• Ongeveer zes tot tien jongeren gaan in de kerstvakantie mee op een kamp van school. Ze gaan op kamp in een bosachtig gebied. Ze vinden het kamp maar saai en besluiten sneaky weg te sluipen van de groep om het gebied zelf te verkennen.
    Na urenlang door de bossen rond gedoold te hebben komen ze uit bij een groot, oud en verlaten huis. De jongeren besluiten hier te blijven, niet wetend wat voor vloek er rust op dit huis. De jongeren komen er te laat achter wat deze vloek in houdt en raken ingesneeuwd. Nu zijn ze gedwongen te overleven in dit huis waar maar rare dingen in gebeuren. Zo verdwijnen er wel eens mensen, die zomaar uit het niets terugkomen zonder dat ze weten dat ze überhaupt weg waren.
    Kunnen de jongeren hier nog op tijd weg komen of wordt deze domme actie hun fataal?


    Wat informatie over de vloek en wat er gebeurd is:
    De McAllister familie was zeer rijk en welvarend. Ze hadden een prachtig huis in het bos gekocht waar iedereen jaloers op was. Met name een van de houthakkers uit dat bos. Hij was een fanatiek natuurbeschermer en deed er alles aan om het bos te beschermen. Hij baalde erg het huis van de McAllister's zich in het bos bevond. Na drie jaar kon hij er niet meer tegen en sloop hij s'nachts het huis van de McAllister's in. Hij vermoorde ze stuk voor stuk met zijn bijl en verstopte hun lichamen ergens in de kelder van het huis. Nu hebben de McAllister's besloten zich te wreken op iedereen die hun huis betreedt door hen te teisteren met een vreselijke vloek. Ze laten mensen verdwijnen en verschijnen zonder dat ze er zelf iets tegen kunnen doen, drijven mensen tot waanzin en vermoorden tot slot ook nog mensen uit woede richting de vreselijke houthakker die hun hele familie uitmoordde.


    De regels:
    (gelieve deze door te lezen voor je überhaupt begint met het aanmaken van je rol)
    • Er is een minimum van 200 woorden.
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Je bestuurt alleen je eigen personage(s)
    • Niemand is perfect.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Het invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)


    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Jongen
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Snowqeeun (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Praattopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:33 ]


    26 - 02 - '16

    Ughh!
    Ik weet niet watvoor dude ik moet maken..
    Ik weet geen uiterlijk, geen innerlijk, geen naam, geen geschiedenis, helemaal niks.. *sigh*
    Als ik een meisje had gehad wist ik het precies, maar voor een jongen heb ik niks klaar liggen zegmaar.. :l


    Little do you know

    Fullmetal schreef:
    (...)

    Astrid Berges-Frisbey. :3


    Inderdaad Astrid. Een van de mooiste mensen -voor mijn gevoel- op de aardbol. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    (...)

    Inderdaad Astrid. Een van de mooiste mensen -voor mijn gevoel- op de aardbol. :3


    She's lovely indeed. :3

    Meh, ik denk dat mijn idee voor Noahs geschiedenis teveel op Athalia's geschiedenis gaat lijken, haha. Ah well, ik denk nog even. :')


    help

    Emiko schreef:
    Kan ik een klein geesten-meisje reserveren? *krijgt sadistische, creepy ideeën*


    You sure can!
    (Ik heb een idee dat dit heel leuk gaat worden)


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    Ughh!
    Ik weet niet watvoor dude ik moet maken..
    Ik weet geen uiterlijk, geen innerlijk, geen naam, geen geschiedenis, helemaal niks.. *sigh*
    Als ik een meisje had gehad wist ik het precies, maar voor een jongen heb ik niks klaar liggen zegmaar.. :l


    Dan is dit een goede uitdaging ^^


    26 - 02 - '16

    Morgenochtend maak ik mijn rol. Die zal wel niet even uitgebreid zijn als Claflins..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Child schreef:
    Naam: Chase Carter
    Leeftijd: Chase is 19 jaar oud en jarig op 1 december
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk mét foto:


    Chase valt gelijk op door zijn enorme pretface. Hij heeft altijd een lach op zijn gezicht en ziet er vrolijk uit. Chase heeft een flinke bos donkerblond/bruin haar en een vriendelijk gezicht. Zijn gezicht wordt geaccentueerd door een stel stevige wenkbrauwen, een paar lieve en bruine ogen, mooie kaaklijnen en zijn neus waardoor iedereen vaak gefascineerd is. Chase heeft tunnels in zijn oren en kleedt zich verder vrij degelijk. Hij heeft het liefst een t-shirt met vest, spijkerbroek en sneakers aan. Chase draagt het liefst schoenen van het merk Supra.
    Innerlijk: Chase is een jongen met een gebruiksaanwijzing. Hij heeft meerdere kanten en is daardoor niet altijd even goed te volgen. Chase heeft een vriendelijke kant die toegewijd is en keihard zijn best wel doen voor bijvoorbeeld goede cijfers. Een kant die enorm ambitieus is en hard wil werken. Chase maakt hier op school regelmatig gebruik van om goede cijfers te halen. Helaas heeft Chase ook een minder goede kant. Namelijk een kant die enorm kan haten en gemeen kan zijn. Een kant die niet zijn best wel doen voor school en goede cijfers. Een kant die maar raak flirt met elk meisje dat 'ie kan krijgen. Gelukkig steekt de minder goede kant niet vaak de kop op, slechts af en toe wanneer hij in een slecht humeur is, en is hij vaak een lieve jongen. Hij kan ook enorm romantisch zijn. Zo heeft hij, zijn inmiddels ex-vriendin, destijds verrast door haar kamer te versieren met waxinelichtjes en rozenblaadjes. Hij is een ware romanticus en weet precies hoe hij een meisje moet versieren. Hij is de echte mister right om het zo maar te zeggen. Toch heeft Chase nog een paar slechte eigenschappen. Zo is het bijvoorbeeld een feit dat hij de neiging heeft om veel te gaan drinken als hij gestrest is of om te gaan roken. Hierdoor heeft hij al dikwijls problemen gehad met zijn ouders en vrienden.
    Geschiedenis: Chase is een jongen die een niet zo ontzettend bijzonder verleden heeft. Tot op z'n zeventiende was hij single en ontmoette hij Kelsey, een lief meisje. Het ging helaas, na een relatie van ongeveer 6 maanden, uit. Het meisje had hem bedrogen met een andere jongen. Hierdoor is hij nog steeds onzeker en durft niet zomaar een relatie met een meisje aan te gaan. Als zijn negatieve kant echter optreedt, wat al niet te vaak gebeurd, verdwijnt deze angst echter als sneeuw voor de zon. Chase heeft redelijk rijke ouders die zijn opleiding hebben betaald. Hierdoor hoefde hij nooit echt zelf voor dingen op te draaien en werd hij lui. Dit veranderde echter toen het bedrijf van zijn vader failliet ging twee jaar terug. Chase moest zelf een baan gaan zoeken en zelfs huur gaan betalen aan zijn ouders waar hij bij woonde. Ook moest hij zijn eigen voedsel gaan kopen. Hierdoor heeft hij geleerd om verantwoordelijkheidsgevoel op te bouwen, al kan hij nog redelijk vaak eigenwijs zijn.
    Extra: Chase is single.


    Chase is done.


    26 - 02 - '16

    Lazhar schreef:
    Morgenochtend maak ik mijn rol. Die zal wel niet even uitgebreid zijn als Claflins..


    Dat maakt niet uit hoor, als het maar leuk is en we het naar onze zin hebben (:


    26 - 02 - '16

    Foutje.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 23:19 ]


    help

    I'm tired. Ik ga morgen de rest van Noah invullen, zijn innerlijk is praktisch klaar. (:


    help

    Lazhar schreef:
    Morgenochtend maak ik mijn rol. Die zal wel niet even uitgebreid zijn als Claflins..


    Nah de mijne is niet super uitgebreid hoor :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Morgen ben ik de hele dag vrij en dan heb ik ook genoeg tijd om mijn rol in te vullen

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 8:52 ]

    Mocht er nog iets gebeuren met iemand die een mannelijke personage heeft gereserveerd (geen zin meer / geen tijd / uitval / wat dan ook),
    wil ik graag Mica weer terug laten komen.

    Ik heb het de laatste tijd moeilijk met een heleboel dingen, waardoor ik dacht dat het beter was als ik me uit zou schrijven.
    Maar, misschien is het juist andersom - kan ik hier alles kwijt, in het schrijven (:

    Dus, keep me up!


    •

    Meh, dat gat wilt niet weg. :c

    Oh well. :') Ik beloof dat ik hem vanavond helemaal afwerk, maar er zijn vandaag een paar dingetjes tussen gekomen. :/


    help

    NeverIand schreef:
    Mocht er nog iets gebeuren met iemand die een mannelijke personage heeft gereserveerd (geen zin meer / geen tijd / uitval / wat dan ook),
    wil ik graag Mica weer terug laten komen.

    Ik heb het de laatste tijd moeilijk met een heleboel dingen, waardoor ik dacht dat het beter was als ik me uit zou schrijven.
    Maar, misschien is het juist andersom - kan ik hier alles kwijt, in het schrijven (:

    Dus, keep me up!


    Sure


    26 - 02 - '16