• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Sheridan schreef:
    Voor mijn part, mag Roww mijn meisje en Mirte haar jongen. Ik heb er echt geen problemen mee. Daarbij is Mirte een véél, véél leukere tegenspeelster dan dat ik ben. :'D


    Neeee Frennie, dat weiger ik.


    •

    Het spijt me, maar ik krijg mijn rol echt niet zoals ik dat wil. Hierbij schrijf ik me uit.
    Sorry dat ik het zo laat doorgeef.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dan is die rol voor Mirte. Of kunnen we alsnog 'ruilhandelen' en krijgt Roww dat meisje en Mirte haar jongen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Heap schreef:
    Het spijt me, maar ik krijg mijn rol echt niet zoals ik dat wil. Hierbij schrijf ik me uit.
    Sorry dat ik het zo laat doorgeef.


    No problem, liever laat dan nooit.


    26 - 02 - '16

    Kijk! Nu kan Roww Heap's meisje krijgen. en Mirte kan haar jongen krijgen. We are one happy family :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Yay, blij dat ik mensen toch nog blij heb kunnen maken met mijn mislukking.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    Yay, blij dat ik mensen toch nog blij heb kunnen maken met mijn mislukking.


    Hierbij benoem ik je officieel tot "Held van de Dag".
    - Buigt. -


    •

    En, dan is hier Micardo - oftewel Mika - weeeeer.

    Micardo Guiseppe Vercini




          • Persoonlijke Gegevens

    Voornaam: Micardo
    Achternaam: Vercini

    Volledige naam: Micardo Guiseppe Vercini

    Roepnaam: Mica, Micardo

    Afkomst: Italië

    Geslacht: Mannelijk

    Leeftijd: 21
    Geboortedatum: 31 December 1992


          • Relationele Gegevens

    Relatie: –

    Ouders
    † Vader – Guiseppe Salvator Vercini
    † Moeder – Amorelia Florentina Vercini
    † Zusje, 4 jaar – Florentina Julyia Amarante Vercini

    Grootmoeder – Julyia Gabriëlla Victorian


          • Karakteristieke Gegevens

    Micardo – oftewel, Mica – is op het allereerste gezicht een stille, verlegen jongeman die eerder eenzaamheid boven het gezelschap van andere personen zal verkiezen. Alhoewel Micardo op verschillende manieren tracht om via de achtergrond te verdwijnen in het gezelschap van andere personen, heeft hij een natuurlijke aantrekkingskracht over zichzelf heen hangen. Het is deze aantrekkingskracht waardoor hij andere personen eerder naar zich toe zal trekken en zo "ongewenste" aandacht over zichzelf heen trekt.
    Hetgeen andere personen naar Micardo toe lijkt te trekken is niet met enkele woorden aan te geven – het is eerder een mengeling van factoren die hier een rol bij spelen. Echter, hetgeen hierbij op de allereerste plaats staat is de prettige uitstraling die Micardo heeft, waardoor andere personen zichzelf snel op het gemak voelen. Micardo wordt hierdoor door veel personen gezien als een "grote broer" of een "beste vriend" – wat Micardo ook in zijn eigen gedrag terug laat komen. Zo zal Micardo bijvoorbeeld nooit of te nimmer zijn eigen belang voor dat van andere personen steken, zal hij altijd bezorgd en behulpzaam zijn tegenover zowel bekende, als onbekende personen en zal hij geheimen tot aan zijn graf bij zich dragen.

    Wat Micardo echter nooit zal laten merken, is dat hij er ontzettend veel moeite mee heeft om een hechte band met andere personen op te bouwen – wat een resultaat is van de verschrikkelijke gebeurtenis in zijn verleden. Alhoewel andere personen vaak zeggen dat ze een ontzettend goede band hebben met Micardo, heeft hij ze slechts voor een klein gedeelte in zijn leven binnen gelaten – waardoor hij soms bot en afstandelijk kan overkomen, waardoor hij er alleen maar voor wil zorgen dat deze personen opnieuw afstand van hem nemen.
    Micardo is namelijk doodsbang om zijn vrienden, familie leden of andere geliefden te moeten verliezen – waardoor hij naar zijn mening beter met niemand een hechte band op kan bouwen. Wanneer het een persoon toch lukt om tot de kern van Micardo door te dringen, kan hij ontzettend beschermend zijn en op sommige momenten kan dit zelfs overslaan naar het overdreven toe.


          • Fysieke Gegevens

    Lengte: 1,89

    Oogkleur: Groen
    Haarkleur: Blond

    Model/Acteur: Colton Haynes




    Alhoewel Micardo van Italiaanse afkomst is, is dit vrijwel op geen enkele manier terug te zien in zijn verschijning – wat hij in zijn geheel van zijn moeder heeft geërfd. De enige uitzondering op dit voorgaande feit, isMicardo's paar licht groene ogen, welke enkele gouden strepen bevatten en welke licht lijken te glanzen wanneer er licht op valt. Micardo's ogen zijn tegelijkertijd daadwerkelijk de "poort naar zijn ziel" – iedere emotie of gedachten die hij heeft worden weerspiegeld in zijn ogen, waardoor ieder ander persoon binnen enkele seconden in de gaten heeft wat hij denkt.
    Naast zijn paar licht groene ogen heeft Micardo een vrij Amerikaans uiterlijk, waardoor enkel zijn volledige naam zijn afkomst nog verraadt.

    Wat betreft zijn uiterlijk is Micardo redelijk verzorgend – zodat hij niet de onrust van andere personen wekt, doordat hij zichzelf niet goed zou verzorgen. Hierdoor liggen zijn blonde haren altijd perfect in model, of soms juist ietwat warrig – om hem een typische "out of bed" – look te geven. Daarnaast zal Micardo er voor zorgen dat zijn kleding in de mode is, al heeft hij voorkeur voor een bepaalde kledingsstijl. Zo zal hij zich altijd kleden in goed passende kleding, in onopvallende kleuren – een spijkerbroek met een simpel t – shirt en een hoodie zijn hier een voorbeeld van.
    Hetgeen Micardo daadwerkelijk onderscheid is het uitgestrekte litteken dat onder zijn kaak begint en vanaf daar over zijn gehele rug naar beneden loopt, waar het uiteindelijk in zijn zij eindigt. Dit is eveneens een herinnering aan de gebeurtenis in zijn verleden, dat zijn gehele leven op zijn kop heeft gezet.


          • Geschiedenis

    Micardo heeft tot zijn veertiende levensjaar het "perfecte" Amerikaanse leven geleid – met liefhebbende ouders en een jonger zusje dat altijd met grote ogen naar hem opkeek. Alhoewel Micardo's zusje – Florentina – een geheel stuk jonger was dan hij zelf, hield hij van haar als geen ander ; waardoor hij zich altijd heeft voorgenomen om de allerbeste broer ooit te worden.
    Echter, de dag na Kerstman – op het moment dat de familie terug reed van een familie bezoek – sloeg het noodlot toe. Doordat de auto van de familie Vercini in aanraking kwam met een enorme vrachtwagen, werd deze met een luide klap van de weg geslingerd ; waarbij hij ongelukkig in een diepe sloot terecht kwam. Micardo's moeder – Amorelia – was op slag verdwenen van de wereld, zijn vader – Guiseppe – was buiten westzijn en zijn jongere zusje – Florentina – schreeuwde nog eenmalig om zijn naam.
    Micardo vocht – niet voor zijn eigen leven, maar voor het leven van zijn familie leden ; hij vocht voor het leven van Florentina. Binnen enkele seconden schoot zijn gordol los en probeerde hij door het troebele water verder de auto in te komen, tot hij een messcherpe pijn voelde onder zijn kaak, welke door ging naar zijn rug en daar uiteindelijk stopte. Wat Micardo niet had gezien, was het loshangende stuk metaal van de auto dat los was geschoten door de klap, waar hij onderdoor had proberen te komen. Het handje van Florentina dat er onderuit kwam was het enige waar hij op dat moment zijn aandacht op had gericht, waardoor hij het nog een keer aan had kunnen raken.
    Woedend en schreeuwend werd Micardo door reddingsmedewerkers uit het wrak getrokken, terwijl hij uit alle macht probeerde om terug te komen in het water om zo bij zijn familie leden te komen. De reddingsmedewerkers weigerden dit echter en lieten hem niets anders doen dan toekijken hoe zijn geliefde vader, moeder en kleine zusje een voor een uit het water werden gehaald.

    Micardo's grootmoeder – Julyia, de moeder van zijn eigen moeder – heeft hem sindsdien in huis genomen ; waar Micardo ontzettend van is opgeknapt. Hij weet dat zijn grootmoeder onder hetzelfde verlies te lijden had als hijzelf, waardoor er binnen de kortste keren een inmense band tussen de twee is ontstaan – hij kan haar op dit moment niet missen en zal altijd alles voor haar doen.


    •

    NeverIand schreef:
    (...)

    Hierbij benoem ik je officieel tot "Held van de Dag".
    - Buigt. -


    Ik zal deze titel koesteren voor vandaag.
    - Neemt buiging in ontvangst. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -Pretface-
    Yay c':
    Ik ga alvast een begin voor mijn rol maken :P
    Schop James d'r maar uit :P
    Tehe c;

    NeverIand schreef:
    En, dan is hier Micardo - oftewel Mika - weeeeer.

    (...)


    Ik dacht eerst zo van 'Ik ken hem ergens van.. maar ik kom er niet op waarvan' en toen schoot het me te binnen :'P
    TEEN WOLF c;

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 15:38 ]


    Little do you know

    Naam:
    Raven May Winter

    Bijnaam:
    Cat
    Leeftijd:
    18 jaar, geboren op 19 Mei

    Innerlijk
    Raven is een vrolijk meisje dat erg open is over bijna wel alles. Het enige waar ze niet open over is zijn haar problemen. Ze wil niet gezien worden als 'aandachtvrager' en houdt al haar verdriet en problemen gewoon bij zich, waar niemand het ziet. Ze heeft daarom ook altijd een glimlach rond haar lippen zodat nooit iemand haar vragen zal stellen over haar problemen.
    Raven is een echt mensen-mens en heeft dan ook graag zoveel mogelijk vrienden. Het liefst is ze bevriend met jongens, omdat ze niet zo'n typisch meisje-meisje is en zich meer op haar gemak voelt bij jongens. Ze wil graag dat iedereen haar aardig vind, dit maakt haar nog al naïef. Ze ziet altijd het goede in mensen, het slechte bestaat voor haar niet. Hierdoor ontmoet ze vaak verkeerde mensen waar ze eigenlijk niet mee zou moeten omgaan. Haar ouders en broers vertellen haar dit ook vaak genoeg, maar het helpt niet.
    Ze vind dat als zij het goede in sommige mensen niet ziet dat niemand het zal doen. Ze wil mensen niet aankijken op hun slechte punten, maar op hun goede punten.

    Raven is ijverig, ze wil graag alles kunnen en goed doen. Als er iets is waar ze niet goed in is zal ze er alles aan doen om er wél goed in te worden. En als iemand haar verteld dat ze iets beter niet kan doen omdat ze het toch niet zal kunnen ziet ze dat als een uitdaging en gaat het toch doen. Dit maakt haar eigenwijs, en een beetje roekeloos. Ze heeft niet snel door dat anderen soms gelijk hebben en heeft dan ook vaak haar armen of benen in het gips zitten.

    Raven is een goede vriendin, ze zal nooit een vriend in de steek laten of beoordelen op basis van familie en verleden. Ze weet zelf hoe lastig dat is en zal het dan ook nooit een ander aan doen. Ze is een enorm trouwe vriendin en als iemand haar vrienden iets aan doet kan ze enorm boos uit de hoek komen. Hierdoor word ze wel eens 'Cat' genoemd.

    Raven is al ongeveer haar leven lang redelijk vaak gepest word door de populaire meiden van de school die haar amuserend vinden omdat ze liever met jongens om gaat en omdat ze liever vies word dan een pedicure ondergaat.
    Hierdoor heeft ze zo'n beetje overal schijt aan en doet ze waar ze zin in heeft, al heeft ze een afkeer tegen Drugs, stelen en geweld en al datsoort dingen. Ze houd niet van vandalisme, maar een leuke grap uithalen met mensen is nooit mis, mits de grap niet te ver gaat natuurlijk.
    Ondanks het verleden dat ze opschool heeft gecreëerd is ze erg naïf en wil ze graag dat iedereen haar aardig vind, dit maakt dat haar vertrouwen makkelijk te winnen is, ondanks dat ze eigenlijk altijd al 'kapot' gemaakt word door sommige meiden. Het is dat ze een sterk persoon is en dat ze altijd al vrienden heeft gehad, anders was ze waarschijnlijk al lang van een brug gesprongen.

