een goede smaak qua namen. Je hebt mijn opties weggekaapt. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Sheridan schreef:
    Merrow, je heb een goede smaak qua namen. Je hebt mijn opties weggekaapt. :'D

    Mihi sorry (bloos)
    Maar het paste gewoon veel te goed bij m'n personage en ik liep dus echt al enkele dagen met die volledige naam XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Maakt niet uit, ik zoek wel iets anders. c:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28