• Tien beroemdheden worden op ieder een verschillende manier meegenomen door twee ontvoerders. Ze worden tegen hun wil in naar een huis vervoerd waarvan iedereen denkt dat het er spookt. Dit is echter allemaal onzin, wel is het vervallen huis omgetoverd tot in één groot martelgebouw. De ontvoerders vragen voor elk beroemdheid een gelijk hoeveelheid miljoen dollar. Maar het is onmogelijk te betalen dus zullen de mensen nog wel een tijdje gevangen blijven, maar of dat nou zo leuk is. Als iemand de ontvoerders tegenwerkt of als iets hun niet zint wordt die beroemdheid gemarteld op een gruwelijke wijze. Zo moeten ze het proberen vol te houden, met ruzies, liefdes en een hoop pijn.


    Rollenverdeling

    Ontvoerders
    VOL


    - Cheryl Wakefield • HaIcyon
    - Antonio Francesco Giovanni • xZiall

    Beroemdheden

    - Adam Lambert • MissKaulitz6
    - Francisco Lachowski • Jaymes
    - Liam Payne • Kendizzzzle
    - Taylor Swift • xZiall
    - Ian Somerhalder • Koena
    - Lulu Antariksa • SnowHeart
    - Demi Lovato • Imagines
    - Niall Horan • IrishNialler
    -
    -

    Regels

    • Hele bands zijn niet toegestaan. Maximaal twee bandleden.
    • Minimaal vijf regels, dit is om te voorkomen dat iemand niet gaat reageren vanwege te weinig inspiratie.
    • Maximaal twee rollen.
    • Je mag personages reserveren. Deze reservering blijft 48 uur staan.
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    • 16+ mag, al is het niet echt logisch in de situatie waarin de celebs zich bevinden.
    • Naamsveranderingen alsjeblieft doorgeven.
    • Schelden mag in het verhaal zelf. Schelden op elkaar vind ik niet zo netjes, dus laten we dat dan ook niet doen.
    • Na twee waarschuwingen in het praattopic, bijvoorbeeld door seksueel getinte berichten of schelden, zet ik je uit de RPG.
    • Off-topic niet in het speeltopic plaatsen. Hiervoor maak ik een apart praattopic.
    • Niet geheel onbelangrijk. Geniet ervan.
    • Het originele idee komt van Fergie, maar omdat zij al langer dan een maand niet online is geweest, heb ik besloten een nieuw topic aan te maken. Hier kun je haar rollentopic vinden.

    • Praattopic

    Start
    • Iedereen begint bij het beschrijven van hun ontvoering. Hierna komen ze allemaal in de kelder terecht.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 20:05 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niall Horan

    Nog steeds verstijfd eas ik en ineens werd ik weg getrpkken. 'Sorry als ik je pijn deed.' verontschuldigd Lulu zich. " dankje dat je me weghaalde" zeg ik zacht'Maar dat we worden bedreigd met riemen en messen slaat nergens op.' uk knik " het slaat inderdaad nergens op".liam gaat even flink tekeer over dat ze van me af moeten blijven en mey rust moeten laten. De man waar net wat over een vrouw en kind geschreeuwt werd was woedend wat ik begreep. Ik vond het zielig dat zijn zoontje zijn papa misschien wel niet meer zal zien. Ineens uit het niets begonnen se muren in razende tempo op me af te komen en ik schreeuw met groote het uit. ' houdt ze tegen!' roep ik angstig en blijf starend naar de muren kijken terwijl mijn ademhaling overgaat op hyperventilaie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    'Sorry als ik je pijn deed.' Verontschuldigde Lulu zich. "dankje dat je me weghaalde" Zei Niall zacht. 'Maar dat we worden bedreigd met riemen en messen slaat nergens op.' Zei Lulu. Niall knikte, en ik ook. "het slaat inderdaad nergens op". Zei hij daarna. 'houdt ze tegen!' Riep Niall angstig. Hij blijft naar de muren staren en zijn ademhaling sloeg over in hyperventilatie. Ik liep naar hem toe. 'Rustig Niall, er is niks aan de hand. De muren staan nog gewoon waar e net ook stonden.' Kalmeerde ik hem. Waarom moesten die ontvoerders Niall toch altijd hebben. Dacht ik terwijl ik naar de grote snee in zijn arm keek, die weer bloedde omdat die ene ontvoerder zo nodig die riem moest pakken.


