• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lulu Antariksa

    'Li, ik heb een riem in mijn broek.' fluistert Niall, met tranen in zijn ogen. Meteen krijg ik vreselijk veel medelijden met de blonde jongen. 'Rustig aan.' probeer ik hem gerust te stellen. 'De wond is schoon en Liam gaat hem verbinden.' Op dat moment bedenk ik me dat ik me niet eens heb voorgesteld. In Engeland kennen ze me natuurlijk niet, aangezien al mijn series alleen in Amerika, Nederland en België worden uitgezonden. 'Ik ben Lulu.' zeg ik zacht, zodat beide jongens me zien als een vriendin. 'Ik ben actrice, ik heb in een paar series gespeeld. Ook ben ik een beetje zangeres.' Ik bloos een beetje, maar herstel al snel. We moesten hier weg. Opeens viel het me op dat het luik nog open stond. 'Jongens!' riep ik blij. 'Het luik staat nog open!' Snel sla ik een hand voor mijn mond, omdat de ontvoerder het zeker ook heeft gehoord. Shit. Dan komt Demi naar ons toe, ik ken haar wel een beetje. 'Hey.' mompel ik zacht. 'Gaat het?' vraagt ze aan Niall, waarna ze met zijn eigen riem de wond verbindt.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 17:45 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Echt een goed moment je voor te stellen, als die ontvoerder er nog steeds is ;p]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hey, we talk About Lulu ;)]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    hahah

    Niall Horan

    Het meisje kijkt me medelevend aan. 'Rustig aan. 'De wond is schoon en Liam gaat hem verbinden.' 'Ik ben Lulu.' zegt ze zacht en ik glimlach zwak 'Niall Horan van One Direction 'Ik ben actrice, ik heb in een paar series gespeeld. Ook ben ik een beetje zangeres.' . 'Jongens!' 'Het luik staat nog open!' snel slaat ze een hand voorh aar mond als ze dat geroepen heeft. Demi komt naar ons toe gekropen en ik zag dat zE ook pijn had. 'Hey.' 'Gaat het?'word er mij gevraagd. Demi had mijn riem vna mijn broek gehaald en Liam had deze strak erboven en het bloeden verminderde gelijk een groot stuk. 'Ik ben een beetje duizelig' mompel ik. Zolang ik nu maar gewoon met rust gelaten werd door die ontvoerder von dik het goed. 'Demi je hebt pijn' ik kijk haar even bezorgd aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cheryl Wakefield

    Ik loop met een grijns op mijn gezicht naar de kamer waar alle gevangenen zitten. Ik zie dat Angelo er ook al is, hij is een echte crimineel en wil alles in zijn eentje doen. Ik rol even met mijn ogen. Als ik in de kamer kom valt mijn blik al snel op de snee die Niall in zijn arm heeft. 'Serieus Angelo? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar' zeg ik geïrriteerd tegen Angelo. Dan richt ik me op Francisco en Demi. Ik loop hun richting uit. 'Hoi. Ik wilde even mededelen dat jij Francisco voorlopig je zoontje en je vrouw niet meer zult zien en ook geen shoots meer zult hebben en dat jij Demi, voorlopig geen albums of nummers zult uitbrengen' zeg ik met een grijns tegen hun. Dan geef ik Demi een harde klap in haar gezicht. Ik kijk Francisco aan. 'Wil jij ook een klap tegen je gezicht?' vraag ik nog steeds grijnzend aan hem. Zonder op zijn antwoord te wachten geef ik hem een harde stomp tegen zijn neus. Daarna keer ik terug naar Angelo. 'Nog wat ideetjes?' vraag ik fluisterend in zijn oor


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan

    Serieus Angelo? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar' zegt een meisje zwaar geïriteerd en loopt daarna naar Demi en Francisco 'Hoi. Ik wilde even mededelen dat jij Francisco voorlopig je zoontje en je vrouw niet meer zult zien en ook geen shoots meer zult hebben en dat jij Demi, voorlopig geen albums of nummers zult uitbrengen' zegt ze grijnzend en ze slaat Demi. 'Wil jij ook een klap tegen je gezicht?' vraagt ze aan Francisco en loopt naar de man die me gesneden had. 'Nog wat ideetjes?' hoor ik zacht. 'Demi gaat het?" bezorgd kijk ik haar aan.'Serieus blijf van haar af ja' zeg ik streng tegen het meisje. Demi was echt mijn beste vriendin en wat mij betreft kon het wel meer worden maar ik was bang dat zij dat niet wou. Dat ze mij sneden was al een maar dat ze haar slaan slaat gewoon nergens op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    'Serieus Angelo? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar.' zegt een meisje, die ik niet ken. Ze ziet er eigenlijk best aardig uit, maar door haar woorden geloof ik niet in haar lieve uiterlijk.Rustig loopt ze naar Francisco en Demi. 'Hoi. Ik wilde even mededelen dat jij Francisco voorlopig je zoontje en je vrouw niet meer zult zien en ook geen shoots meer zult hebben en dat jij Demi, voorlopig geen albums of nummers zult uitbrengen.' Nou zeg, dat is aardig. Waarom niet? Stiekem ben ik dol op Demi haar nummers , ik had haar ook al een paar keer gezien. Het meisje sloeg Demi hard in haar gezicht en gaf Francisco een stomp. 'Hé!' riep ik boos. 'Wat is dit voor shit?! Doe ze geen pijn, dat slaat toch nergens op?!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Inmiddels was er nog een ontvoerder bij gekomen, dit keer een meisje. 'Serieus Angelo? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar' Zei ze zwaar geirriteerd, en liep vervolgens naar Demi en Francisco toe. 'Hoi. Ik wilde even mededelen dat jij Francisco voorlopig je zoontje en je vrouw niet meer zult zien en ook geen shoots meer zult hebben en dat jij Demi, voorlopig geen albums of nummers zult uitbrengen' Zei ze grijnzend, en ze sloeg Demi. 'Wil jij ook een klap tegen je gezicht?' Vroeg ze aan Francisco, waarna ze hem een klap tegen zijn neus gaf. 'He! Hou je poten thuis!.' Snauwde ik naar haar. 'Demi gaat het?" Vroeg Niall bezorgt aan Demi, ik wist dat Demi zijn beste vriendin is. 'Serieus blijf van haar af ja' Zei Niall streng tegen het meisje. 'Hé!' riep ik boos. 'Wat is dit voor shit?! Doe ze geen pijn, dat slaat toch nergens op?!' Zei Lulu daarna.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 19:19 ]


    How far is far

    Nanna Bryndís Hilmarsdóttir
    Er kwam een vrouw binnen. Ik was nog in shock van de man met het mes, waar ze een soort preek tegen begon. 'Serieus Antonio? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar,' zei ze geïrriteerd, waarop ze een vrouw die blijkbaar Demi heette en een man die Francisco heette hard in hun gezicht sloeg. 'Hé, hou je poten thuis ja!' riep een jongen. 'Demi gaat het?' riep die andere jongen waarbij die Antonio net in zijn arm had gesneden. 'Serieus blijf van haar af ja,' voegde hij er nog aan toe. 'Hé!' riep die eerste jongen weer. Een ander meisje begon nu ook te schreeuwen. 'Wat is dit voor shit?! Doe ze geen pijn dat slaat toch nergens op?' riep ze. 'Ja inderdaad, het is al erg genoeg dat jullie ons hiernaartoe hebben gebracht!' riep ik veel dapperder dan ik me voelde. Ik kon mijn mannetje wel staan maar ik kan niks beginnen tegen twee mensen, waarvan één met een mes.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 21:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Hij heet Antonio ;))

    Antonio Giovanni

    Ik geniet van alle paniek die ik zaai. Ik ga niet in op Horan. Hij verdient mijn aandacht eigenlijk niet. Ik deed dit omdat er wel wat interessantere mensen tussen zitten. Zo mort ik toegeven Ian Somerhalder geweldig te vinden en de muziek van lulu of zoiets en armin van Buuren ook wel leuk vind. 'Serieus Angelo? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar' zegt Cheryl. Ik rol met mijn ogen. 'Ik heet Antonio, niet Angelo. Ik irriteerde me aan die blonde rat. Hij zat te schreeuwen. Maar ja... Anders verveel ik me.' Ik zie Lulu Horans wond verbinden met een riem. Geweldig. 'Mag ik die lenen? Bedankt hoor' zeg ik vals, en ik pak de riem. Ik zwaai er mee in het rond. 'Oke, de eerste die me irriteert wordt geslagen met de riem van Horan, en ik kan je verklappen dat ik hard sla. Ik loop weer naar Cheryl. 'Heb jij nog wat ideetjes?' Fluistert ze. Ik knik. 'We gaan een gezellig geheimenrondje doen zodat we de zwakke punten van onze gevangenen leren kennen. Dat is echt heel erg handig, Bella,' zeg ik. Ik heb de eigenschap om ieder meisje aan te spreken met Bella, iets wat mijn vader altijd deed. En meiden vinden het leuk. Iedereen blij. Ik verveel me altijd erg snel en wil dan altijd iemand pijn doen. Helaas voor deze gevangenen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Cheryl Wakefield

    Nadat ik Demi geslagen had kwam Niall al snel op haar afgelopen. 'Demi gaat het?' bezorgt kijkt hij haar aan. 'Serieus blijf van haar af ja!' zeg hij streng tegen mij. Ik begin spottend te lachen? Sinds wanneer hadden zij het recht om zo tegen mij te mogen praten. Al snel komen een paar andere ook overeind. 'Hé!' riepen Lulu en Liam tegelijk boos. 'Wat is dit voor shit?! Doe ze geen pijn, dat slaat toch nergens op?!' Ik kijk haar kil aan. Daarna riep Nanna ook nog is 'Ja inderdaad, het is al erg genoeg dat jullie ons hiernaartoe hebben gebracht!' Ik zucht even. Antonio rolt met zijn ogen. 'Ik heet Antonio, niet Angelo. Ik irriteerde me aan die blonde rat. Hij zat te schreeuwen. Maar ja... Anders verveel ik me.' zegt hij dan. Ik rol met mijn ogen. 'Angelo. Antonio. Whatever' mompel ik. Ik zie Lulu Horans wond verbinden met een riem. Geweldig. 'Mag ik die lenen? Bedankt hoor' zegt Antonio vals, en hij pakt de riem. Hij zwaati er mee in het rond. 'Oke, de eerste die me irriteert wordt geslagen met de riem van Horan, en ik kan je verklappen dat ik hard sla.' Hij loopt weer naar me toe. Hij knikt op mijn vraag of hij nog wat ideetjes heeft. 'We gaan een gezellig geheimenrondje doen zodat we de zwakke punten van onze gevangenen leren kennen. Dat is echt heel erg handig, Bella,' zegt hij tegen mij. Ik knik even als goedkeuring en trek dan mijn mes uit mijn zak en roep dan kwaad 'Ik zou maar oppassen met wat jullie zeggen. Jullie willen toch niet dat jullie lieve fans straks moeten rouwen omdat hun idool is vermoord?' Ik grijns even sadistisch. Ik kies mijn slachtoffer uit en loop dan naar Niall. 'Ik laat jullie wel even zien wat er gebeurd als jullie ons niet gehoorzamen' zeg ik grijnsend. Ik ga achter Niall staan en plaats mijn mes strak tegen zijn keel aan. Niet dat ik hem echt ga snijden. Ik wil alleen maar de angst groter laten worden.

    | Oh god. Faill. ^-^ |

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 20:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Niall Horan.

    Het meisje dat Niall had geslagen keek redelijk pissed naar onsallemaal. 'Ik zou maar oppassen met wat jullie zeggen. Jullie willen toch niet dat jullie lieve fans straks moeten rouwen omdat hun idool is vermoord?" zegt ze met een sadistische grijns die ik er maar al te graag vanaf wou slaan. Ze loopt naar me toe en verstijfd van angst staar ik voor me uit. 'ik laat jullie wel even zien wat er gebeurd als jullie ons niet gehoorzamen' grijnst ze en ik slik moeilijk als ik een mes strak tegen mijn keel aan voel. 'alsjebliefti k wil niet dood' piep ik als een angstig muisje. Ook die jongen kijkt vals en haalt de riem van mijn arm af en zwaait er mee rond 'Oke de eerste die me irriteerd wordt geslagen met de riem van Horan'zegt hij en ik kijk vluchti gnaar de wond die gelukkig dicht blijft doordat het lang dicht gezeten heeft. Ik slik weer moeilijk door het mes op mijn keel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    'Oke, de eerste die me irriteert wordt geslagen met de riem van Horan, en ik kan je verklappen dat ik hard sla.' zegt de ontvoerder, die dus blijkbaar Antonio heet. Ik heb geen zin in harde klappen, of striemen over mijn lichaam, dus ik houd me stil. 'Ik laat jullie wel even zien wat er gebeurd als jullie ons niet gehoorzamen.' lacht de vrouwelijke ontvoerdster vals. Ze loopt naar Niall toe en legt een mes tegen zijn keel aan. Waarom moeten ze allemaal Niall hebben? Ik krijg opeens heel erg medelijden met de jongen. Al helemaal als hij piept: 'Alsjeblieft, ik wil nog niet dood.' Van binnen raak ik volledig in paniek, wat moet ik doen? Ik kan niet toezien hoe Niall langzaam wordt vermoordt. Ik bedenk me eigenlijk geen moment en trek Niall weg van het mes. 'Sorry als ik je pijn deed.' verontschuldig ik me naar Niall toe. 'Maar dat we worden bedreigd met riemen en messen slaat nergens op.' Dan rolt er ineens een traan over mijn wang, die ik wegveeg. Sterk blijven.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Ik had geen idee wat er allemaal gebeurde, er gebeurde ook zoveel tegelijk. 'Oke, de eerste die me irriteert wordt geslagen met de riem van Horan, en ik kan je verklappen dat ik hard sla.' Zei de mannelijke ontvoerder. 'Ik laat jullie wel even zien wat er gebeurd als jullie ons niet gehoorzamen.' Zei de andere ontvoerder, en liep naar Niall toe, en zette haar mes op zijn keel. 'Wat denk je dat je gaat doen met dat ding?' Snauwde ik naar dat wijf, ze blijft met er gore poten van Niall af. Lulu liet het hier ook niet bij zitten en trok Niall bij het mes vandaan, waar ik haar dankbaar voor ben. 'Hij heeft je toch niets aangedaan of wel?' Vroeg ik aan die feeks met het mes. Ik moest echt moeite doen om me in te houden, maar als ik dat kind ging slaan, werd ik zelf ook toegetakeld, niet dat ik dat erg vind, maar dan heeft Niall niks meer aan me, en ik wou hem beschermen. Intussen kwam ik steeds dichterbij, omdat als ze iets zou doen, ik haar makkelijk af kon weren. 'Dus.. wil je in het vervolg alsjeblieft met je gore poten van mijn vriend afblijven?' Zei ik met mijn kaken op elkaar van woede, en ik keek haar vuil aan. Nog even en ik had haar ter plekken neer geslagen, maar daar heeft niemand iets aan.


    How far is far

    Francisco Lachowski

    'Serieus Antonio? Serieus? Waarom moet je nu al een snee maken? Ze zijn er net. Met een paar klappen uitdelen kom je er ook wel. Houd je spelletjes bij je voor later. Echt waar'
    Ik draaide me om en zag een meisje, of eigenlijk een vrouw, de kamer binnen komen. Ze was best mooi, maar de manier waarop ze sprak, beviel me niet.
    De vrouw kwam de kant van Demi en mij opgelopen.
    'Hoi. Ik wilde even mededelen dat jij Francisco voorlopig je zoontje en je vrouw niet meer zult zien en ook geen shoots meer zult hebben en dat jij Demi, voorlopig geen albums of nummers zult uitbrengen.'
    'Houd je bek over mijn zoontje,' siste ik agressief. Ik wilde haar eigenlijk volop slaan, maar dit leek me niet het geschikte moment.
    Toen gaf ze Demi een klap in haar gezicht. Ik deinsde wat achteruit van deze onverwachte actie.
    Daarna wendde de vrouw zich tot mij. 'En jij, wil jij ook een klap in je gezicht?'
    Voor ik überhaupt kon zeggen dat ze van mijn gezicht af moest blijven, stompte ze vol op mijn neus.
    Ik belandde op de grond en wreef over mijn pijnlijke neus. De rug van mijn hand zat onder het bloed.
    'Teringwijf,' mompelde ik.
    Iedereen snelde naar Demi. Sommige zaten ook nog bij Niall.
    Jongens, hallo. Een gewond model hier?
    Alles ging toen best wel snel, doordat ik wazige vlekken voor mijn zicht kreeg.
    Op een gegeven moment stond de man met een riem te zwaaien en de vrouw stond bij Niall. Ze stak een mes tegen zijn keel.
    Ik wilde bijna zeggen dat ze van hen af moesten blijven en mij maar moesten pakken, maar ik durfde het niet.
    Ik was te zwak.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf