• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Fullmetal schreef:
    Meh, dat gat wilt niet weg. :c

    Oh well. :') Ik beloof dat ik hem vanavond helemaal afwerk, maar er zijn vandaag een paar dingetjes tussen gekomen. :/


    Take your time (;


    26 - 02 - '16

    2 rollen zijn klaar.
    Nog 11 te gaan!*O*
    Sorry heb gewoon ongelofelijk veel zin in deze rpg (bloos)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bon, het begin. De naam. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn hoofd is leeg.. ik weet echt niks voor mijn rol :l


    Little do you know

    Naam:
    Lily McAllister
    Leeftijd:
    5 jaar
    Geslacht:
    vrouw
    Uiterlijk mét foto:
    Voordat ze vermoord werd:


    (Ja, denk die sigaret maar even weg. Kon geen leukere vinden)
    Nadat ze vermoord werd:



    Voordat ze vermoord werd zag ze er uit als een typisch schattig, klein meisje. Een meisje dat de rijkdommen van haar ouders uitstraalde en er altijd tiptop uit zag. Toen ze vermoord werd kwam het bloed uit haar mond gelopen en draaiden haar ogen helemaal weg. Haar bovenlichaam is helemaal bedekt met bloed. Ze heeft het armpje van haar teddybeer nooit losgelaten en daar loopt ze nu nog steeds mee rond.
    Innerlijk:
    Lily heeft nooit veel vriendinnetjes gehad die met haar wilden spelen. De ouders van vriendinnetjes vonden het huis te ver weg om te gaan spelen en sommige ouders verboden hun kinderen om met Lily om te gaan, omdat haar ouders te rijk en te hoog waren. Er waren natuurlijk ook kinderen die niet met haar om wilden gaan, omdat Lily nogal arrogant is voor haar leeftijd en heel bezittelijk over haar spullen. Niemand mag aan iets zitten wat van haar is. Lily heeft een kort lontje en ze wordt dus erg snel kwaad. Ze heeft wel lieve kanten als ze je leert vertrouwen en als je aardig tegen haar doet. Niet alleen 'aardig', maar ook dingen doet waarvan zij wil dat gedaan word. Ze is gewend dat er mensen waren die alles voor haar deden en dat zal ze nu nog steeds willen. Ze is heel zelfstandig, maar zet zich heel kwetsbaar en schattig op.
    Geschiedenis:
    Ook al is papa McAllister al 65 jaar oud, deze man kan er nog steeds veel van. Lily is nog maar 5 jaar, en we weten allemaal wat meneer McAllister nog kon op die leeftijd. Lily is ook de jongste thuis en heeft dus (op haar oppas na, maar die werd gedwongen) niemand om thuis mee te spelen. Haar vader keek ook niet zo heel vaak om naar haar, dat liet hij anderen doen. Lily was niet ongelukkig, maar ze was ook niet dolgelukkig. Ze miste veel, zoals de liefde van haar vader of het gezelschap van vriendinnetjes. Ze is dus een beetje alleen opgegroeid. Lily was ook de enige uit de familie die contact had met de houthakker in het bos. Omdat ze zo vaak alleen was, was ze vaak buiten te vinden en daar kwam ze geregeld de houthakker tegen. Lily was dus ook als laatste vermoord door de houthakker, die nog kort een paar worden tegen haar zei en haar daarna vermoordde.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 16:56 ]

    Ik zou me doodschrikken als dat meisje in m'n kamer zou staan x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ik zou me doodschrikken als dat meisje in m'n kamer zou staan x'D


    Hehe... Hehe...

    Emiko schreef:
    (...)

    Hehe... Hehe...


    Ik wil ook een meisje/vrouw.. :c
    Maar ik moet het doen met een dude, en ik kan dus niks bedenken *sigh*
    En een geest gaat me niet lukken want ik denk niet dat ik daar goed in ben x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik wil ook een meisje/vrouw.. :c
    Maar ik moet het doen met een dude, en ik kan dus niks bedenken *sigh*
    En een geest gaat me niet lukken want ik denk niet dat ik daar goed in ben x'D


    Ik vond een geest wel bij mij passen en ik heb ook echt zin in deze RPG :') Maak een jongen die overal bang voor is. Idk.

    Ik kan echt noppes bedenken. Dit is erg. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik vond een geest wel bij mij passen en ik heb ook echt zin in deze RPG :') Maak een jongen die overal bang voor is. Idk.

    Ik stem voor. Makkelijk doelwit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)
    Ik stem voor. Makkelijk doelwit.


    Hehe ^^ Ik keek naar jou personage. 65 jaar. Mijn meisje is 5 jaar. Mijn eerste gedachte: Papa kon er nog wat van op zijn leeftijd :')

    Emiko schreef:
    (...)

    Hehe ^^ Ik keek naar jou personage. 65 jaar. Mijn meisje is 5 jaar. Mijn eerste gedachte: Papa kon er nog wat van op zijn leeftijd :')


    Ghehe, vrouwen moeten met hun leeftijd oppassen, mannen kunnen op hun 90ste nog nakomelingen maken.:Y)

    Dus papa's kleine meid. :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Emiko schreef:
    (...)

    Hehe ^^ Ik keek naar jou personage. 65 jaar. Mijn meisje is 5 jaar. Mijn eerste gedachte: Papa kon er nog wat van op zijn leeftijd :')


    Hahaha xD
    Eigenlijk ben ik nu toch best wel blij dat mijn vader het niet later nog heeft gedaan. Aangezien hij nu al toch nooit mijn kinderen zal zien waarschijnlijk maar dan al hellemaal niet :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oke, dus een homo die overal bang voor is, welk uiterlijk gaan we voor hem doen?
    Iemand suggesties?


    Little do you know