• Niall Horan,Liam Payne,Harry Styles,Louis Tomlinson, Zayn Malik en Logan Lerman zitten allemaal op een kostschool,met 6 andere meiden. De school heeft kleine les lokalen,2 persoons slaapkamers,een keuken,2 badkamers,een woonkamer,een toilet en al die andere kamers die je nodig hebt. Iedereen zit daar omdat hij of zij een probleem heeft. Maar ze willen het niemand vertellen. Worden ze bevriend of niet? Ontstaat er liefde?

    De jongens: [6/6] VOL

    - Niall James Horan: SnowHeart
    - Liam James Payne: Kendizzzzle
    - Harry Edward Styles: Petals
    - Louis William Tomlinson: Sk8terBoy
    - Zayn Javadd Malik: xZiall
    - Logan Wade Lerman: SuperTOMMO


    De meisjes: [5/6]

    - Maxim Louise la Rue SuperTOMMO
    - Danielle Rose Jaspers xZiall
    -
    -Quinn Linette Monroe. Heap
    - Brandy Alicia Martinez. Kayal
    - Jade Abigail Morgan RubinRed


    De bazen enzo!

    - Huisbaas: Alexander Rozenveld
    - Kokkin/Schoonmaakster: Elis McFly
    - Hoofd van de school: Dan van der Berg
    - Onderhoofd van de school: Amber Romero


    Regels:
    - Alleen ik(SuperTOMMO) maak topics aan,en anders vraag ik iemand.
    - Schrijf minstens 5 regels lang. Dat houdt de inspiratie omhoog!
    - Naamsveranderingen door geven graag.
    - Niet iemands anders personage besturen!
    - Naam van je karakter er boven houden.
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - OOC(Out Of Character) tussen haakjes; {} - [] - () - Welke je kan bedenken
    - Rollen blijven 4 dagen staan,daarna komt die vrij.
    - Als je een tijd niet kan reageren geef dat dan alsjeblieft door!


    BELANGRIJK!
    Jongens die al op de kostschool zitten:
    - Harry Edward Styles
    - Logan Wade Lerman
    - Zayn Javadd Malik
    Nieuwe jongens:
    - Liam James Payne
    - Niall James Horan
    - Louis William Payne

    Meisjes die al op de kostschool zitten:

    - Jade Abbigail Morgan
    - Brandy Alicia Martinez
    Nieuwe meisjes:
    - Maxim Louise la Rue
    - Danielle Rose Jaspers
    - Quinn Linette Monroe.

    Kamer genoten:
    Harry Styles and Zayn Malik
    Logan Lermand and Louis Tomlinson
    Liam Payne and Niall Horan

    Kamer genoten:

    Jade Morgan en Quinn Monroe
    Danielle Jaspers en Brandy Martinez
    Maxim la Ruel


    De school en het huis vanbinnen: (De stijlen zijn anders maar nou en!)

    De slaapkamers(Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen spullen erin staan):


    De badkamers:


    De eetkamer en keuken:


    De woonkamer:


    De lokalen:



    Het begin:

    De nieuwe kinderen zijn er net 1 dag. Het is nog weekend dus ze hebben nog geluk. De ontmoeting met hun kamergenoot verliep best goed. Toch vinden de nieuwe kinderen het nog wel spannend. Iedereen probeert nog steeds hun probleem voor zich te houden. Wat wel moeilijk kan worden. Word iedereen bevriend? En komt er liefde? Of gaan ze elkaar haten?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:29 ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Liam Payne.

    Er vormde een grijns rond zijn lippen. Hij knikte op mijn voorstel, en legde daarna zijn arm op mijn schouder. Wauw, dit is best awkward. Een paar seconden geleden mepte we elkaar bijna dood, en nu zijn we ineens een soort van.. vrienden. 'Ik vind het prima, met wie deel jij je kamer?' Vroeg hij aan me, en boorde zijn smaragd groene ogen in die van mij, waardoor mijn wangen automatisch weer rood kleurden, damn it, waarom bloos ik zo snel? Dat had ik bij alles wel, ook as er midden in de les iets aan me gevraagd word door de leraar, en ik erger me er dood aan. Of kwam het omdat hij zo lief lachte? Die gedachte zette ik als snel uit mijn hoofd, want voor mij sloeg het nergens op. Goeie vraag trouwens, met wie deel ik mijn kamer? Nemo? Neil? Nils? Het was iets met een N. Niall? Ja, dat was het. 'Ik deel mijn kamer met Niall, en jij?' Vroeg ik aan hem, terwijl ik het nu ook met mijn ogen in die van hem boorde. Als hij het zo kan spelen kan ik het ook zo, en er vormde zich een kleine grijns rond mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 21:25 ]


