• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Venomis[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Venomis[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Venomis[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Damien Le Roy – 17 q]Hohenheim[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Venomis[/q
    Gaara - 18 q]Venomis[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Venomis]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 q]Venomis[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Venomis[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Morgan l'Fay - oud q]unox22[/q
    Nick q]Venomis[/q
    Nimue l’Fay – oud q]Venomis[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 q]Venomis[/q
    Sykes Vengeance - 3000 q]Venomis[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Venomis[/q
    Van Madden q]Hohenheim[/q
    Viktor – 65 q]unox22[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien


    Volgende uitverkorene: Daniel

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Eh, gewoon in de eetzaal, denk ik?’ Hij zag een verwilderde blik in Li’s ogen en vroeg zich af of de jongen naar gedroomd had – of dat hij net zo’n onbestemd voorgevoel had als hij. ‘Hoezo?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee, niets,' antwoordde hij voor hij er erg in had. 'Ik hoopte haar te zien..'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Noha schudde haar hoofd.
    'Als je dat nog niet door hebt...'
    Ze had hier geen zin meer in. Dat Moon zich als een heilig boontje wilde gedragen, was haar probleem. Ze moest alleen bij Li weg blijven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Hoe moet ik dat doorhebben als je zo ontwijkend blijft antwoorden?’ vroeg Moon met gefronste wenkbrauwen. ‘Volgens mij weet je zelf ook niet zo goed wat je tegen me hebt.’

    ***

    ‘Ze komt straks vast wel even langs,’ antwoordde Luuk. Hij vond dat Li er een stuk fitter uit zag. ‘Je kunt toch ook naar haar op zoek gaan?’

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 21:58 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, dat kon hij, maar hij durfde miet. Hij wilde geen deur open doen en haar aan stukken gescheurde lichaam aantreffen. Hij wilde Epialthes niet weer tegen het kijf lopen.
    'Dat is waar.'
    Er stonden pantoffels naast zijn bed. Het was een saai en grijs pas, maar daar schonk hij niet veel aandacht t aan. Hij liet voorzichtig zijn voeten er in glijden en keek toen een beetje aarzelend naar de rand van zijn bed. Hij had nog geen stap gezet sinds het ongeluk en Li was eigenlijk nogal bang dat hij als een kaartenhuis in elkaar zou zakken.

    ~~

    'Dat weet ik wel.Jij hoort niet bij Li. Hij liet je achter voor Megan en vervolgens moet je hem opeens terug, maar hij heeft iemand nodig met meer ervaring, die hem ook gewoon eens de waarheid zegt en weet wat hij allemaal heeft meegemaakt.'
    Noha sloeg haar armen over elkaar.
    'We mogen dan wel niet dezelfde ouder hebben, maar we zijn als broer en zus opgegroeid. Ik ken hem. Hij zou Megan nooit gezoend hebben als hij niet meer van haar hield dan van jou. Daarom moet je uit zijn buurt blijven.'

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 22:05 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon schudde haar hoofd. ‘Blijkbaar ken je Li helemaal niet zo goed als je denkt. Megan was niet de reden dat hij mij achterliet. Hij zou haar pas duizend jaar later ontmoeten. Ik heb maar twee jaar zonder hem geleefd - ik reisde naar de toekomst en kwam hem daar weer tegen.’
    Ze onderdrukte een zucht. Natuurlijk kende Noha Li niet zo goed als zij deed, want zij hadden samen hun geest gedeeld.
    ‘Het heeft geen zin om hier over te discussiëren. Zoals ik al zei: ik heb tegen Megan gezegd dat zij voor hem moet gaan omdat ik ook geloof dat hij meer van haar houdt. Het is niet aan mij dat ze daar beiden niets mee doen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luuk bleef bij Li in de buurt. Hij zwabberde een beetje en zocht af en toe steun tegen de muur. Hij zorgde ervoor dat hij de jongen kon opvangen als zijn benen het begaven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Toen Li het lopen onder de knie had en zijn evenwicht eist te houden, gingen ze op zoek naar Moon die inderdaad in de eetzaal te vinden was.
    Hij ademde zwaar door zijn neus toen hij haar naderde en liet zich tegenover haar en Noha op een stoel zakken, terwijl hij de paal met zijn infuuszak met zich mee trok. Hij was blij dat hij weer veilig zat.
    Noha kek nogal verstoord op, maar haar gezicht klaarde wat op toen ze hem zag.
    Li glimlachte even naar haar.
    'Goeie... Morgen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Hé!’ reageerde Moon verrast en ze keek de twee jongens aan. ‘Wat fijn dat je weer een beetje kan lopen!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li glimlachte, maar Noha rolde met haar ogen.
    'Wat is er?' vroeg hij niet-begrijpend. 'Is er iets gebeurd.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon wisselde even een blik met Noha, maar die keek stug langs haar heen.
    ‘Noha – eh – Noha is boos op me.’
    Ze wilde Li niet met nog meer zorgen opzadelen, maar iets voor hem verzwijgen vond ze net zo erg.
    'Omdat ik je niet laat vallen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daar begreep hij nog minder van, maar Noha lek geen poging te willen doen om dat te verklaren.
    Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. Suggereerde Noha dat? Li wist niet of ze gelijk kon hebben, maar hij hoopte van niet.
    'Nou, dat - eh - dat hoeft niet, hoor.' Hij keek naar haar wang, die ze naar hem had toegekeerd. 'Ik ben blij dat je me niet laat vallen.' Hij keek weer weg. Megan wilde hem immers niet meer zien. Of zou Moon hetzelfde gedaan hebben als hij haar had afgewezen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Luuk keek afwachtend naar Noha. Hij had het eigenlijk een vreemde opmerking gevonden van Moon, maar wist dat ze niet zou liggen. Noha was hem echter de laatste dagen al opgevallen en hij had tegen zichzelf moeten dat hij haar wel een heel aantrekkelijk meisje vond.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Megan had Moon en Noha horen ruziën, maar had niet de energie om er iets tegen te doen. Noha was onredelijk tegen Moon, maar het lukte Megan gewoon niet boos op haar te worden. Noha was haar beste vriendin, en ze nam het altijd voor haar op. Toen ze naast de stemmen van Noha en Moon ook die van Li hoorde, stond ze direct op en verliet de eetzaal. Ze wilde hem niet zien, hij mocht haar njet zien huilen. Ze moest ieder contact met hem vermijden.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noha keek van Li naar Luuk en toen naar Moon.
    'Zal ik maar gaan, dan?' Ze stond op en haar stoel kletterde op de grond. 'Je hebt het wel weer voor mekaar, hè?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes