• Heey iedereen!
    Ik ben nieuw leesvoer in aan het slaan, dus bij deze hebben jullie de kans jullie stories aan mij voor te stellen. :)
    Ik heb liever onbekende personages, maar 1D stories die écht goed zijn lees ik ook.
    Ik ben niet echt fan van JB of Tokio Hotel of zo, dus die moeten echt uitzonderlijk goed zijn voor ik ze ga lezen.
    Ik zou zeggen waag jullie kansen! :)

    Verder wil ik ook even vragen of jullie mij kunnen helpen bij het vinden van een story die ik ooit op quizlet gelezen heb en ben kwijtgeraakt.
    Het speelt zich in een Middeleeuws milieu af. Het gaat over een meisje die ontvoerd werd volgens mij. Ja, ze volgde een groep mannen, vreemdelingen, omdat haar beste vriend haar daartoe overhaalde. (dat was een beetje op een hypnotische manier) Ze waren dan op een soort tocht of zo, dus ze kampeerden in het bos, waar ze veel magische dieren tegenkwamen. Zoals een eng soort heksen.
    Het was echt supergoed geschreven, dus ik hoop dat het nog online staat en iemand me kan helpen met het te vinden! :)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 14:59 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oké, nee, ik kan niet echt wat vinden wat bij jouw beschrijving hoort. Weet je verder niets meer van het verhaal? Woorden in de titel? Iets over de schrijfster/schrijver?

    Draculea schreef:
    Oké, nee, ik kan niet echt wat vinden wat bij jouw beschrijving hoort. Weet je verder niets meer van het verhaal? Woorden in de titel? Iets over de schrijfster/schrijver?

    Jammergenoeg niet... Ze schreef maar heel weinig, want het draaide meer om de kwaliteit dan om de kwantiteit. Was echt een mooi verhaal... Heel mooi beschreven en zo, maar het kan ook zijn dat het verhaal al weg ondertussen...
    Het was iets middeleeuws, beetje bovennatuurlijk. Euhm, tja... ik weet geen namen of zo meer, of de titel, of de schrijfster kan ik ook niet meer herinneren. Dat was dus ook het probleem bij het zoeken ;/
    Wel bedankt dat je zo helpt :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    Jammergenoeg niet... Ze schreef maar heel weinig, want het draaide meer om de kwaliteit dan om de kwantiteit. Was echt een mooi verhaal... Heel mooi beschreven en zo, maar het kan ook zijn dat het verhaal al weg ondertussen...
    Het was iets middeleeuws, beetje bovennatuurlijk. Euhm, tja... ik weet geen namen of zo meer, of de titel, of de schrijfster kan ik ook niet meer herinneren. Dat was dus ook het probleem bij het zoeken ;/
    Wel bedankt dat je zo helpt :)

    Nja, ik kan er ook niets over vinden... zou dan best kunnen dat hij dan inderdaad verwijderd is.
    En geen probleem. (:






    You cannot save people


    You can only love them




    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven en gesproken
    Lezen op eigen risico!: dit verhaal kan woede, verdriet en tranen opwekken
    Trailer
    Soundtrack
    Begin: 31/01/2014
    Eind: --/--/--


    About Remembering & Forgetting [H.E. Styles]



    There once was a land that was ruled by an Evil Queen.
    She made sure the land was always filled with fear and hope was eradicated.
    In complete silence a symbol of hope was born, a symbol of strength,
    a symbol that would change everything and anyone it comes across.
    But what if fear is stronger then hope, and hate is stronger then love.
    It will all become clear in the fight of the age, the fight that can unite people or tear them apart.



    Starring* Princess Genevieve, Captain Hook, Prince Charming and Baelfire.

    Nederlands geschreven.
    Engelse dialogen.

    (OUAT fanfiction) niet bepaald OP maar wel worth a look


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...


    i live in a world of magic
    My life changed when Magic came into my life.
    I'm been chosen to protect the planets.


    Eens in de duizend jaar wordt er een Uitverkoren geboren. Een meisje met een lot. Ze word vertegenwoordigt als Beschermster. Een stars guard die de vijf magische planeten
    moet beschermen tegen oorlogen. Ergens in het universum bestaat er
    een meisje. Een meisje die, alle verhalen, legendes en geschiedenis
    weet over het hele universum.
    Het verhaal over Stella Twinkels een rustig en Leergierig meisje.
    Haar leven verandert als ze erachter komt wat ze in werkelijkheid is
    Haar ouders worden op mysterieuze wijze vermoord.
    Ze moet de twaalf krachten leren en beheersen voordat het te laat is




    Een meisje, die de vijf magische planeten moet beschermen tegen oorlogen.
    maar er schuilt gevaar voor haar op de loer.


    Save me


    I'll be ok... just not todday [16+]

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?



    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik heb een fantasie verhaal; An unexpected turn.
    En een Hobbit-fanfiction en een Sherlock-fanfiction.. ;x


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Mijn net afgelopen storie




    “Come down, you don’t want to get isolated.”
    “But I’m an austronaut I need to fly.
    My space ship is leaving.”

    “Don’t leave.”

    I watch him, he’s in the tree, ready to jump and fly
    to another planet.
    We all want to get away and life our tough lifes.

    - - -

    Let me solve my own problems. Let me live my life. Let me be free. I can live with all that.

    - - -

    “I fucking hate you!!”
    “I’m – I’m sorry..”

    - - -


    "C'mon you can do it. Walk in the sun."
    "The sun burns, I prefer the shadows."
    "But that's good. The sun makes people shine!"
    "Not me."


    x One Direction bestaat niet
    x Waarschuwing: Emoties
    x Drama
    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Flashbacks zijn schuingedrukt
    © IrishNialler
    © xUpAllNightx
    _____________________________________________________________________________________________
    mijn net begonnen storie


    If you ever see someone getting bullied,
    Stand up for them.
    You never know what a few words can do....
    You could save a life




    Blind van emoties
    Ontroostbaar verdriet
    Gedachten chaotisch
    Niemand die het ziet

    Langzaam dwaal ik af
    Eenzaam en alleen
    Jij die om mij gaf
    Staat met iemand anders ineen

    Gedachten op hol
    Slaap kan ik niet vatten
    Mijn ogen schieten vol
    Ik kan het niet bevatten

    Proberend mijn gevoel te sussen
    Gepaard met Wanhopig gegaap
    Val ik op mijn kussen
    Uiteindelijk huilend in slaap




    > Fanfiction
    > Bevat pesten
    > Veel drama
    > Start op 26-01-2014
    > Beïndigt op ..-..-....
    > Geschreven door IrishNialler

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:14 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hej,
    Ken het gezochte verhaal niet helaas :/

    Ik heb zelf een fantasy story, weet niet of je van dat genre houdt?

    [url = (http://www.quizlet.nl/stories/114407/my-eternity/)] My eternity[/url]
    Ben op 13 hoofdstukken op het moment, maar heb hem een stuk verder op mn pc staan ;)

    Een kleine hint hoe het in het verhaal zal verlopen:
    I wish, I wish,
    Fantasies exist,
    Love could last forever,
    And we’d have a happily ever after.

    When I dream, it’s about the beauty.
    It’s about pain,
    It’s how I feel.
    When I wake up, I enter reality.
    And I know, my dreams will never be.

    http://www.quizlet.nl/stories/130839/dwalen/



    “Het leven is er om fouten te maken. Maar hoe maak je een fout? Hoe doe je iets goed? Wat doe je überhaupt?
    In mijn visie maak je keuzes. Het leven is keuzes maken en afhankelijk van het doel wat je voor jezelf hebt gekozen, kunnen andere keuzes goed of fout zijn.”

    Jaren geleden heeft er een epidemie gewoed waar de ziekenhuizen niet tegen bestand waren. Deze epidemie is door menselijke invloed op gang gekomen en is op natuurlijke wijze weer gestopt.
    Door het gebrek aan aandacht van de mensheid voor hun gastvrouw, werd de aarde ziek. Deze ziekte, sloeg over op de mensheid. Er werden mensen ziek. Er gingen mensen dood.

    “Ik heb dingen gedaan die niet verstandig waren. Ik doe nog steeds dingen die niet verstandig zijn. Mijn menselijkheid dwingt me soms de verkeerde keuzes te maken. Gelukkig doe ik ook nog dingen goed, anders zou ik niet weten hoe ik er nu voor zou staan.”

    Met uiteindelijk de helft van de wereldbevolking moest de mensheid door. De aarde is er weer bovenop gekomen, maar of de mens er beter uit is gekomen… Daar wordt nog over gespeculeerd.

    “Keuzes van andere mensen kunnen die van jou beïnvloeden. De richting die mijn keuzes mij op sturen veranderd steeds. Mijn keuzes zijn wispelturig, mijn koers niet te voorspellen.”

    Landsgrenzen zijn verlegd. Nieuwe naties zijn de grond uit gestampt. Andere mensen hebben de macht gegrepen. De natuur is veranderd, is ruwer geworden.
    Het land wat vroeger het vlakke Engeland was, is nu een rotsachtig gebied geworden. De contrasten zijn vergroot.

    “Het leven is een constante oorlog. En keuzes zijn het sterkste wapen.”

    * Genres: Science Fiction, Onbekende Personen, Avontuur, Romantiek en een klein beetje Fantasy.
    * Volledig Nederlands
    * Doet mee aan Story of the Year 2014
    * Motiverende woorden, kritiek, verbeterpuntjes en het opmerken van spelfouten zijn van harte welkom.


    OP, sorry, ik kan je niet helpen met je vraag...


    For those I love, I will sacrifice

    Misschien is Alice Liddell iets voor je. Een meisje met een bijzonder wonderland.. :-)
    Geschreven in beschaafd Nederlands en super spannend.


    † † †

    Alice Liddel



    *Begonnen: 06-02-2014
    *Eindigt: ?
    *Ik probeer elke week een nieuw hoofdstuk te plaatsen.




    † † †


    "Slechts een paar vinden de weg, sommige herkennen hem niet als ze dat doen, sommige zullen dat nooit willen."



    Een klein stukje uit het verhaal..

    Al negen zit ik hier opgesloten. Ik ben Alice Liddell, 18 jaar oud en zo gek als een hoedenmaker.
    Altans dat is wat iedereen tegen mij zegt.
    Genezing is niet mogelijk. Mijn geest is gebroken en ik werk niet mee met mijn behandelingen hier in dit gekkenhuis.




    *Bevat geweld
    *Gebaseerd op: American McGees Alice


    Only a few find the way; some don't recognize it when they do; some don't ever want to.

    Ik weet niet of je het wat vindt, omdat het met Niall Horan en Demi Lovato is en ik heb geen idee of het goed is. Ik heb 'm in de spoiler geplaatst, dus dan val 'ie niet te veel op als je niet geïnteresseerd bent. :Y)

    Demi Lovato feat Niall Horan || Scars are like footprints




    ,,You are my lightweight, Demi'' he whispers softly in my ear. And for the first time in my life, I truly believe someone loves me. And I love him in return.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I wasn't good enough- Divergent

    Ik hoop dat je het wat vind <3