• HAPPY BIRTHDAY <3
    1 JAAR AL OMG!


    •*• Lululu •*•

    Cage schreef:
    (...)

    Hahah, dat zou ik ook hebben. Pfoeh. Zulke dure schoenen in het water xs
    Nee, weet ik. Maar als nog is die jongen op de foto niet verschrikkelijk :')


    Ze zagen er trouwens nog wel best goed uit. :')
    Haha, ja dat is waar. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Garde schreef:
    Melissa, ik droomde vannacht dat ik met jou ging zwemmen. ... O.o

    (En nieuwe schildpad ging kopen.)


    HAHAHAHAHAHAHAHA


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cicero schreef:
    (...)

    Ze zagen er trouwens nog wel best goed uit. :')
    Haha, ja dat is waar. ^^


    Haha, gelukkig :p
    Maar Melissa, ik zou de volgende keer niet weer met schoenen aan gaan zwemmen.. Haha
    ^^

    Cage schreef:
    (...)

    Haha, gelukkig :p
    Maar Melissa, ik zou de volgende keer niet weer met schoenen aan gaan zwemmen.. Haha
    ^^


    Ben ik niet van plan. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goedzo (Y)

    Cicero schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHA


    Dat is eigenlijk best wel eng. (Dat ik dat droom.)


    Reality's overrated.

    Cage schreef:
    Ik had laatst gedroomd dat Noeks profielfoto me ging vermoorden

    Schildpadden zijn grappig :3


    WAJOOO.

    Jap.


    Reality's overrated.

    Ik vind Q weer net zo saai worden als een paar maanden geleden, misschien houd ik er wel weer mee op.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lieke, nee! :c

    Cage schreef:
    Lieke, nee! :c


    Ach. Het gaat gewoon weer net zo dood worden als toen, het viel nog even mee, maar nu gaat het weer bergafwaarts. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Ach. Het gaat gewoon weer net zo dood worden als toen, het viel nog even mee, maar nu gaat het weer bergafwaarts. :')


    Maar.. Nahw. We kunnen ook bergopwaarts gaan? Iedereen is gwn erg druk. Over een weekje is het vakantie en dan zal je zien dat we er weer meerdere topics op 1 dag doorheengooien :')

    Cage schreef:
    (...)

    Maar.. Nahw. We kunnen ook bergopwaarts gaan? Iedereen is gwn erg druk. Over een weekje is het vakantie en dan zal je zien dat we er weer meerdere topics op 1 dag doorheengooien :')


    Nou, dat denk ik niet, eerlijk gezegd. Je hebt al het een en ander in je pb gehoord en daardoor zal het ook wel rustig blijven. En in de vakantie gaan mensen juist veel dingen doen, in de eerste week spreek ik veel af en in tweede week ben ik elke dag bij de KV centjes aan't verdienen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Nou, dat denk ik niet, eerlijk gezegd. Je hebt al het een en ander in je pb gehoord en daardoor zal het ook wel rustig blijven. En in de vakantie gaan mensen juist veel dingen doen, in de eerste week spreek ik veel af en in tweede week ben ik elke dag bij de KV centjes aan't verdienen. ^^


    Naahw. Je hebt wel gelijk, maar je moet niet weggaan.

    Cage schreef:
    (...)

    Naahw. Je hebt wel gelijk, maar je moet niet weggaan.


    Ach. Ik zie wel wat er gebeurd, de vorige keer ging het ook gewoon vanzelf. Toen kwam ik uiteindelijk ook wel weer terug. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    (...)

    Ach. Ik zie wel wat er gebeurd, de vorige keer ging het ook gewoon vanzelf. Toen kwam ik uiteindelijk ook wel weer terug. ^^


    (Y) Gewoon blijven, Lieke (:
    Ik heb ook zo'n off periode gehad, maar ik praatte toen sowieso nooit met iemand op Q.