    How far is far

    (Mijn topics.. Wat heb ik gemist en kan ik doen met Lou?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Niall is alleen op zijn kamer, Lou kan per ongeluk de verkeerde kamer binnenkomen?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    ( Prima (; )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik greep naar mijn hoofd en liet mijn blik door de gang glijden. Het was hier mijn tweede dag en ik moest zeggen dat het wel eventjes slikken was. Niet zozeer door de mensen, oké misschien ook wel, maar het was ook lang geleden dat er zoveel mensen bij elkaar waren. Dat ik me tussen zoveel mensen bevond. Het laatste zorgde er namelijk voor dat ik niet alle gevoelens van andere kon uitsluiten. En alles bij elkaar kon toch zorgen voor een behoorlijke hoofdpijn, het feit dat je aan het denken word gezegd, maar je moest ook oppassen dat je -je mond moest houden.
    Een zucht rolde over mijn lippen, om naar een deur toe te lopen en deze open te trekken. Ik wist op dit moment echt niet meer wat mijn kamer was, want mijn richtingsgevoel daar zaten gaten in, net als in mijn geheugen. Ik wist wel met wie ik hem deelde, alleen dat was natuurlijk weer een ander verhaal.
    'Sorry, ik ben een beetje de weg kwijt,' mompelde ik, de deur eenmaal opengegooid en ziende dat er een blonde jongen in de kamer zat. Mijn blik sloeg ik neer terwijl mijn wangen langzaam knalrood werden. Dat was mijn kamergenoot niet, dus dit mijn kamer ook niet. 'Maar wat zit je hier alleen,' gooide ik er nog achteraan, om nog roder te worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brandy Alicia Martinez

    'Ja ene ermm....Louis. Alleen ik heb nog niet met hem gepraat. Als hij me lastig gaat vallen heeft hij geen leuke tijden hier.' beantwoorde hij me en ik knik. 'Succes dan maar.' mompelde ik. 'Dat kind bij mij op de kamer... Ik haat haar nu al. Gaat ze gisteravond even doen alsof ze de baas is, maarja. Ik heb haar gewoon de waarheid verteld. Mhm, so close bij een paar klappen.' Zei ik. 'Oeh,niet te geweldadig hé Brandy?' Grinnikt Logan en ik lach even. 'Alleen als ze het uitlokt.' zeg ik. 'Volgens mij hebben Harry en Zayn nog geluk...'Mompelt hij zacht en knik. 'Zoals altijd.' mompel ik. 'Mooi plekje heb je hier.'Lacht hij kort en ik knik grijnzend. 'Je zit droog met de regen, leraren zien je niet en de meesten hier kunnen niet eens 2.5 meter omhoog klimmen.' grijns ik.


    El Diablo.