    Uiterlijk


    Raven heeft lange zwarte haren en blauwe ogen, iets waar ze trots op is, omdat het haar anders en apart maakt. Niet veel mensen hebben van nature zwart haar en blauwe ogen.
    Er siert altijd wel een glimlach rond haar lippen, wat er voor zorgt dat iedereen haar ziet als een vrolijk meisje dat de handdoek nooit in de ring zal gooien als ze eenmaal is begonnen aan iets. En dat is ze ook.

    Ze heeft een slank tenger lichaam met niet heel veel rondingen. Ze heeft maar kleine borsten, en draagt niet bepaald veel gewicht met zich mee. Velen zouden zeggen dat ze annorexia heeft, maar bij het zien van haar goede eetlust haken ze meteen af van dat idee.
    Ze draagt wel make-up, maar draagt vaak donkere kleding. Haar nagels zijn vrijwel altijd gelakt met óf een vrolijk fel kleurtje of een zwarte lak. Zwart doet ze altijd als ze wat lichtere kleding aan heeft en een fel kleurtje doet ze meestal als ze donkere kleding aan heeft.
    Aan haar kleding stijl en make-up kun je ook echt wel zien dat Raven echt geen typisch meisje is. Ze houdt er vaak wel van vies te worden en te ravotten met haar broers.

    Geschiedenis&Familie
    Raven heeft een broer, Jack. Hij is drie jaar ouder dan zij en is enorm beschermend over zijn kleine zusje.
    Ze heeft ook nog een jonger broertje van net vijftien jaar.
    Haar moeder, May Winter, is vlak na de geboorte van Raven overleden. Ze heeft haar moeder nooit leren kennen. Haar moeder was te zwak geweest voor de geboorte van haar dochter. Maar Raven haar vader, Derrick Winter, heeft zijn dochter er nooit van beschuldigt dat zijn vrouw is overleden, zoals sommige mensen zouden doen. Hij is echter dankbaar dat Raven het wel heeft gered, zodat hij niet twee van zijn dierbaarste hoefde te verliezen.
    In een gezin vol met mannen is Raven nooit een écht meisje geworden.

    Extra
    Sinds haar tiende jaar doet Raven aan Paardrijden, iets waar ze inmiddels redelijk goed in is geworden. Op haar zestiende verjaardag heeft ze een eigen paard gekregen van haar vader en broers, ze heeft het dier Fuego genoemd vanwege zijn vurige karakter.
    Raven is een beetje bijgelovig, ze gelooft in geesten en al dat soort dingen. Dat is één van de weinige dingen waar ze liever voor uit de weg gaat.
    Ook kan ze niet goed tegen pijn. Als pijn heeft kan ze heel overdreven reageren gewoon omdat ze er niet tegen kan. Als ze veel ondragelijke pijn heeft, zoals een gebroken bot of iets wat net zoveel pijn doet als dat, kan ze flauwvallen. Gewoon omdat ze er écht niet tegen kan.
    Ze zal dan ook het liefst dingen uit de weg gaan die haar helse pijn kunnen bezorgen, al doet ze vaak wel gewoon stoer en doet ze toch zulke dingen, maar meestal heeft ze er achteraf spijt van.


    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 0:36 ]


    Little do you know

    NeverIand schreef:
    En, dan is hier Micardo - oftewel Mika - weeeeer.

    (...)


    Jippie :3 Ik heb Mica gemist. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil even mijn naam vastzetten, zodat die niet meer gestolen kan worden. (:

    Agnes Meryl Ellery


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ga mij toch maar uitschrijven.
    Zoals je al gemerkt hebt heb ik hier niet veel tijd voor.
    Sorry!


    Queer zijn is gewoon alles

    Sheridan schreef:
    Ik wil even mijn naam vastzetten, zodat die niet meer gestolen kan worden. (:

    (...)


    Ai laik iet.


    help