• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn tand doet zoveel pijn en ik wil niet naar de tandarts want de tandarts is zo eng.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Verdorie, ik heb de hik en het wil maar niet stoppen.
    Het begint eigenlijk best pijn te doen.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    Verdorie, ik heb de hik en het wil maar niet stoppen.
    Het begint eigenlijk best pijn te doen.(no_chears)


    Ik heb de hik, ik heb de hik. Ik geef de hik aan een anderman, die de hik verdragen kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naerys schreef:
    Verdorie, ik heb de hik en het wil maar niet stoppen.
    Het begint eigenlijk best pijn te doen.(no_chears)
    Normaal moet het helpen om je adem in te houden, twee keer te slikken en dan traag uit te ademen door je neus. Helpt altijd bij mij :')

    swaohb-0 gv34-0 pi8p]h
    hjg2

    En toen ging mn kat op mn toetsenbord zitten en werd het scherm wit.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 16:07 ]


    Stenenlikker

    This.... This is so beautiful :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Godzijdank, het is eindelijk weekend. Mocht ook wel na deze lange en vermoeiende dagen.

    Jippie, mijn email is geblokkeerd...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Weekend... (:


    :)

    Ik geef economie op, ik haal er toch nooit een voldoende voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De ene keer zeg je dat je van me houd. De andere keer laat je niet eens zien dat je van me houd of dan besta ik niet meer voor je...


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn hoofd D:
    What did I do?


    Deep inside, I've never felt alive

    Kom je ook even beneden.. Hoor je gelijk dingen die je niet wil horen..
    En ik weet de halve waarheid erachter.. Damn.. Word nog gezellig..

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 17:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gvd ik wil ook pizza, geen ranzige worteltjes.


    26 - 02 - '16

    Gimme that room. :Y) It's so fluffy!


    "Well, well. Look who we've got here!"