    Quinn Monroe.
    De jongens praatten over opnieuw starten, en vervolgens deden ze ineens heel erg klef. In rolde weer met mijn ogen, en trapte mijn sigaret ook uit. "Hey, lesbo's. Als julie klaar zijn, zullen we dan even wat anders gaan doen dan elkaar zwoel aankijken en blozen? Want ik begin me een beetje te vervelen nu jullie elkaar niet meer in elkaar slaan." Ik grijnsde breed naar de twee.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    'Met Zayn, maar denk maar niet dat je net hem iets leuks kan beleven.' Toen hij mijn truc herhaalde bleef ik hem aankijken met een emotieloos gezicht, denk maar niet dat me zo gemakkelijk omkreeg. 'Hey, lesbo's. Als julie klaar zijn, zullen we dan even wat anders gaan doen dan elkaar zwoel aankijken en blozen? Want ik begin me een beetje te vervelen nu jullie elkaar niet meer in elkaar slaan,' zei Quinn grijnzend en ik rolde met mijn ogen. 'Stoer, ik wist niet dat ik een vrouw was. Mijn hele leven is een leugen!' zeg ik overdreven dramatisch, om daarna terug te grijnzen. 'Maar je hebt gelijk, ik verveelde me een stuk minder toen ik hem in elkaar sloeg. Dus ik ga de rest van de nieuwe hier checken, te beginnen met die Niall. Ik neem niet aan dat jullie mee willen aangezien jullie ook nieuw zijn maar ga gerust mee,' ging ik droogjes verder en liep richting de slaapkamers. Ik had die, wat was het ook alweer? Horan gister al gezien bij de introductie, en dat overduidelijk gebleekte haar kon je absoluut niet missen. Maar in de deuropening van zijn en Liam's kamer zag ik toch echt iemand anders staan. 'Verdwaald?' vroeg ik geamuseerd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    'Met Zayn, maar denk maar niet dat je net hem iets leuks kan beleven.' Antwoordde hij, en ik knikte. Ik heb mijn kamergenoot nog niet eens gezien. 'Hey, lesbo's. Als julie klaar zijn, zullen we dan even wat anders gaan doen dan elkaar zwoel aankijken en blozen? Want ik begin me een beetje te vervelen nu jullie elkaar niet meer in elkaar slaan,' Zei Quinn grijnzend, waardoor ik grinnikte. Het klonk wel grappig. Harry rolde met zijn ogen. 'Stoer, ik wist niet dat ik een vrouw was. Mijn hele leven is een leugen!' Zei hij dramatisch, en grijnsde terug. 'Maar je hebt gelijk, ik verveelde me een stuk minder toen ik hem in elkaar sloeg. Dus ik ga de rest van de nieuwe hier checken, te beginnen met die Niall. Ik neem niet aan dat jullie mee willen aangezien jullie ook nieuw zijn maar ga gerust mee,' Ging hij verder, en liep richting de slaapkamers. 'Ik ga wel mee, aangezien ik mijn kamergenoot nog niet eens gezien heb.' Zei ik naar de waarheid. Er stond een jongen in de deur opening van onze kamer, wat blijkbaar niet Niall was, gezien Harry zijn reactie. 'Verdwaald?' Vroeg hij geamuseerd aan de jongen.


    How far is far

    [Kunnen we met een les beginnen of een tijdsprong maken ofzo? Ik heb niet echt veel te doen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {wat heb ik gemist? ik wist niet dat het topic geopend was ;) In ieder geval, wat is er gebeurd??}


    The Sky's awake, so I'm awake. And I want to play!

    (IrishBoss -> Sk8erBoy)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (srry schrijf me uit, heb te weinig tijd srry )


    Do what you love, love what you do

    [ Ik zal waarschijnlijk tot en met het maandag niet reageren. ]


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Niall James Horan

    Max had me naar mijn kamer begeleid, waarna ik op het best opgemaakte bed ging zitten, zodat het wat minder net opgemaakt was. 'Sorry, ik ben een beetje de weg kwijt…' De deur was opengesmeten en er stond een jongen in de deuropening. 'Oh, eh… maakt niet uit hoor…' bloosde ik. 'Maar wat zit je hier alleen!' zei de jongen. Ik knikte maar. 'Jep. Mijn kamergenoot is er niet. Li… nog iets.' Ik probeerde me hard te herinneren hoe de jongen heette met wie ik op een kamer zat, maar er kwam geen naam in mijn hoofd. Op dat moment besefte ik me dat ik vast onbeleefd was, dat de jongen me een schoft vond of zo. Vluchtig stond ik op. 'Ga zitten! Wil je iets drinken? Of eten? Er zal hier vast wel iets zijn.' Opeens dacht ik aan mijn verlangen naar eten. Iedereen dacht dat ik een obsessie voor eten had, maar ik had écht honger. Als ontbijt had ik een eitje gegeten en als middageten één broodje. Dus nu voelde ik mijn maag wel rammelen. Ik stond op en bekeek alle kastjes en mogelijke plekken waar het eten kon liggen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa