• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Kendizzzzle schreef:
    Liam Payne.

    'het gaat weer' Glimlachte hij zwakjes, waardoor ik ook glimlachte. Het is fijn om te horen dat het weer wat beter met hem gaat. Niall glimlachte, omdat ik zei dat de rest ons vast al aan het zoeken zijn. Ik weet wel zeker dat dat zo is. We zijn als broers voor elkaar, en kunnen elkaar eigenlijk ook niet missen. Als we een week vrij hebben of met de kerst thuis zijn missen we elkaar altijd, en bellen of smsen elkaar dan ook regelmatig. 'Ik mis ze.' Zei ik zacht, en ik weet zeker dat hij ze ook mist. Even later liep die gast die met Nialls riem rond liep naar ons toe, en pakte mij vast. 'We gaan gezellig praten. Wees maar niet bang, ik ben erg aardig hoor. Als je gewoon meewerkt overkomt je niets ergs. Zo wel, dan zal ik maar alvast doei zeggen tegen je vriendjes,' Zei hij met een vals stemmetje, en voordat ik iets kon zeggen sleepte hij me mee naar een of andere kamer. Hij deed de deur op slot, en zette mij op een stoel en bond me vast. 'Wat ga je doen?' Snauwde ik tegen hem, ik ging echt niet aardig doen. 'Dus, vertel eens wat over jezelf. Heb je een vriendinnetje... Vriendje, of broers of zussen. En wat zijn je beste vrienden?'Vroeg hij. 'Dat hoef je niet te weten.' Snauwde ik naar hem.


    Antonio Francesco Giovanni

    'Wat ga je doen?' Ik reageer niet eens. Eigenlijk is hij mijn tijd helemaal niet waard. Maar ik heb geld nodig. Geld om de maffia te betalen zodat ze me niets aan doen. 'Dat hoef je niet te weten,' snauwt hij naar mij. Ik schud mijn hoofd afkeurend. 'Ik zal je uitleggen hoe het hier gaat. Ik stel jou een vraag. Jij antwoord eerlijk. Als je moeilijk doen - zoals nu - krijg je een snee. Als dat niet werkt, dan haal ik Horan erbij, en als je dan moeilijk gaat doen, krijgt hij een snee. En dat wil je niet, he?' leg ik uit. Soms zijn mensen zo traag van begrip. 'En omdat je nu al moeilijk doet, krijg je alvast een voorproefje,' zeg ik, en ik zet mijn mes tegen zijn wang aan. Met preciesie druk ik net hard genoeg zodat er een bloedende snee ontstaat. Ik grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Hij schud afkeurend zijn hoofd. 'Ik zal je uitleggen hoe het hier gaat. Ik stel jou een vraag. Jij antwoord eerlijk. Als je moeilijk doen - zoals nu - krijg je een snee. Als dat niet werkt, dan haal ik Horan erbij, en als je dan moeilijk gaat doen, krijgt hij een snee. En dat wil je niet, he?' Zei hij. Nee, ik wil inderdaad niet dat Niall iets overkomt, hij heeft al genoeg pijn moeten lijden. 'Je doet met mij maar wat je wilt, maar je blijft met je gore poten van Niall af!.' Snauwde ik nu weer. 'En omdat je nu al moeilijk doet, krijg je alvast een voorproefje,' Zei hij, en zette zijn mes tegen mijn wang aan, en drukte hard genoeg om ervoor te zorgen dat er een snee ontstaat. En ik slaakte een pijnlijke kreet. 'Dus, ik moet nu eerlijk antwoord geven?' Vroeg ik uitdagend.


    How far is far

    Antonio Francesco Giovanni

    'Je doet met mij maar wat je wilt, maar je blijft met je gore poten van Niall af!' roept hij. Ik grijns breed. Zwakke plek 1. 'Dus, ik moet nu eerlijk antwoord geven?' Ik vind het erg irritant dat hij nog steeds zo dapper blijft. 'Ik heb het idee dat we maar eens nog een vriend van ons erbij gaan halen. Misschien luister je als je blonde rat erbij word gehaald. Een momentje graag,' zeg ik, en ik loop naar buiten. Ik zorg ervoor dat hij absoluut niet weg kan en loop naar de andere kamer. 'Kom maar mee Horan, ik denk dat je even met je vriendje moet praten,' mompel ik, en ik grijp hem vast. Daarna gooi ik hem op de grond voor Liams voeten. Ik trap hem in zijn maag en trek zijn hoofd aan zijn haren omhoog. 'Geef nou maar antwoord, Payne. Vertel me iets over jezelf. Anders dan weet ik niet hoe heel Horan hier nog uit komt,' zeg ik, en om mijn woorden kracht bij te zetten, sla ik Horan nog met mijn vuist tegen zijn neus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Ik schrik op als Liam mee gesleurd word en stilletjes blijf ik achter met Lulu. Na een veelste lange poos gaat de deur weer open." Kom maar mee Horan ik denk dat je even met je vriendje moet praten" zegt hij Hij gooit me hard op de grond en trapt me hard in mijn maag. Met tranen in mijn ogen krimp ik ineen. Ik voel hoe hij aan mijn haar trekt en slaak een pijnlijke kreet. 'Geef nou maar antwoord, Payne. Vertel me iets over jezelf. Anders dan weet ik niet hoe heel Horan hier nog uit komt,' zeg t hij en stompt tegen mijn neus waardoor ik pijnlijk schreeuw. Mijn neus had gekraakt en nu kwam daar bloed uit. Waarom telkens ik? De rest had hooguit een klap gehad maar nee ik een snee, trap getrokken en nu dit. Ik omklem mijn neus pijnlijk en zie hoe mijn handen zich vullen met bloed en knijp mijn neusbeentje dicht en buig wat voorover.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'Ik heb het idee dat we maar eens nog een vriend van ons erbij gaan halen. Misschien luister je als je blonde rat erbij word gehaald. Een monentje graag.' Zei hij. 'Nee! Blijf met je poten van hem af!' Schreeuw ik hem achterna als hij de deur uit loopt om Niall te halen. Even later was hij terug met Niall en gooide hem voor neer voor mijn voeten. Hij trapte hem in zijn maag, waardoor Niall pijnlijk kreunde. Later trok hij hem aan zijn haren omhoog. 'Geef nou maar gewoon antwoord Payne. Vertel eens iets over jezelf. Abders dan weet ik niet hoe heel Horan hier nog uitkomt.' Zei hij, en gaf Niall een harde stomp tegen zijn neus aan. 'Niall!' Schreewde ik, ik wou nou niets liever dan mijn vriend helpen en troosten want hij heeft erg veel pijn door mij. Nialls neus bloedde nu erg, en hij hield met zijn vingers zijn neus dicht zodat het ophield met bloeden. 'Laat hem met rust! Doe maar wat je wil met mij, maar laat hem met rust! Hij heeft je niets gedaan!' Zei ik. 'En als je echt antwoord wil op je stomme vraag, ik heb geen vriendin, ik heb twee zussen, en Niall, Louis, Harry, en Zayn zijn mijn beste vrienden.' Zei ik gauw zodat hij Niall niet nog meer pijn zou doen. 'Nu blij?' Zei ik nogal sarcastisch, wat ik misschien beter niet had kunnen doen, maar ik kon me niet inhouden.


    How far is far

    Antonio Francesco Giovanni

    'Laat hem met rust! Doe maar wat je wil met mij, maar laat hem met rust! Hij heeft je niets gedaan! En als je echt antwoord wil op je stomme vraag, ik heb geen vriendin, ik heb twee zussen, en Niall, Louis, Harry, en Zayn zijn mijn beste vrienden,' zegt hij. Ik knik. 'Het helpt niet om boos op me te worden, dan ga ik deze jongen nog harder slaan,' zeg ik, en ik sla Horan nog een keer zin zijn gezicht. Het voelt goed om iemand te slaan. 'En van wie hou je het allermeest? En niet liegen, want ik weet wanneer je liegt, en dan gooi ik Horan hier hard met ijn hoofd tegen de muur. En ik ben erg sterk,' zeg ik. 'Nu blij?' zegt hij sarcastisch. Ik maak een afkeuren geluidje. 'Denk aan je manieren, Payne!' zeg ik vals, en ik trap Niall nog een keer in zijn maag. Daarna kijk ik Payne aan. 'Weet je wat? Ik heb een leuk ideetje. Jij denkt dat je mij aankunt, dus dan kan je deze slappe Horan ook aan. Trap Horan eens hard in zijn maag! Doe maar!' zeg ik. Er is niets pijnlijker dan iemand pijn doen waarvan je houdt. Dit is een soort van martelmanier waarop je je slachtoffers aan de praat kan krijgen. 'Schop Horan maar! Dan ben ik vrolijk!' Misschien is het niet echt eerlijk tegenover Horan, maar ik hou ervan om mensen pijn te zien lijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall Horan

    Het helpt niet om boos op me te worden, dan ga ik deze jongen nog harder slaan,'zegt hij en ik slaak een kreet als hij me weer in mijn gezicht stompt. 'En van wie hou je het allermeest? En niet liegen, want ik weet wanneer je liegt, en dan gooi ik Horan hier hard met zijn hoofd tegen de muur. En ik ben erg sterk,' Angstig kijk ik hem aan, nee dat wou ik niet 'Nu blij?' zegt hij sarcastisch.. 'Denk aan je manieren, Payne!' Ik slaak een nieuwe schreeuw als hij me in mijn maag trapt en klap weer dubbel en begin te hoesten 'Weet je wat? Ik heb een leuk ideetje. Jij denkt dat je mij aankunt, dus dan kan je deze slappe Horan ook aan. Trap Horan eens hard in zijn maag! Doe maar!'zegt hij, oke er was echt goed iets mis in zijn hoofd.. 'Schop Horan maar! Dan ben ik vrolijk!' 'alsjeblieft nee' smeek ik pijnlijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'En van wie hou je het allermeest? En niet liegen, want ik weet wanneer je liegt, en dan gooi ik Horan hier hard met zijn hoofd tegen de muur. En ik ben erg sterk,' Zei hij 'Oke, oke, ik zeg het al, laat hem alsjeblieft met rust.' Smeekte ik hem. 'Ik houd het meest van Niall, ik zou nooit zonder hem kunnen. Ook niet zonder de rest.' Zei ik. Het is ontzettend moeilijk te kiezen, maar met Niall kon ik alles delen, en had ik de grootste lol. 'Denk aan je manieren, Payne!' Zei hij, en hij trapt Niall weer in zijn maag. Niall klapt dubbel, en begon te hoesten. 'Sorry, laat hem alsjeblieft met rust!' Zei ik smekend. 'Weet je wat? Ik heb een leuk ideetje. Jij denkt dat je mij aankunt, dus dan kan je deze slappe Horan ook aan. Trap Horan eens hard in zijn maag! Doe maar!' Zei hij. 'Ben jij wel helemaal goed in je hoofd?! Ik ga mijn beste vriend niet trappen.' Zei ik. 'Schop Horan maar! Dan ben ik vrolijk!' Zei hij. 'Nooit' Mompelde ik. 'alsjeblieft nee' Smeekte Niall pijnlijk. 'Nee, natuurlijk doe ik dat niet Niall.' Zei ik. 'Je bent mijn beste vriend.' Zei ik daarna.


    How far is far

    [Wowie, ik reageer zo. Nog even bijlezen.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Antonio Francesco Giovanni

    'Oke, oke, ik zeg het al, laat hem alsjeblieft met rust,' smeekt hij opnieuw. Ik word echt ziek van zijn bezorgdheid. 'Ik hou het meest van Niall, ik zou nooit zonder hem kunnen. Ook niet zonder de rest,' zegt hij. Geweldig. Ik heb zijn zwakke punt hier in mijn handen. Hij probeert weer ervoor te zorgen dat ik Horan met rust laat. Nee dus. 'Ben jij wel goed in je hoofd?! Ik ga mijn beste vriend niet trappen,' zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben inderdaad ziek in mijn hoofd. Ik ben sadistisch. Ja, dat is nou eens pech voor jou. En jij gaat hem nu trappen,' zeg ik bedreigend. Ze praten wat sensitive stuff, maar ik negeer het. Ik smijt Horan tegen de muur aan en trek mijn mes. Ik pak zijn arm voor me en steek mijn mes er vol in. Ik duw door het vlees heen. Ik geniet van de pijn. 'Kom op nou Payne! Ik kan mezelf niet in bedwang houden! Ik wil iemand pijn doen, en als jij Horan nou hard schopt, dan ga ik wel iemand anders pijn doen. Dus kom op, een beetje sadisme is altijd goed!' Ik veeg het bloed van mijn mes af aan Paynes shirt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lulu Antariksa

    Liam werd meegesleept, waar ik erg bang van werd. Ik stak mijn vingers in mijn oren zodat ik niet hoorde wat er werd gezegd, want ik zou mezelf nog wat aandoen als ik zag wat Antonio met Liam deed. Heel opeens werd Niall van me weggetrokken, naar Liam toe, waarschijnlijk. 'Wat is dit?' riep ik bang, waarna ik op het luik bonkte. 'Hallo? JIJ KLOOTZAK BLIJF VAN ZE AF.' Ik hoorde wat gedempte schreeuwen, wat me erg bang maakte. 'Neem mij dan!'

    [Sorry dat hij te kort is. Ik hoop dat het niet veel uitmaakt. Ik moet me omkleden, dus ik moest even snel aanpassen.]

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 20:32 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    'Ik ben inderdaad ziek in mijn hoofd. Ik ben sadistisch. Ja, dat is nou eens pech voor jou. En jij gaat hem nu trappen,' Zei hij bedreigend. 'Kom op nou Payne! Ik kan mezelf niet in bedwang houden! Ik wil iemand pijn doen, en als jij Horan nou hard schopt, dan ga ik wel iemand anders pijn doen. Dus kom op, een beetje sadisme is altijd goed!' Zei hij. 'Ga je zelf dan lekker pijn doen. Waarom moet je Niall hebben? Laat die jongen gewoon met rust.' Zei ik. Hij smijt Niall tegen de muur aan, en hij pakte zijn arm en stak zijn mes er in, 'Niall! Laat hem met rust! Het gaat me niet om mij, maar om hem, hoe kan ik hem ooit trappen zonder hem pijn te doen?' Zei ik hysterisch. Ik zou alles doen om Niall te redden. Hij kwam naar me toe, en veegde het bloed van zijn mes aan mijn shirt af. Die spoort echt niet.


    How far is far

    [Lulu is niet bij Antonio, Niall en Liam]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Whoo, ok, ik verwijder mijn post zo, moet eerst even omkleden. Ik vind wel een moment waarop ik inspring.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Antonio Francesco Giovanni

    'Ga je zelf dan lekker pijn doen. Waarom moet je Niall hebben? Laat die jongen gewoon met rust.' Ik kijk naar Payne. 'Luister, Payne. Ik ben hier niet om naar jullie valse gezang te luisteren. Ik ben al mijn hele leven crimineel, ik weet precies hoe ik mensen het beste kan martelen, ze zoveel pijn kan laten lijden zodat ze dood willen zijn. Dit is enkel het begin. Ik geef je verdomme een kans om misschien wel zijn leven te redden, en jij zegt dat een trap pijn doet? Serieus Payne, ik weet niet hoe jij mij gaat overleven,' mompel ik. Ik loop naar Horan. 'Weet je wat? Ik laat jou kiezen. Wil je door mij gemarteld worden tot dat je dood wil, of getrapt worden door Payne? Het is jou keuze,' zeg ik. Het is zo geweldig je slachtoffers pijn te laten lijden door een keuze.


    Spoiler alert: you will save yourself