• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nanna Bryndís Hilmarsdóttir
    Ik stond voor het raam en floot een stukje van Dirty Paws. Het optreden was helemaal goed verlopen, en Raggi en de andere bandleden waren ook naar huis gegaan. Ik bedacht me dat het wel een goed moment was om even te gaan wandelen, zo in het donker. Dan komt er tenminste niemand om je handtekening vragen. Ik deed mijn schoenen en jas weer aan, en stapte naar buiten, in het licht van de volle maan. Ik liep nog steeds fluitend over de stoep en steeds als er een auto voorbij kwam bukte ik, om niet gezien te worden. Toen ik een hoek om kwam zag ik daar een man bij een zwart busje staan. Ik dook de hoek weer om, ook al leek het me geen type om een handtekening te gaan vragen. Opeens pakte iemand me van achter ruw vast en trok een jutezak over mijn hoofd heen. Ik probeerde te schreeuwen, maar ik viel en werd hard tegen mijn hoofd geschopt. Dat was het laatste wat ik voelde voor alles zwart werd.

    Ik deed mijn ogen langzaam open. Het was donker, en ik kon niets anders zien dan de 9 andere mensen. 'Wat...?' begon ik.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:57 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lulu Antariksa

    Chill liep ik mee met de man die om mijn handtekening vroeg. Normaal gesproken waren het tienerjongens- en meisjes die om een handtekening vroegen van mij, Lulu Antariksa uit How To Rock. Maar ja, er waren dus ook oudere fans. 'Waar moet ik een handtekening zetten?' lachte ik lief, hopend dat het gewoon ging om een papiertje. Er werd me een servetje, doordrenkt met een bepaalde vloeistof, voorgehouden, waarna ik even één wenkbrauw optrok. Wat twijfelend trok ik een pen uit mijn broekzak, om hem op het servetje te zetten. Ineens werd het stukje papier tegen mijn neus gedrukt, waar ik even van schrok.
    Toen werd het zwart.


    Ja, zo was het gegaan. Zo was het precies gegaan! Opeens herinnerde ik me weer hoe ik duizelig neerviel op de grond en mee werd gesleurd naar… deze plek. Het leek op een kelder, alhoewel er allemaal mensen lagen. Allemaal bekende mensen. Zou dit een of andere ontvoering zijn? Wat moesten ze van ons?' Verschillende vragen duizelden door mijn hoofd. Ik zag mensen als Taylor Swift op de grond liggen, écht bekend, dus. Maar ik was toch niet zo bekend? Nou ja, eerst maar eens hieruit zien te komen. Ik schudde mijn schouders los en ging overeind staan. Onder me kraakte de vloer, waar ik direct op reageerde door zachter te gaan lopen. Opeens besefte ik me dat het misschien handig was om eerst de anderen wakker te maken. 'Hallo?' fluisterde ik. 'Is er iemand wakker?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Francisco Lachowski

    Tikkend met mijn voet stond ik te wachten tot ik ergens een vrije taxi zag rijden. Hartje New York. Hier woon ik nu, hier ben ik groot geworden en hier wil ik blijven. Lichtjes neuriënd, drukte ik mijn zonnebril verder op mijn neus.
    Toen ik een vrije taxi aan zag komen, stak ik mijn hand op. De taxichauffeur merkte me op en parkeerde langs de kant.
    Ik vertelde de man waar ik heen moest en drukte geld in zijn handen. Op naar Europa, Parijs. Hier zou ik mijn nieuwe shoot moeten doen. Een glimlach sierde mijn gezicht.
    De taxichauffeur keek in de achteruitkijkspiegel naar mij. Een lach stond op zijn gezicht. Of meer een grijns. Ik lachte maar ongemakkelijk terug.
    'Via waar rijdt u naar het vliegveld?' vroeg ik de man toen we op een weg reden die niet naar het vliegveld leidde.
    'We gaan niet naar het vliegveld, Chico.'
    'Wa..Wat?'
    Toen voelde ik een klap op mijn hoofd en alles werd zwart.

    'Wat..?' hoorde ik een stem.
    'Hallo? Is er iemand wakker?,' fluisterde een andere stem.
    Ik kreunde en greep naar mijn hoofd. Verschrikt keek ik op toen ik een bult voelde. Dit gaat nooit meer weg.
    Toen ik om me heen keek, zag ik overal grijs. En andere mensen.
    'Ik ben wakker,' fluisterde ik schor.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lulu Antariksa

    'Ik ben wakker…' Verschrikt draaide ik me om, omdat ik de schorre fluistering niet had zien aankomen. De jongen die dus ook wakker was, kende ik nergens van. Geen acteur, zanger, danser… Hij zag er niet verkeerd uit, en ik als single meisje had totaal geen problemen met jongens die er goed uitzagen. Er was ook een meisje wakker geworden, dat 'Wat…?' had gezegd. Ik wenste dat ik hen en tevens mezelf kon uitleggen wat hier gaande was, aangezien ik hier maar al te graag weg wilde. 'Ik denk dat we ontvoert zijn.' knikte ik vastbesloten. 'Dit is een kelder.' Op dat moment bedacht ik me dat er vast ook een luik moest zijn, die naar de begane grond leidde. Tranen vulden mijn ogen, wetend dat we hier nog wel even vast zouden zitten. Ik veegde mijn tranen weg, op dit moment mocht ik niet toegeven aan mijn angst. Ik moest sterk zijn en blijven, hoelang dit ook mocht duren. In mijn broekzak zocht ik naar mijn mobieltje, hopend dat ik kon bellen. Tot mijn verdriet had ik hier geen bereik.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Francisco Lachowski

    Het meisje, wiens vraag ik beantwoordde, draaide verschrikt om. Ik kende haar niet. Ze was wel mooi.
    Misschien was ze ook wel model.
    'Waar ben ik? Of waar zijn wij?' verbeterde ik mezelf.
    Nog steeds wreef ik over mijn bult. Hoe kan ik nu ooit nog shoots doen?
    'Ik denk dat we ontvoert zijn,' knikte het meisje vastbesloten. 'Dit is een kelder.'
    Toen ze dat had gezegd, keek ik rond Nergens deuren of ramen. Behalve in het plafond, waar een luik in zat.
    'Zou het open zijn?' vroeg ik en krabbelde overeind.
    Duizelig dwaalde ik even in het rond en ik greep weer naar mijn hoofd, die ontzettend bonkte.
    'Welke dag is het?' vroeg ik in een helder moment. 'Ik kom nog te laat bij mijn shoot.'
    Zonder op antwoord te wachten, liep ik tussen de mensen door. Ik herkende Niall Horan, Liam Payne, Taylor Swift en Demi Lovato. Wat doen we hier?
    Toen ik onder het luik stond, duwde ik ertegenaan. 'Op slot.'


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    | MT. |


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne.

    Gapend sjokte ik mijn bed uit om vervolgens te douchen, en me aan te kleden, vervolgens liep ik naar beneden en pakte wat te eten, en plofte op de bank neer. Mijn dag ging er zo uit zien, de hele dag bankhangen, aangezien ik vandaag toch vrij was. Wat was dat? Ik weet zeker dat ik geluid uit de keuken hoorde. Nou ja, dat zal vast wel niets geweest zijn. Au! is het enigste wat ik nog uit kon brengen voordat ik op de grond viel, en vervolgens werd het zwart voor mijn ogen.

    Langzaam begon ik weer te knipperen met mijn ogen. Ik zag een donkere ruimte, met wel negen andere mensen. Ik verscherpte mijn blik even. Wacht... Dit zijn allemaal bekende mensen die hier liggen. Ik hoorde er drie met elkaar praten. Ik zag Demi Lovato, Taylor Swift, en, wacht wat, Niall? Maar er waren er ook een paar die ik niet zo gauw herken. Ik wrijf even over mijn hoofd waar ik vanmorgen neergeslagen ben. 'Waar ben ik...?' Vroeg ik nog steeds versuft. Ik kon niet echt helder nadenken, maar het leek er wel op dat we ontvoerd waren.


    How far is far

    Niall Horan

    Wauw het concert was echt te gek. Het was leuk. Het publiek was super enthiosiast en mijn stukken gingen goed. Glimlachend glipte ik het terrein af. Kijken of er nog fans waren van het concert om blij te maken. Paul zal wel woedend worden als hij erachter komt dat ik zonder bescherming of zonder meldig naar buiten ben gegaan maar ik hield ervan om de fans blij te zien. Vrolijk geef ik een paar meisjes een handtekening en zie daarna een oudere man. Dat was vasst een vader , vriendje of broer. ' ehm wil je even mee? Mijn zusje zit in de auto maar ze is gehandicapt. Ze zou het echt geweldig vinden je te ontmoeten' zegt hij grijnzend. Waarschijnlijk omdat hij zijn zusje blij kon maken. Ik knik en loop mee. Hij doet een schuif deur van een zwart busje en ok kijk hem aan. " Waar i....' ineens voel ik een harde klap tegen mijn hoofd en alles word zwart. Ik voel nog hoe de man me opvangt.

    Ik kreun even pijnlijk door mijn bonzend hoofd. Ik knipper even maar het zwart gaat niet weg. Waar was ik? Ik hoor onbekende mensen wat praten maar het volgen kon ik niet. ' Hazz?? Lou??' vraag ik zacht in de hoop dat ik gewoon in de tourbus was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Ik was nog steeds niet helemaal bij, ik hoorde alleen maar het gebonk in mijn hoofd. Ik wist nu eigenlijk wel zeker dat we ontvoerd zijn. Anders zou het wel een hele slechte grap zijn om negen mensen in een donkere kamer te proppen, en eerst met geweld neergeslagen te hebben. Ik hoorde iemand pijnlijk kreunen. ' Hazz?? Lou??' Hoorde ik daarna iemand zeggen. Dat kon maar een iemand zijn, het leek me niet dat Taylor Swift, of Demi Lovato dat zou zeggen. ´Niall?' Vroeg ik daarna. Ik had nog steeds geen zin om rechtop te gaan zitten, daarvoor bonkte mijn hoofd te erg. 'Waar zijn we?' Vroeg ik daarna aan hem. Ik hoopte dat hij gewoon zou zeggen dat we in de tourbus waren, maar ik denk niet dat dat het geval is.


    How far is far

    Niall

    Het bleef even stil in de kamer. Niall?' hoor ik iemand vragen en mijn ogen schieten open "Liam?" zeg ik verbaasd.. 'Waar zijn we?" vraagt hij daarna.'ik weet het niet Li maar ik wil terug.ik... Ik ging naar buiten stiekem en iemand vroeg of ik mee wou voor zijn gehandicapt zusje maar er zat helemaal niemand in de auto en toen kreeg ik een harde klap' zg ik zacht. Angstig kijk ik rond. Nu mijn ogen gewemd waren zag ik dat er veel meer mensen waren hier. ' is dat.. Demi?'vraag ik verbaasd. Ik kijk rond en herken nog wat mensen Taylor Swift en wat onbekende. Maar waarom, wouden ze aandacht krijgen? Of wouden zw geld nou dat konden ze krijgen als ze mij en Liam en Demi en de resr los lieten. Ik zucht even zacht. ' Li mag ik bij je zitten?"vraag ik zacht . Devangst doordrong overduidelijk mijn stem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Francisco Lachowski

    Nog steeds stond ik onder het luik en keek nog eens rond. Het was een kleine kamer. Té klein.
    Ik voelde hoe ik sneller ademde en last kreeg van een claustrofobische aanval. Snel ging ik op mijn kont zitten en schoof mezelf naar een hoekje van de kamer. Vanuit dat oogpunt, leek de kamer namelijk altijd groter.
    Ik ademde sneller en zwaarder en voelde zweetdruppels op mijn voorhoofd.
    Een hard gepiep kwam in mijn oren en in de verte hoorde ik twee mensen praten.
    Het gepiep werd zachter en mijn beeld werd minder wazig. Het waren Niall Horan en Liam Payne. Dat kon ik horen aan hun Britse accent.
    Mijn ademhaling begon onregelmatig te worden en ik betaste de muren met mijn handen.
    'Ik wil weg! Ik wil weg!' riep ik toen best wel hard.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Liam Payne.

    "Liam?" Hoor ik Niall verbaasd zeggen. 'ik weet het niet Li maar ik wil terug.ik... Ik ging naar buiten stiekem en iemand vroeg of ik mee wou voor zijn gehandicapt zusje maar er zat helemaal niemand in de auto en toen kreeg ik een harde klap' Zei hij zacht. 'Ik werd neergeslagen in mijn eigen huis toen ik tv aan het kijken was. Maar ik ben allang blij dat jij hier ook bent, dan zijn we tenminste samen.' Zei ik. Nu zat ik inmiddels wel recht op, maar mijn hoofd bonkte nog steeds. 'is dat.. Demi?' Vroeg hij verbaasd. Ik keek nu ook naar het meisje dat hij bedoelde. Ik keek nog een keer goed. 'Ja, daar lijkt wel op.' Zei ik. 'Li mag ik bij je zitten?' Vroeg hij zacht. 'Tuurlijk, kom maar.' Zei ik, en ik schoof een beetje op zodat hij makkelijker kon zitten. Ik was blij dat er niks ergs met mijn beste vriend was gebeurd, en dat hij hier nu ook was, dan voelde ik me niet alleen, en konden we samen met de rest proberen te ontsnappen ofzoiets.
    [Ik zit nu op school op de computer ghehehe xd.]


    How far is far

    Niall Horan

    Ik werd neergeslagen in mijn eigen huis toen ik tv aan het kijken was. Maar ik ben allang blij dat jij hier ook bent, dan zijn we tenminste samen.' Zegt hij en ik knik. Ik vond het ook fijber met een vriend dan helemaal alleen. Ik hoor een opgejaagde ademhaling en angstig kijk ik rond.. 'Ja, daar lijkt wel op.' ik zucht. Arme Demi.. . 'Tuurlijk, kom maar" ik zie dat hij wat opschuift en ik kijk hem even aan en kruip tegen hem aan. Ik slaak een kreet als iemand ineens begint te schreeuwen dat hij weg wilt. Ik ril even doordat ik langzaam het gevoel heb dat de muren op me af komen." Li ik ben bang. De lads en Paul ebzo zijn ons toch al wel kwijt en aan het zoeken' vraag ik hem en kijk zielig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Niall kroop tegen me aan, en ik ging met mijn hand door zijn blonde lokken. 'Ik wil weg! Ik wil weg!' Hoorde ik een jongen schreeuwen. Niall slaakte een kreet, en rilde even.." Li ik ben bang. De lads en Paul enzo zijn ons toch al wel kwijt en aan het zoeken' Vroeg hij aan me en keek me zielig aan. Ik slikte even. 'Ze zijn ons vast en zeker wel kwijt, en ze zijn vast al aan het zoeken.' Zei ik. 'Maar ik heb geen idee waar we zitten, er zijn geen eens ramen.' Zei ik. 'Het komt vast wel goed.' Stelde ik hem gerust.


    How far is far

    Niall

    Ze zijn ons vast en zeker wel kwijt, en ze zijn vast al aan het zoeken.' Zegt LIam. Hij klonk ook bang naar het stelde me een beetje gerust. Daddy Direction was bij me en dat vond ik wel fijn.. 'Maar ik heb geen idee waar we zitten, er zijn geen eens ramen.' Het komt vast wel goed.' ik knik. Ik kijk angstig naar de mufen die steeds dichterbij lijken tte komen. ' L-Liam de muren' piep ik bang. Ik had soms nog wel eens een aanval. Als we perse in de lift moesten, met zijn vijven in een kleine auto of als de fans begonnen te dringen gebeurde het wel eens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan