• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Damn, ik begin weer koppijn te krijgen.


    'Darling, just hold on'

    Okay Gail. Nog maar 2 tentamens. Je kunt het!


    -

    Niemand kan ooit meer zeggen dat ik verslaafd ben. Na meer dan een jaar roken (eerst sigaretten, nu al 4 weken een e-sigaret) heb ik nu al een hele week niks meer gerookt (niet vrijwillig, mijn e-sigaret is kaduk) en ik heb nergens last van. Wat heb ik toch een geweldig lichaam. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2013 - 12:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ook ja... En het zal wel snel uitverkocht zijn.


    IK GA OOK. Waarschijnlijk dan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Honger...


    Your make-up is terrible

    Tomurinson schreef:
    Damn, ik begin weer koppijn te krijgen.

    Fuzzy sawyer, funny sawyer, sawyer sawyer lock


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik MOET echt iemand vinden die meegaat naar Pearl Jam.

    Noodzaak.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mam als ik 18 ben hoef ik geen horloge hoor. Geef me maar een Chanel tas :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je bent online! Beter reageer jij ook eventjes... xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Deilia schreef:
    (...)

    IK GA OOK. Waarschijnlijk dan.


    Yeaah. :Y)
    Ik stress echt over die voorverkoop. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat een rotvak. Ik snap er helemaal niets meer van terwijl ik het vandaag geleerd wilde hebben ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Vandaag ben ik een jaar samen met mijn vriend. Lekker samen gourmetten vanavond.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    ^Gefeliciteerd. (:

    OT: Ik heb zo'n zin in vanavond.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    You're strong girl.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.