    How far is far

    Niall Horan

    Rustig Niall, er is niks aan de hand. De muren staan nog gewoon waar e net ook stonden hoor ik iemand zeggen.vaag herkende ik de stem als Liam. " nee kijk ze komen hierheen" roep ik bangig en ook mijn lihaam begint te trillen terwijl de hyperventilatie steeds erger word. ' Li pas op' schreeuw ik. Alles begint te duizelen in mijn hoofd. Waarschijnlijk de angst gecombineerd met een kleine ruimte had de aanval in zijj werking gezet. Wild begin ik met mijn armen te spartelen om de muren van me weg te houden. Mijn ene arm doet een verschrikkelijke pijn maar het was dit of tussen de muren vast zitten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Liam en Niall waren het beide met me eens dat dit gewoon niet kon. Opeens begon Niall te hyperventileren. 'Hou ze tegen!' gilde hij, terwijl hij naar de muur staarde. Ik begreep meteen wat hij bedoelde, hij kreeg een claustrofobische aanval! 'Rustig Niall, er is niks aan de hand. De muren staan nog gewoon waar ze net ook stonden.' probeerde Liam de jongen te kalmeren, terwijl Niall begon te hyperventileren. 'O, god.' Opeens viel me op dat de snee nog bloedde. 'Eh… Niall, adem eens rustig.' probeerde ik, net zoals Liam. 'Ga met mijn ademhaling mee.' Ik ademde diep in, diep uit, zodat Niall met me mee zou ademen en rustig zou worden. 'Adem in, adem uit.' Ik legde het met bloed doordrenkte doekje, dat ik nog steeds vast had, opnieuw op Niall's arm, waarna ik zachtjes 'Ssst…' siste.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan, ik vind dat dit goed voor ,mmn nederlands isXD

    Niall

    . 'O, god.' Hoor ik zacht 'Eh… Niall, adem eens rustig.' probeerdLulu'Ga met mijn ademhaling mee.' Ze ademd diep in en uit en ik probeer mee te doen en langzaam word mijn ademhaling wat rustiger.. 'Adem in, adem uit.' Ik voel wat natigs op mijn arm, waarschijnlijk was mijn wond weer open gegaan 'Ssst…' hoor ik en lamgzaam word ik rustiger. Ik knipper een paar keer mijn ogen en staar naar voren en laat me slapjes tegen Lulu vallen. " ik wil hier zo graag weg" zeg ik zacht en begin te huilen uit het niets. Een schaamde ik me voor Demi maar bedacht me dat ze wist dat ik emotioneel was, daarbij was dit wel een reeenom te huilen en bang te kunnen zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lulu Antariksa

    Gelukkig ademt Niall al snel wat rustiger. 'Goed zo,' lachte ik. Opeens begon hij te huilen en hij liet zich tegen me aan vallen. Met het doekje nog op de snee wrijf ik met mijn andere hand over Niall's rug. 'Hè, het gaat zo weer een beetje, toch? Liam is er, ik ben er, ook al ken je mij niet zo goed, en Demi is er ook.' Ik haal mijn hand van Niall's rug en woel door zijn blonde haar. 'Ja, ik zag het wel, hoor.' Daarna herpak ik mezelf. 'Verkeerde moment.' Ik begin weer met wrijven, waarna ik nog eventjes 'ssstt…' zeg. 'Ik wil hier ook weg. En ik weet zeker dat we binnenkort gewoon weer thuis zijn.' Toen vielen de waterlanders ook over mijn ogen, wat ik eigenlijk niet wilde. Maar nu ik zag waar ze tot in staat waren, kon het me niks meer schelen. Ik bleef maar huilen, niks zeggend.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Niall Horan

    Goed zo,' lachte ze waarna ik begin te huilen.. 'Hè, het gaat zo weer een beetje, toch? Liam is er, ik ben er, ook al ken je mij niet zo goed, en Demi is er ook.' Ik voelde haar hand eerst over mijn rug en woelt door mijn haren. 'Ja, ik zag het wel, hoor.' Ik bloos even en glimlach zwakjes'Verkeerde moment.' 'ssstt…''Ik wil hier ook weg. En ik weet zeker dat we binnenkort gewoon weer thuis zijn.' Toen begon ze ook te huilen en snikkend knuffelik haar wat terug. " ik ben bang, ik heb het gevoel dat de mes en riem maar het begin zijn maar dat het nog veel erger word" snif ik verdrietig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne.

    Terwijl ik een uitgang probeerde te vinden in de donkere kamer, stelde Lulu hem gerust, en ze drukte het doekje weer tegen zijn arm aan. Toen ik de hele kamer door was geweest om een uitweg te zoeken liep ik weer naar Lulu en Niall toe, ik had natuurlijk geen uitgang gevonden. 'He, Niall gaat het weer een beetje?' Vroeg ik bezorgd aan hem, en gaf hem een knuffel. 'Ik weet zeker dat Paul en de rest ons komen zoeken.' Zei ik om hem een beetje hoop te geven. Ik had nu echt medelijden met mijn beste vriend. Waarom moesten ze hem altijd hebben. Had mij dan iets aangedaan.


    How far is far

    Niall

    Ik kijk even naar Liam die zoekend rond loopt maar naar wat hij zocht geen idee. 'He, Niall gaat het weer een beetje?' vraagt hij bezirgd en gaat naast me zitten en knuffelt me. Ik knik ' het gaat weer' glimlach ik zwakjes. 'Ik weet zeker dat Paul en de rest ons komen zoeken.' ik glimlach even. Oh wat had ik er veel voor over om Paul zijn streng heid mee te mogen maken. Ik miste Louis zijn drukke flauwe gekkigheid . En Hazza met zijn vrouwen en katten en zijn ubersloom gepraat. Maar ik miste Zayn ook. Met hem had ik eem even sterke band als met Liam. Niet dat ik de rest niet mog maar iedereen had wel een voorkeur. Ik zou er heel wat voor over hebben om Zayns stinkende rook te mogen ruiken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Antonio Francesco Giovanni

    Ik knik en loop de kamer rond. Ik zie dat Payne samen met Lulu en Horan aan het praten is. Horan heeft voor vandaag al wel genoeg mee gemaakt. Ik ga Payne straffen. Ik loop naar ze toe en pak Payne vast. 'We gaan gezellig praten. Wees maar niet bang, ik ben erg aardig hoor. Als je gewoon meewerkt overkomt je niets ergs. Zo wel, dan zal ik maar alvast doei zeggen tegen je vriendjes,' zeg ik met een vals stemmetje. Ik heb daar al lang op geoefend en nu kan ik het stemmetje al zo dat je er bijna kippenvel van krijgt. Ik pak Payne vast en sleur hem mee naar buiten. Na de kamer waar ze opgesloten zijn, zijn een heleboel kamertjes. Zelfs al zouden ze uit de kamer kunnen komen - die erg goed beveiligt is -, dan zouden ze nog steeds verdwalen. Ik doe de deuren van een kamertje op slot. Er staat een stoel. Ik zet Payne erop en bind hem vast. 'Dus, vertel eens wat over jezelf. Heb je een vriendinnetje... Vriendje, of broers of zussen. En wat zijn je beste vrienden?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'het gaat weer' Glimlachte hij zwakjes, waardoor ik ook glimlachte. Het is fijn om te horen dat het weer wat beter met hem gaat. Niall glimlachte, omdat ik zei dat de rest ons vast al aan het zoeken zijn. Ik weet wel zeker dat dat zo is. We zijn als broers voor elkaar, en kunnen elkaar eigenlijk ook niet missen. Als we een week vrij hebben of met de kerst thuis zijn missen we elkaar altijd, en bellen of smsen elkaar dan ook regelmatig. 'Ik mis ze.' Zei ik zacht, en ik weet zeker dat hij ze ook mist. Even later liep die gast die met Nialls riem rond liep naar ons toe, en pakte mij vast. 'We gaan gezellig praten. Wees maar niet bang, ik ben erg aardig hoor. Als je gewoon meewerkt overkomt je niets ergs. Zo wel, dan zal ik maar alvast doei zeggen tegen je vriendjes,' Zei hij met een vals stemmetje, en voordat ik iets kon zeggen sleepte hij me mee naar een of andere kamer. Hij deed de deur op slot, en zette mij op een stoel en bond me vast. 'Wat ga je doen?' Snauwde ik tegen hem, ik ging echt niet aardig doen. 'Dus, vertel eens wat over jezelf. Heb je een vriendinnetje... Vriendje, of broers of zussen. En wat zijn je beste vrienden?'Vroeg hij. 'Dat hoef je niet te weten.' Snauwde ik naar hem.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 17:48 ]


    How far is far

    [ Sorry, post aangepast, ik had de post van Antonio niet gezien xd]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [ Sorry, post aangepast, ik had de post van Antonio niet gezien xd]
    [het laatste stukje is n beetje raar...]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Oeps.. ik verbeter het had t niet gezien, ik faal echt xdd]


    How far is far

    [Verbeterd ^^]


    How far is far